DA VAS ČUJEM - Šta je srpski narativ: Dara iz Jasenovca, Nemanja sa štajge, ili Velja od nevolje?

  Приказа 16,452

HelmCast

Пре месец

UŽIVO - PETKOM REDOVNO - UŽIVO + UKLJUČENJA GLEDAOCA
Autor i voditelj Miodrag Zarković
#MiodragZarković # #HelmCast
*********
Вибер заједница канала HelmCast/ХелмКаст , поглeдајте емисије пре других : bit.ly/2Qs0mRH
-Molim vas da donacije koje biste uplatili nama preusmerite na neku humanitarnu organizaciju ili narodnu kuhinju.
-HelmCast se u potpunosti finansira od YT reklama i svojih proizvoda.
-Stavovi izneseni u emisiji ne moraju biti obavezno i stavovi HelmCast-a
Ukoliko vam se emisija dopala, možete nas kontaktirati putem:
Zvaničan Facebook profil : HelmCast.RS/
Zvaničan Twitter profil : helmcast?lang=en
Zvaničan sajt : www.helmcast.rs
Zvanični mail : info@helmcast.rs
*********

Коментара
ДУШАН ВУКОВИЋ
ДУШАН ВУКОВИЋ Пре 24 дана
Petar Brzica (1917-?) je bio student prava i zagriženi član predvodničke (foremast) katoličke organizacije zvane „Križari“. Bio je ustaški stražar u koncentracionom logoru Jasenovac koji je na takmičenju prerezao grlo 1.360 zatočenika specijalno konstruisanim koljačkim nožem zvanim „Srbosjek“.[1] Kako je pobedio na takmičenju, proglašen je za „Kralja Srboklanja“. Njegove nagrade su bile zlatni sat, srebrni servis, pečeno prase i boca vina. Posle Drugog svetskog rata emigrirao je u Sjedinjene Američke Države. Jugoslovenske vlasti nisu bile u mogućnosti da ga uhvate. Verovatno je da je promenio identitet. Njegovo ime je bilo na listi 59 nacista koji žive u SAD, koju je Jevrejska organizacija predala službi za Imigraciju i naturalizaciju tokom 1970. godine. Brzica je ostao neotkriven.
Top Dollar Black Pill Gangster
Top Dollar Black Pill Gangster Пре 26 дана
Milijardu Srba je stradalo u Jasenovcu, to valjda svi znaju. Vatikan, Masoni, Iluminati i Marsovci kriju istinu .
danemagnat
danemagnat Пре 26 дана
Još jedna stvar vi iz Srbije imate čudan pristup prema dešavanjima u Hrvatskoj tokom NDH. Za vas je Jasenovac = Jasenovac logor, za nas iz Hrvatske i područija koje je tadašnja NDH obuhvaćala a to je cela BiH i deo sadašnje Srbije a to je Srem Jasenovac je svaka jama, crkva, škola, selo svako stratište gde su ustaše klale i ubijale Srbe a tu je brojka važna. Jasenovac je i logor na Pagu, Jadovno, bezdani po Hercegovini i Lici, Jasenovac je i Glinska crkva, Jasenovac je i štala u Širokoj Kuli kod Gospića gde su zapalili i pobili Srbe. Morate da gledate širu sliku i za razjašnjenje zovite Bokana, Petrovića, Bjelajca njihove familije su proživele ustaški pokolj. Svirepost i brutalnost je bile svugde ista.
danemagnat
danemagnat Пре 26 дана
Za sve šta si pitao je potrebno. Potreban je igrani film i to nekoliko ali ne sad 10 potrebni su i dokumentarni filmovi i njih se može snimiti stotine i da nekažemo ništa. Potrebne su bolnice i škole ali je itekako potreban i spomenik Nemanji jer deca treba da znaju ko smo i šta smo a ne da neznaju na slici na maloj maturi prepoznati Dositeja Obradovića i to nije zanemarljiv postotak preko 30%. Pre svega nam treba Srpska država sa Srpskim rukovodstvom i Srpskom inteligencijom.
R B
R B Пре 27 дана
Zakovcu pravi si rodoljub. Hvala ti!
desanka cimbaljevic
desanka cimbaljevic Пре 28 дана
U BICI NA CERU U AUSTROUHARSKOJ VOJSCI JE BILO DOSTA HRVATA I ONI SU UBIJALI SRBE
Zoran Pantic
Zoran Pantic Пре 28 дана
Kakav crni blagoje pa najveca nocna mora vlasti i mocnika na svim nivoima je da raja uzme pravdu u svoje ruke. Da skupimo kintu da zarkovic snimi bar niskobuzdetni i o jovovicu i baka caki nek im se dize kosa na glavi, mislim gazdama ne zarkovicu. I u pravu je za rusiju, korisnici sredstava za borbu protiv malignog uticaja nas zasipaju lazima sa svih strana, u pitanju je ozbiljna kampanja ogradjivanja kolonijalnog prostora. Imam vise prijatelja koji rade tamo ali bez obzira to je zemlja koja je najspremnija za period ispred nas po svim pokazateljima.
Nina Meyer
Nina Meyer Пре 28 дана
Ovaj prvi slusalac sto se javio i sto je govorio o sudjenju ratnom zlocincu Artukovicu nije u pravu. Prvo Artukovicu se u Zagrebu nije sudilo za genocid sto je zlocin koji po medjunarodnom pravu nikada ne zastarjeva. On je i te kako trebao da bude sudjen za genocid nad Srbima, Jevrejima i Romima. To se nije uradilo da se Hrvatskoj pa i socijalistickoj ne bih pripisao nikakav genocid jer ta kvazi drava bila planirana da bude nezavisna od onih koji su vec tada zakuhavali krvavi pir u Jugoslaviji. Da je bilo kakvo znjanje o stravicnom genocidu nad Srbima u NDH bilo poznato Hrvatska nikada ne bilh mogla niti nezavisna drzava. Artukovic je svoje zadnje godine proveo i umro u lepom belom Zagreb gradu tako da je njegovo sudjenje bila velika farsa. Drugo, broj zrtava je i te kako vazan da bih se dokazale razmjere genocida u NDH i namjera ustasko- fastistickog rezima u NDH da sve Srbe pobije i satre sa lica teritorije tadasnje NDH sto je ukljuvicalo Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku i Srijem. Cudi me da se Zarkovic slozio sa njim i jos ga pohvalio da ima kao neko novinarsko iskustvo. Trebao se bolje pripremiti za ovu temu!
Zoran Pantic
Zoran Pantic Пре 28 дана
Ni ne planiram da mucim sebe filmovima poput te dare ali ako pricamo samo u kontekstu odgovornosti hrvata onda smo upali u klopku koju su zamislili pravi zlocinci ustase, vatikan i ostatak lihvarske ekipe. Jesu hrvati vecinski progutali narativ, cutali ili se radovali nesreci svojih komsija ali bih ja stavio akcenat na cutanje srba, kako par ustasa odvede celo selo na gubiliste i sta fali ovom narodu kad i danas sebi dopusta takvu lakomislenost.
Хајдук Ускок78
Хајдук Ускок78 Пре 28 дана
mikrofonija preklapanje
Никола Майкич
Никола Майкич Пре 28 дана
Da smo iole ozbiljan narod trazili bi iz italijanskog arhiva spise o zlocinima ustasa.kod mojih oko petrove gore i konkretno u selu vojnic se zna o ulozi italijanskih vojnika u spasavanju srba od ustaskog noza.u porodicnoj kuci mog dede gde i danas odlazima preko leta italijani su napravili stab za region petrove gore.moji su pricali da su italijani bukvalno ratovali sa ustasama i domobranima i svoje zivote gubili da spasu srbe iz vojnica i vrginmosta.i to sa takvom steascu kao da ustase napadaju njihove porodice.mi zapostavljamo istorijske dobre odnose sa italijanima kao narodu.ne pricam o vatikanu vec obicnim italijanima.moramo biti posteni i opet spomenuti italijanske vojnike koji danas cuvaju srbe i nase crkve i manastire na kosmetu
Dex Vukac
Dex Vukac Пре 29 дана
nemoj vise preko vibera da ukljucujete slusaoce, jer nema smisla slusati mumlanje.
Svetlana Ceca
Svetlana Ceca Пре 29 дана
Ne znam ko stoji iza ovog kanala, ali nadam se da ce procitati..Sve i da si pod pritiskom sta ces i kako objavljivati, koga u goste pozivati, Mislim da imas dovoljan uticaj da pokrenes akciju kroz seriju emisija za zastitu Bora Majdanpeka i reka. Pek je unisten potpuno... Hajde digni ljude...
Snezana Zoric
Snezana Zoric Пре 29 дана
Hvala vam, odlicni ste i pratim vas od nedavno, ali mi se dopadate puno! Slazem se sa svim sto ste dosad radili i iznosili cinjenice. Puna podrska filmu Dara, na prvo ne gledanje je vise nego dobar i preko potreban! Takodje se slazem sa vama da nam je jedan dokumentarni film preko potreban i ovo kad kazem ne pretjerujem. Drugosrbijanci, trececrnogorci ili vec kako, nam ne smiju dirigovati, nikako!!! Pozdrav i puno srece i istine u dalj(njem)em radu. jos jednom, veliko hvala!
simeona rofa
simeona rofa Пре 29 дана
Документарац " Иродови синови". Преведен је и на енглески и на руски. Моје мишљење је да нам је био потребан и раније филм о геноциду над нашим народом. Питајте др Душана Басташића шта мисли о томе.
Suzy 1Q84
Suzy 1Q84 Пре 29 дана
Možda i dokumentarno-igrani film.
Radoslav Varićak
Radoslav Varićak Пре 29 дана
Beograd je prepun spomenika onima cije su zasluge blago receno problematicne, recimo Nikoli Pasicu!
Radoslav Varićak
Radoslav Varićak Пре 29 дана
Igrani filmovi su prodorniji ali su na losem glasu zbog poslovicno mitomanske interpretacije istorijskih cinjenica. Dokumentarnom filmu bi se vise verovalo!
Radoslav Varićak
Radoslav Varićak Пре 29 дана
Pa i ovaj spomenik je pun masonskih simbola!
Radoslav Varićak
Radoslav Varićak Пре 29 дана
Profesor Srboljub Zivanovic svedoci da kada je pocetkom sezdesetih godina kao clan forenzickog tima poslat u Jasenovac da istrazi obim zlocina sa svojim saradnicima, sondiranjem terena i drugim naucnim metodama su dosli do cifre od 800000. Naravno to je brze bolje obustavljeno i zabasureno. Ako se toj cifri dodaju i oni koji su baceni u reku, oni koji su zavrsili po jamama i drugim logorima po NDH, cifra je zastrasujuca!
River Phoenix
River Phoenix Пре 29 дана
Prestani da pijes taj zasecereni sok, djubre debelo.
milan prole
milan prole Пре 29 дана
Vuk draskovic je za vas soviniste genije sta postizite sa tolikim nacionalizmom nista samo mrznju itwzavate polozaj Srbima u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini Kosovu ali vi ste toliko ostrascenida to nevidite lako ti je Zarkovicu biti Srbin u Srbiji dodji u Hrvatsku pa buci
Natasa Pejic
Natasa Pejic Пре 29 дана
Imam tri knjige o Jasenovcu ( objavljene za vreme Titovog režima), za sve tri knjige 90% izvor informacija je iz Amerike. 🤔
marko misic
marko misic Пре 29 дана
Pa normalno vaznije bolnice i prosveta vaznije od podiz.spomenika St.Nemanje!
Nightmare Nightmarović1988
Nightmare Nightmarović1988 Пре 29 дана
Medenica odlican! Pravo u metu!
Nightmare Nightmarović1988
Nightmare Nightmarović1988 Пре 29 дана
Evo i ja da se prikljucim apelu, nadamo se ponovnom gostovanju Protica. Po pravilu se sa njim vecina nas ne slaze po kljucnim pitanjima, ili po pitanju nacina resavanja kljucnih pitanja, ali nesporno je u pitanju sjajni intelektualac, koji zaista neke stvari ogloli do te mere, i pokusava da iste posmatra krajnje realno. Radujem se tom gostovanju, uz napomenu da bi u tom slucaju voditelj ipak trebalo da bude Marinkovic...
Kartraceone
Kartraceone Пре 29 дана
Zarkoviću prevazišao si samog sebe....šta ti znači da komentarišemo film koji još niko nije ni video ? Što bi narod rekao istrčao si ko ždrebe pred rudu. Razumem da kandiduješ temu igrani ili dokumentarni film ?, ali onda bez silovanja dozvoli onima koji se javljaju da iznesu svoje argumente. Sama ideja ili ovo ili ono je besmislena. Dokumentarni film nikako ne isključuje igrani i obratno. Naime treba snimati i jedno i drugo s tim što bi se recimo scenario u kome je suđenje Artuković ključni događaj kroz čije suđenje se stiže do individualne žrtve snažna priča. Takav film bi izbio adute onim u Hrvatskoj koji pokušavaju da minimizuje nacističku i genocidni prirodu prve NDH čijim stopama je krenula i ova druga samo nije imala petlju da ide do kraja i da formira novi Jasenovac već se po dogovoru skoncentrisana na proterivanje Srba. Mislim da ti je tema dobra a teza čist promašaj.
Perica Dimov
Perica Dimov Пре 29 дана
Миодраже, Зоран те је прекинуо кад је било најинтересантније😁😉😂Предлажем да опис Александра Вучића освежиш, чекамо допуњену листу у некој од наредних емисија. P. S. Документарни или играни ( високобуџетни ) филм о Јасеновцу? Најбоље ће бити оба, темељно обрађена и професионално урађена, зарад будућих покољења, како би на време упознали архинепријатеља који је истински уживао прождирући српску нејач!!! Ок
Dejan Janković
Dejan Janković Пре месец
Drž 'te konja , ' oće da bega .
Драган Јовановић
Драган Јовановић Пре месец
Отац и син водили магарца.... Ко зна ову причу тај разуме. Сви имају мишљење и могу да га кажу, али се зна ко доноси одлуке.
Bozidarko Savic
Bozidarko Savic Пре месец
Cini mi se DA JE PROBLEM DO VAS veza VAM je kao da je namerno ometana ...
Johnny Lepp
Johnny Lepp Пре месец
Ne Vučic je diobar i stvarno se trudi,i muka mi je da napadate vodju! Mi smo smrtnja njemu da izda Kosovo!
Johnny Lepp
Johnny Lepp Пре месец
Ja bi vratio mač, okrenuo ka Kosovu i okacio trablu E DALJE NEĆEŠ! a Za film, Kusturica, visok budzet, scene klanja dece, srbosek nož,,,,,ali isto o Hrvatima koji su pomomagali i rizikovali svoj zivot i porodica al su ipak pomagali Srbe i Židove!
Kartraceone
Kartraceone Пре месец
Spomenik je trebalo da bude podignut u Raškoj ako nameravamo da Srbija ostane veća od grada Beograda.
Kartraceone
Kartraceone Пре месец
Zarkoviću eto ti prilike da snimiš film o Blagoju Jovoviću. PoBogu kako možeš da komentarišeš film koji nisi ni gledao.
Kartraceone
Kartraceone Пре месец
Samom činjenicom da su nacisti dobili 2. svetski rat shodno tome i svi njihovi saveznici su u fazi rehabilitacije...
Nedeljka Nedeljka
Nedeljka Nedeljka Пре месец
ko volio, ko ne volio novinara Danka Vasovićanije važno. preboleo je on to nekako. on je snimo kurt valdheim i jasenovac u 12 epizoda. dok je još bilo nade da serijal biti prikazan na rtsvideli smo i neke delove filma. strava. užas. i budimir lončar sa svojim špijunima odigrao je veoma perfodno . izdajničku ulogu i film je bačen u neki podrum. hteli su ga prikazati na RTRS U BANJA LUCI ALI RTS NIJE HTEO DA DANKU PREDA MATERIJAL. ALI DOK SE JOŠ MISLILO NEŠTO MALO SMO VIDELI. SJAJAN DOKUMENTARNI FIL-SERIJAL U 12 EPIZODA. I OD TADA DANKU VASOVIĆU SU ZALUPLJENA VRATA SVIH REDAKCIJA U SRBIJI. ŠTETA. TREBA DA ZNAMO JER NAS JE TOLIKO, MILIONI KOJI NISMO ROĐENI, NEROĐENI SMO. NISMO SE NAIGRALI SA MAJKAMA JER I NJIH NIJE BILO. MNOGI OD NAS NISMO USPELI DA POSTOJIMO. MORALI BI SVI, SVI NON-STOP BUNITI SE PRED RTS JER SMO MI TO PLATILI.. NEMOJMO DOZVOLITI DA NAS SPREČE DA POSTOJIMO, DA SE RAĐAMO. PA POSLUŠAJTE BORU DUGIĆA I NJEGOVU BALADU "NEROĐENIH". NEKA NAM SVIMA BOG POMOGNE.
Јефимија Радовић
Јефимија Радовић Пре месец
Браво "Хелм"! Овакве (контакт) емисије недостају, с обзиром да су у више деценијском периоду поробљавања медија потпуно прогнане, зато и није за чуђење што данашње генерације не знају значење појма контакт програма! Пуна подршка за овакав концепт емисије! Такође, похвала за госп. Зарковића, поседује све квалитете професионалног новинара а његови вредносни судови и ставови, говоре о томе да је и истински родољуб, као и борац за истину и правду! О највећем геноциду извршеном над српским народом у 20.ом веку, Срби немају право да ћуте, 90.е се јесу догодиле јер је 50 год.скриван злочин Хрвата из 40.их,Хрвати нам се никада нису извинили за злодела својих сународника у злочиначкој НДХ, нису се покајали, нити одустали од такве Хрватске. Због тога што им се никада није судило, нити су кажњени за зверства која су починили у НДХ, исти злочин над српским народом су поновили 90.их, да би коначно по својој мери устројили етнички чисту данашњу Хрватску! Екранизовање злочина Јасеновца треба радити у документарној форми,која треба да представља сведочанство о једном добу страдања нашег народа, утемељено на што свеобухватнијим документима, писаним изворима, материјалним остацима, изјавама сведока,јер само такав филм може сведочити истину о неком догађају! Играни филм увек представља израз ауторовог доживљаја неког догађаја, са пуном слободом изражавања, зато не може представљати документ,односно сведочити о истинитости онога што се у филму приказује! Наш велики владар Стефан, због свега чиме је задужио Србију и српство, свакако да заслужује да му се Србија (требало је много раније), макар и на овако симболичан начин (спомеником) захвали! Споменик је величанствен, баш какав нам је био и владар. Похвале руском уметнику, а другосрбијанце нико не приморава да живе у држави коју мрзе и погане!
xxkalexxbur
xxkalexxbur Пре месец
Nema svrhe Zarkovicu-Probajte u narednoj emisiji whatsapp.Mislim da je mnogo bolji sem ako nije do vase internet konekcije.
Robert Roberto
Robert Roberto Пре месец
Inače na IMDB-u je opet omogućeno glasovanje za film "Dara iz Jasenovca". Pozivam sve Hrvate da jednostavno svoje ocjene 1 preinače u 10, jer ionako Vučićevi Srbi glasaju i daju ocjenu 10. Kad "Dara iz Jasenovca" bude imala 10/10 i bude najbolji film svih vremena na svijetu po ocijeni IMDB-a, to će više odjeknuti Vučićeve opančarske laži i namještanja. Taj kreten misli da ako može namještati izbore u balkanskoj vukojebini da može manipulirati svjetskim javnim mijenjem, stvarno se zajebo.
Никола Майкич
Никола Майкич Пре 28 дана
Kme.nosi vucica u lepu vasu
Dragan Jović
Dragan Jović Пре месец
Gos.Zarkoviću svaka čast ali svaka čast!!! Novinari vašeg kova su prekopotrebni ovom našem isroriski obogaljenom narodu.Spomenik je prava stvar...dal će neko da skuplja poene,Oni su prolazni.SPOMENIK JE VEČAN!!! a što se tiče Jasenovca u tom pogledu sam za Dokumentarni film a uz to da taj Hrvatski zločin (namerno kažem Hrvatski a ne Ustaški.napominjem da su ti Hrvati ti zločinci odavno završili u paklu,a ustaška ideologija je još živa,zahvaljujući kome? nekim novim Hrvatima) bude prezentovan u školskim udzbenicima,da se organizuju javne tribine,da naš narod naša deca nikada ne zaborave te Srbske mučenike nevine žrtve,decu,i novorodjenčad.Da i poslednji Srbin zna šta je to Jama,Srbosjek,Pekva i.i.i mnogo mnogo toga.Naravno ne da bi ih mrzeli i želeli im zlo već da naša pokolenja znajz ko su ti Hrvati i kakav su zverski zločin počinili preobučeni u Ustaše.NIKADA NE OPROSTI I NIKAD NE ZABORAVI "SRBINE"
Robert Roberto
Robert Roberto Пре месец
Čuo sam već neke komentare kod nas da jedva čekaju film da vide Max-a Luburića kako kolje Srbe na 100 mogućih načina, a posebno ih zanima onaj "srbosjek". Ja bih rekao da je ovo najviše film o psihopatu Max-u Luburiću, kojeg ste vi Srbi zapravo "oživjeli" ovim filmom. Sigurno će taj film utjerati strah u kosti mnogim Srbima, a s druge strane će ostrastiti mnoge nacionaliste u Hrvatskoj. Mene taj fil ne dira nikako, jer nisam imao nikog u obitelji u ustašama, kao i većina ljudi i zato jer je Hrvatska izašla pobjednički iz 2. svjetskog rata s najjačim antifašističkim pokretom u Jugi. Tito Hrvat, Vladimir Nazor Hrvat, Vladimir Bakarić Hrvat, a na 1. zasjedanj AVNOJ-a nikog nije ni bilo iz Srbije. Zapravo je Srbija fašistička kvislinška tvorevina koju su uništili Titovi partizani (80% Hrvati), oslobađanjem Beograda i satiranjem četnika po Srbiji. Kad su SPC i Slobo 1991 digli glavu, dobili su 1995 po pički zajedno s krajinskim Srbima.
Југослав Николић
Југослав Николић Пре месец
Бакарић, преведено од Куперштајн, Хрват-ма шта то било? Немаш ти појма, као ни 5.000 по 5.000 твојих "сународника" који су клали по СССР, док последњих 5.000 није прешло у партизане, под Стаљинградом :))))) под не потпуно повољним околностима по њих. Срамото изврнута. Хрвати се одређују као скупина удружена злочином, а не као народ настао у некој историјској епохи. Тачније - као зликовачки изрод, по логици употребе језика, који такође немају, као ни логику, осим грабежљиве и зликовачке.
Ninja Warrior
Ninja Warrior Пре месец
U pravu si. Izgubili smo 95' jer ste pozvali NATO, a Franjo Slobu da vas spašava od kapetana Dragana.
VladimirLalić FanClub
VladimirLalić FanClub Пре месец
"General Mihailovich and his forces, although lacking adequate supplies, and fighting under extreme hardships, contributed materially to the allied cause, and were instrumental in obtaining a final Allied Victory." Dwight D. Eisenhower, Supreme Commander of the Allied Expeditionary Force in Europe, March 29, 1948, in recommendation, Legion of Merit, for general Mihailovich.
Stan S
Stan S Пре месец
Зашто је битан број жртава у Јасеновцу и другим логорима у НДХ.Сем нашег сећања и обележавања њихових гробова као и опела и помена невиним жртвама, јако је битно обрачунати колико би било Срба на том подручју, да није извршен геноцид, због тога што би данас било више Срба него Хрвата и то би била Српска Хрватска.Према повељи УН, тако су бар нас учили за време СФРЈ, тамо где је извршен геноцид мора се обрачунати колико би било становника да је био нормалан прираштај.Тиме су се Срби уљуљкивали да се налазе на својој земљи.Нажалост Броз је све веома перфидно радио, почевши од цепања Србије на покрајине, исељаваље Срба из БиХ и са Косова, насељаваље Албанаца, дељење чак и српских опшина тако да нигде Срби нису били већинско становништво преко Дрине.Наравно устав из 1974 год. који је обезбедио да републике могу постати независне државе, а првобитно је била прица да су међурепубличке границе беле линије које нас спајају.Нажалост Српски комунисти су посебно гајени по принципу негативне селекције као и данас.Тиме би требали да се баве данашњи политичари, нажалост површношћу и некомпетентношћу они хрле за слепим вођом у провалију.
Marko Grujic
Marko Grujic Пре месец
ono što je Zagorka Golubović bila u svoje vreme i svi slični njoj to je danas Dubravka Stojanović I SVI ONI SLIČNI NJOJ u ovo vreme redakciji svako dobro samo tako nastavite!
Војислав Ристић
Војислав Ристић Пре месец
A sto se zvonjave tice I dalje iritira.
Војислав Ристић
Војислав Ристић Пре месец
Imam predlog da Stefanu Lazaevicu Hrebljanjevicu se podigne spomenik na mesto pobedniku.
Nedeljka Nedeljka
Nedeljka Nedeljka Пре месец
JEDARED SAM PRIČALA PRRIJATELJICI ŠTO SU MOJI OTAC, TADA 12 GODINA I MOJ STRIC TADA 13 I PO GODINA, DOŽIVELI I JASENOVCU, DEČJEM LOGORU STARA GRADIŠKA. ONAKO KAKO SU NJIH DVOJICA MENI ISPRIČALI JA SAM MOJOJ DRUGARICI. MOJEM TATI KRAJIŠNIKU SA KORDUNA, NAJUPEŠATLJIVIJE JE OSTALO TO KAKO JE OSTAO ŽIV. A ZAŠTO. TI MALO STARIJI NAKON ZVERSTAVA U U STAROGRADIČKIM TUNELIMA , ONI BI ZOROM ČISTILI. SA CIGLANIH ZIDOVA SKIDALI KOMEDE RAZBIJENIH DEČIH GLAVICA, MAU, MALI DEČICU KOJI SU ISKRVARILI OD NABIJANJA NA BAJONETE, OD KLANJA, TRPALI IH NA KOLA I USTAŠE ODVOZILE. ONI SU ČISTILI SVE OSTATKE NEKADAŠNJE DEČICE ZA SLEDEĆU TURU, PA TAKO IZ DANA U DAN IZ MESECA U MESEC. NAKON 6 MESECI JEDAN ŽANDAR , KOJEMU JE NEŠTO U DUŠI PRORADILO, ZA OLUJNE NOĆI PETORICU PROVEDE DO NEKOG IZLAZA NA BRZINU SKLEPANOG. MOJ OTAC JE I STELJAN , DA OD ŠVABA. TOLIKO JE BIO RANJEN I KRVAV DA SU MISLILI DA MRTAV. I OTIŠLI SU. ON SE OSVESTIO TOKOM NOĆI I DOŠAO JE DO PARTIZANA. U TOM TRENUTKU ILI VOJVODA ĐUJIĆ ILOI PARTIZANI. IMAM JAKO , JAKO PUNO MATERIJALA U OJOJ GLAVI. JOŠ JEDNO, MOJ STRIC JE UČESTVOVAO U OISLOBAĐANJU DEČJEG LOGORA JASTREBARSKO. NJIH DVOJICA SU OSTALI BOLESNI A TADA SE NIJE ZNALO PSIHU NITI KO MARIO. ZAVRŠILI SU VISOKE ŠKOLE . MOM TATI JE IREBALA PSIHIJATRIJSKA POMOĆ ALI NIKO NIJE SHVATI. I LEČIO SE ŠLJIVOM. JA SAM GA OSUĐIVALA JER NISAM ZNALA, NISAM ZNALA. PA ODJEDARED JE PRESTAO PITI I SVE MI JE ISPRIČAO, MOJ STRIC NAM JE SVE ISPRIČAO. GEDE LI SU DEČICU NA GORI NAČIN UBIJALI , JASENOVAC ILI JASTREBARSKO, ILI SISAK ILI JAME????? I KAD SU MI ISPRIČALI O TIM TUNELIMA KOJE SU ČISTILI BES , NEPRAŠTANJE UTKAO SE U MENE, U MOJU KRV, U MOJ DNK. NA SREĆU DUBOKO JE ZAPISANO, PRENEŠENO I NA MOJU DECU. I SAD, KAD SAM MOJOJ BEOGRADSKOJ DRGARICI PRIČALA ISPRIČALA TU JEZIVU PRIČU, JA SAM RIDALA I PLAKALA . I ZARAD TE DEČICE I PRETNJE DA ĆUTE ILI GOLI OTOK. A ZAŠTO? U IME JEBENOG BRATSTVA I JEDINSTVA I BROZOVŠTINE. I MOJA DRUGARICA ME MOLI DA NEIDEM GLEDATI "DARU IZ JASENOVCA", JER PREPUKNUTI. ZNAM DA JE MOJ TATA ISPRIČAO ISTINU. ON SE UPOKOJIO PRE 10 GODINA. NAPROSTO JE NEMOGUĆE DA IDENTIČNU PRIČU ISPRIČČA SCENARISTICA I MOJ TATA. A STRIC JE TAKOĐE BIO NERVO NESTABILNA LIČNOST. ON JE VIŠE ĆUTAO, I BPOSTAJAO SVE BOLESNIJI DO PARKINSA. ONO ŠTO JE ISPRIČAO JASTERBARSKOM, IDENTIČNU PRIČI NAPISAL JE RATNI IZVEŠTAČ I NOVINAR DARA JANEKOVIĆ I OBJAVILI NA DUPLERICI ONOG VELIKOG "VJESNIKA" NANOVO DVE IDENTIČNE PRIČE A NIKAD SE NISU UPZNALI. PA NEMA TAKVE JEZIVE SLUČAJNOSTI.. NAKON RATA , KAD SU TA DEČICA MALO ODRASLA DOGOVORILI SU SE I DA SE NAĐU NA SVOM ZBORU, KAKO KAŽU KORDUNAŠI. SVI KOJE SU ZAPREŽIM KOLIMA ODVELI PREMA KRAJINI SU DOŠLI. A ONA DEČICA KOJA SU ODVEDENA U ŽUMBERAG NIJEDNO DETE NIJE DOŠLO. E PA U TOM ŽUMBERKU PRONAĐENA JE JAMA JAZOVKA, ZA KOJU USTAŠIJA TVRDI DA SU PARTIZANI BACALI USTAŠE. A MOJ STRIC TVRDI, TVRDIO JE DO KRAJA ŽIVOTA DA SU U TOJ JAMI ZAVRŠILA DEČICA IZ JASTREBARSKOG. --------------------------------------------------------------------------ZARKOVIĆU DRAGI, SVE TREBA VISOKOBUĐETNI FIL IGRANI O JASENOVCU, IGRANO-DOKUMENTARNI, DOKUMENTARNI, IZLOŽBE A PRE SVEGA IZBORITI SE ZA MEMORIJALNI CENTAR. I JOŠ , DA JA SRETNEM ONE ŽENTURAČE U CRNOM, MISLIM DA NE BI BILO DOBRO. VIŠE IH JE ALI BAR NEKOLIKO BI PROŠLE VWEOMA LOŠE. U KRAJINI TOKOM RATA MAJKE, SESTRE, ĆERKE, TETKE, BAKE SU OBUKLE CRNINU KOJU NIKAD NISU SKINULE. ONE SU ŽENE U CRNOM. PA ZAR NEMA U BEOGRADU NIKOGA DA IH RASTERA ZARAD MAJKI KREAJINE, MAJKI KOSOVA I METOHIJE, MAJKI REPUBLIKE SRPSKE. MISLIM DA BI IM SPRAŠILA U ČELO A ONE RADE PERFORMANSE USRED NAŠEG BEOGRADA. MA ČEMU ONDA SPOMENIK NEMANJI?????????I TO JE RADI REJTINGA LAŽOVČINE. IMAM MATERIJALA I ZA OLUJU.UF. IMAM MATERIJALA ZA KNJIGU ALI NEMAM DARA ZA PISANJE A SADA SVE VREME PLAČEMJER ZNAM SVE TE UŽASE PREMA NAMA SAMO ZATO ŠTO SMO SRBI. I BIĆI, I ČIVAM SVOJE KRAJIŠKE TAPIJE ZA NEKAD U BUDUĆNOSTI. VERUJEM U TO KAO PRAVA SRPKINJA HRIŠĆANKA.BOG VAM POMOGO I SVAKO DOBRO.
U kanal
U kanal Пре 29 дана
Bokane ti li si ? ljeci se jadna ne bila :)
minimalizam2
minimalizam2 Пре месец
Treba snimiti film o Momčilu Gavriću. Ne znam zašto niko nikad nije razmišljao o tome. I njemu su Hrvati u austrougarskim uniformama zaklali porodicu. To je bila priprema za genocid. Treba to rasvetliti.
Југослав Николић
Југослав Николић Пре месец
И то они из Брозовог(?) и Крлежиног, загребачког пука. А после је био и у војном затвору јер 1920-их рекао официру, хрватском, да је већ одратовао војни рок и да има чин.
Milovan Filipovic
Milovan Filipovic Пре месец
POSMRTNI MARŠ rspost.info/first/2n_dpqXUdaSloq8/video.html
Miodrag Petkovic
Miodrag Petkovic Пре месец
Dali je neko pogledao spomenik i plato odozgo neodoljivo podseća na ???? Pogledajte sami
TheCecanbgd
TheCecanbgd Пре 29 дана
@Игор Маринковић neko rece da plato podseca na svevidece oko...
Diego Milito
Diego Milito Пре месец
I to ružni.
Diego Milito
Diego Milito Пре месец
Spomenik teško, ali ti en face podsećaš baš na to.
Игор Маринковић
Игор Маринковић Пре месец
На шта? Где да видимо ми што нисмо Жељко Митровић и немамо летећи ауто
Smili Kruns
Smili Kruns Пре месец
Izgleda da ovom drustvu ,ukljucujuci vlastodrzce su potrebni nevolje i belovuci ,za odredjene njihove poslove.. Kad se javnost uznemiri i sve dodje do zida,da bi spasili fotelje vlastodrzci zrtvuju svoje saucesnike"!! Ocistiti Srbiju od kriminala mogu samo casni i moralni ljudi,a ne oni koji su bili povezani sa kriminalom.."!!!??
Milan Buha
Milan Buha Пре месец
Gospodine trošite dragoceno vreme, pređite na stvar.
yn
yn Пре месец
nije dokazan genocid u ndh i jasenovcu
Natasa Pejic
Natasa Pejic Пре 29 дана
To ti misliš.
Dragan Jovicic
Dragan Jovicic Пре месец
Pozdrav.. Odlicna ideja, cucemo lepa misljenja. Napomena sa skajpa se treba iskljucivati strim radi boljeg tona
Julija Tesic
Julija Tesic Пре месец
Naj bolji novinar Srbije Miodrag Zarkovic koji iskreno govori i brani srbe.Gledam uvek njegove izvestaje i uživam.
Radmila Milosevic
Radmila Milosevic Пре месец
Boq je istina a istina je uvek pobedila. Ako Bog da pobedice Dara iz Jasenovca.
Julije Cezar
Julije Cezar Пре месец
Nije Srbiji nego Srbima
Petar S.
Petar S. Пре месец
Kao i uvek, odlicni Miodrag Zarkovic. Sa kime se u ogrmnoj vecini pitanja slazem i nekim manjim sa kojim se ne slazem. Odlicna emisija i odlicna ideja d ase vrate kontakt emisije u etar. Prvo sto se tice pitanja Dokumentarac ili Dugometrazni film o Jasenovcu. Blizi sam tome da se prednost dam visoko budzetnom filmu. Zasto? Zato sto mislim da mnogo veci broj gedalaca ide da gleda igrane filmove nego sto ljudi idu u bioskope da geldaju dokumentarne filmove. To samo po sebi znaci da daleko vise novca (t.j. zarade) moze da ostrvari igrani film nego dokumentarac, PA ONDA sa tim novcem se mogu finansirati naucni dokumentarci. Danas vise niko ne cita knjige (pogotovo omladina), veoma mali broj ljudi gleda dokumentarce, tako da ce igrani film doseci do daleko veceg broja gledelaca nego dokumentarac. Sa tim u vezi mislim da je ideja da se napravi film o atentatu na Ante Pavelica ili o deci kozare (Jasenovcu kao JEDINOM koncentracionom logoru na Svetu za decu) ODLICNA! Sledeci igrani film treba da bude o tome. Drugo, u vezi OMALOVAZAVANJA i NIPODASTAVANJA zlocina u JAsenovcu od strane "DRUGOSRBIJANACA", je ironicno da su upravo "drugosrbijanci" PROMOTERI NARATIVA O SREBRENICI kao o "genocidu" (namerno malim slovom), ... {(pri cemu ne pominju ili cak i OMALOVAZAVAJU (pronalaze izgovore) zlocinacke presude HAskog takozvanog tribnala KOJI NIJE OSUDIO NIKOGA NI ZA JEDAN MASOVNI ZLOCIN NAD SRBIMA)} ...a kad je rec o DALEEEEEKO vecem zlocinu nad Srbima oni ga nipodastavaju i proglasavaju za "govor mrznje"!?!?? Trece, u vezi gledaoca koji se izjasnio protiv podzanja spomenika (u PRINCIPU) Stefanu Nemanji, po meni usled POTPUNOG NERAZUMEVANJA POJMA "Ideo-poklonstva"!!!! Znaci potpuno NAKARADNO razumevanje tog pojma. Ako je citao Bibliu, a reklo bi se da jeste posto kaze "U BIBLIJI PISE,...) onda bi morao da ZNA, sta je idelopoklonstvo! Ako je citao stari zavet (na koji se oslanja Novi Zavet), morao bi da zna, da kada je Mojsije izveo Narod Izraela iz ropstva u Egiptu, obecavsi im blagostanje u "Novoj zemlji", i nakon dugih godina lutanja, zaustavili su se (cinimi se koliko se secam na Golanskoj Visoravni ali nisam vise siguran - zaboravio sam tacno gde), Mojsije je otisao na planinu, da trazi i moli savet od Boga (po cijem nalogu je izveo NArod izraela), deo NAroda koji je ostao da ga ceka, je poceo DA GUBI VERU!!! Govorivsi kako su oni (do tad) pratili laznog proroka (Mojsija) kako je Bog koji je poslao proroka (Mojsija) lazni,.., GdE IH je to dove(l)o,....itd, Ostatk NAroda se suprotstavio i odvojio od njih. Da bi ZAMENILI Boga "zalutali" Narod je skupio svo zlato koje je imao, pa su od tog zlata NAPRAVILI ZLATONG BIKA, TOG BIKA PROGLASILI ZA BOZANSTVO i poceli da ga OBOZAVAJU I PRINOSE ZRTVU!!!!! Po povratku sa planine, videvsi sta se desilo, Mojsije je uzeo grupu naj boljh ratnika pobio "nevernike kao IDEOPOKLONIKE, a zlatnog Vola UNISTIO! E upravo TO je ideo-poklonstvo! To bi bilo kao kada bi Srbi napravili spomenik Stefana Nemanje I NJEGA PROGLASILI UMESTO Isusa Hrista! SAMA izgradnja spomenika NIJE ideopoklonstvo!!!! Spomenici naj istaknutjim licnostima je POJACANJE PISANOJ ISTORIJI! Kada deca dok su jos vrlo mala kad setaju sa roditeljima, pa vide spomenik, i pitaju Mama/Tata sta je ovo (Ko je ovo)!! Za TO sluze spomenici DA ISTAKNU naj znacajnije osobe ili dogadjaja! Kad smo kod Ideopoklonstva, neki Katolicki, a cak i Pravoslavni Velikodostojnici, UZ POMOC DRUGOSRBIJANACA, optuzuje Srbe za Ideopokonstvo u vezi SA SVETIM SAVOM!! Govoreci kako je nama Srbima SVETI SAVA vazniji/veci od Isusa Hrista!??? STO NIJE TACNO, Sveti Sava je ZNACAJAN za Srbe JER JE pre svega POMIRITELJ izmedju brace, koji nije dozvolio da se proliva SRPSKA KRV, Drugo ON JE PROSVETITELJ Srba i DUHOVNIK, ALI GA NIKO NIJE STAVIO IZNAD HRISTA!!!! Na kraju krajeva Sv. Sava se I ZAMONASIO DA BI SLUZIO HRISTU!!! Ono sto je meni naj zanimljivije TAJ NAKARADNI narativ (bilo da je rac o "ideopoklonstvu" ili o stradanjima srpskog NAroda koji oni (drugosrbijanci) omalovazavaju) potice od "drugosrbijanaca" iz vremena TITOIZMA (ciji su "drugosrbijanci" DANASNJI NASLEDNICI)!! Oni su nekadasnju Klasnu bornu (Radnicke klase) zamenili "Gradjaskom" UPORNO i TVRDOGLAVO ODBIJAJUCI DA SU (i) PRIPADNICI NARODA!!!! Upravo zato SVE sto ima veze sa Nacionalnim (osvescenjem) ONI RUSE I NIPODASTAVAJU!!!! To ukljucuje omalovazavanje Srba koji zive drugde i njihove zrtve ... {..(pa pominju Srebrenicu kao "genocid", a PRECUTKUJU operaciju "Oluja" u Republici Srpskoj Krajini u Hrvatskoj, KOJA JE PO EFEKTIMA MNOGO BLIZA DEFINICIJI GENOCIDA (Gradonacelnici Srebrenice glasovima gradjana -(Bosnjaka) od rata pa sve to 2016 su bili BOSNJACI (poslednji gradonacelnik Srebrenice koji je bio Bosnjak bio je Camil Durakovic koji je smenjen 2016, DOK U KNINU SRBA VISE NEMA od Oluje 1995 - ni kao glasaca ni po popisu, (mislim da su sad brze-bolje postavili Srbina ali ne mogu stvari vratiti unazad))!!! } . .U VREME Josipa Broza TITA, NIJE BILO SKOLE u kojoj nije bilo Titove biste, nije bilo kanelarije u kojima nisu bile Titove slike, nije bilo doma zravlja gde nije visio na zidu, Tito, .... ALI SVAKO DRUGO ISTICANJE ISTORIJSKIH LICNOSTI SRBA NAZIVANO JE "IDEOPOKLONSTVO>!! Kako se Srbi nebi setili KO SU I STA SU!! KO SU IM BILI PRECI!!!! itd. E TAKVI IDEOPOKLONICI ce POSTOVANJE bilo cega ili BILO KOGA IZ SRPSKE ISTORIJE NAZIVATI "IDEPOKLONSTVOM"!! A kad (gledalac) pomenu MASONE, PA UPRAVO za J.B.TITA (koji je bio IDOL DRUGOSRBIJANACA) KAZU DA JE BIO MASON jer na njegovom SARKOFAGU nema NI RELIGISKIH OBELEZIJA,... ALI NEMA CAK NI KOMUNISTICKE ZVEZDE PETOKRAKE!!!!! SA kojom je vladao SFRJ od 1945! Pa sad ispredaju novolegende! Kako bi prikrili TITOVU ANTISRPSKU POLITIKU, nebi li ISTORIJSKI SUD preziveo drugosrbijanski IDOL (tito)!! Inace drugosrbijanci TO vrlo cesto rade: Uzmu nesto STO SU NACULI DA PISE U BIBLIJI, ISPRETURAJU CINJENICE, KAKO IM ODGOVARA, I ONDA PROGLASE "E TO PISE U BIBLIJI"!!! Da se vratim na Gledaoca, NE MISLIM da je on Drugsrbijanac! NE Verujem da je CITAO BIBLIU! Mislim da je NACUO narativ od drugosrbijanaca i da ga je prihvatio!
Petar S.
Petar S. Пре 29 дана
@Ninja Warrior Slozicemo se o vaznosti NE zaborava nase istorije, s' time sto ja mislim da spomenici imaju vecu ulogu u kulturi secanja. Osim sto su deo umetnost oni se mogu koristiti i za slanje poruka, kao na primer tokom bombardovanja Srbije od strnane NATOa (NATO agresije) 1999e na spomenik srpsko-francuskog prijateljstva stavljen je povez preko ociju na spomeniku (na Kalemegdanu). Da nema spomenika to nebi bilo moguce. Kako drugcije istaci jedinog Americkog predsednika (Vudroa Vilsoma) koji je bio naklonjem Srbima, ako ne spomenikom? Mogu oni to i dalje da tvrde, ali kao sto mi imamo nase svetinje na KiM na kojima su Freske opisane staro-slovenskim, sa cirilicnim pismom, tako i spomenicima koje smo izgradili PRE njih, cemo moci da LAKSE tvrdimo da su oni ti koji LAZU! I da je to Istorijsko nasledje NASE! Drugo, mi sa izgradnjom spomenika stitimo/cuvamo SVOJE istorijsko nasledje. Cuvamo od kradje okolnih naroda. Sutra bi Albanci moglil da kazu Stefan NEmanja je Albanac (kao sto to sve vise tvrde za razne SRPSKE objekte pa i licnosti). Tece, u vezi Titovog spomenika, ja ga na primer nebih rusio. Jer kao sto spomenici mogu biti podsetnik za pozitivne stvari. Tako mogu i za negativne. JA bih taj "mauzolej" ostavio da nas opominje da nam se neko kao Tito (koji nas je upropastio) vise NIKADA ne ponovi. Da zarad IDEOLOGIJE zrtvujemo NAcionalne interese. Zarad "boljeg zivota" (pod Titom - da JEDINI od svih republika-koje su bile sve JEDINSTVENE, imamo autonomne pokrajne koje su redovno glasale PROTIV Srbije ), A POSLE TOGA zavrsimo u cetvorostrukom gradjaskom ratu, pod sankcijama i bombardovanjima nas i naseg Naroda u regionu!! Uprkos podmetanju klinova u tockove ("drugosrbijanaca") .
Ninja Warrior
Ninja Warrior Пре месец
Da ti odgovori taj gledalac. Naravno da nisam drugosrbijanac. Nisam hteo da obrazlažem naširoko IDOLOPOKLONSTVO jer bih oduzeo dosta vremena kako bih poentirao pa sam samo izneo stav. Ti si izneo samo segment iz Starog zaveta (ili saveza, kako ko interprerira) vezan za ,,zlatno tele,,. To se desilo pre nego što je Mojsije doneo Božije zapovesti. E tu je ključna druga zapovest. Uprošćen prevod ide ,,Ne pravi sebi idola niti kakva lika, nemoj im se klanjati, niti im služiti,,, a širi prevod iz teksta ide ovako ,,Ne pravi sebi lika ni obličja bilo čega što je gore na nebu, ili dole na zemlji, ili u vodama pod zemljom. Ne klanjaj im se niti im služi. Jer ja, Gospod, Bog tvoj, koji zahteva da se odanost iskazuje isključivo njemu.,, Da elaboriram. Ti si u pravu za Tita. Pa on je više slavljen nego Gospod. Danas imamo situaciju da se i nekim fudbalerima dižu spomenici i slave kao božanstva. To Bog izričito zabranjuje jer se skreće pažnja sa njega i to je suština idolopoklonstva. Naši preci su bili osvešćeniji što se toga tiče i nije im padalo na pamet da dižu spomenike ,,zaslužnim precima,,(iako je bilo nekih antičkih spomenika oko njih koji bi im dali ideju)već su se ponašali kao ktitori podižući crkve, manastire, zadužbine itd. u slavu Bogu. Mi smo u novije vreme preuzeli od zapada tu idolatriju kao i sve nakaradno što preuzimamo, pogotovu u vreme Tita. Ispred palate pravde se nalazi spomenik caru Dušanu sa njegovim zakonikom pa vidimo kakva je pravda u Srbiji(mislim da se zbog toga Bog sprda sa nama, oprostiće mi). Ja jesam za to da se oda počast ličnostima iz istorije, ali ne dizanjem kipova pa makar bio i Stevan Nemanja. Nije Nemanja zaslužan, nego Bog koji ga je stvorio. Danas je sve više ateista kome ne samo Bog, nego ni i istorijske ličnosti nisu bitne pa ni taj spomenik neće doprineti da se neko nacionalno osvesti. Arno Gujon(ako znate ko je) nije video neki od naših spomenika pa se impresionirao, nego je upoznao naš narod na Kosovu, a dodatak su naše crkve i manastiri koje su ga impresionirale što je na kraju rezultovalo da pređe u našu pravoslavnu veru. Mi treba prvo da uradimo reviziju naše istorije i spasimo od zaborava, a pravljenje kipova ne doprinosi mnogo tome u svakom slučaju. Da se ja pitam porušio bih sve spomenike(pogotovu kuću cveća). Izuzetak su spomenici žrtvama, što i jevreji jedino podižu.
ante antić
ante antić Пре месец
Osim što je film "Dara iz Jasenovca" povijesni falsifikat uz to je i loš te patetičan film. Dobro je to procijenio onaj američki filmski kritčar.
Mila
Mila Пре месец
Koliko ste zli ni bog nece da vas pogleda kada dodju zadnja vremena,,,,, a blize se.
Marius Lacatus
Marius Lacatus Пре месец
Posledica nesoučavanja sa takvom zlom iz NDH može biti jedino nastavak istog zla.
Vesna Lazic
Vesna Lazic Пре месец
Teško je ne biti patetečan kada je tema Jasenovac.Zato je bolje da se snimio dokumentarni film jer ima dosta autentičnih slika i snimaka.
Goran slovic
Goran slovic Пре месец
Да ми незамере гледаоци.Ал је тужно како изговара,без емоција.
Goran slovic
Goran slovic Пре месец
Коментаришеш,а незнаш да изговориш Јасеновац. Где си ишо у школу мучениче.
StraLe Psiho
StraLe Psiho Пре месец
cudno mi je da od 17 okorelih krimosa,ubica itd pretresom stanova,auta itd nisu nasli oruzje kao ni gram droge...ma da klinca nekog da pretreses naci ces paket trave ili noz kod ovih nista ni petardu za cega ce da ih optuze??? ajd kao malo da ih sklone...upadaju u oci javnosti a vlast da pokupi poene svima dobro
Dragi
Dragi Пре месец
Pozdrav i cestitke za emisiju. Problem su veze i komentari. Prvi koji je uocio 'pristrasnost' govornika, naprimer bi hteo relatizovati pogrom u Jasenovcu i sire zbog 'boljeg sutra'. Licno mislim da je auto-sovinista ako je i Srbin, ili od onih izroda drugo-srbijanaca. Kulturno se je izrazavao ali u sustini je njegovo misljenje bezvredno... Bas naprotiv, trebaju se i drzavne institucije ukljuciti u to (naravno ne Ana i Ivica). Dokumentarni film -da, 'Hollywood's movie' -ne.
Predrag Stojkovic
Predrag Stojkovic Пре месец
Филм" Дара из Јасеновца" је сниман по званичним документима. Мислим да има и документарних делова у филму. Позовите Васовића па се информишу те.
Predrag Stojkovic
Predrag Stojkovic Пре месец
Филм је приказиван у комплексу Јасеновца.
Predrag Stojkovic
Predrag Stojkovic Пре месец
Како да људи дођу до речи од тебе Зарковићу? Јововић,Јововић... Па нека сниме и то. А документарни већ има а што га ти ниси гледао то је друга ствар.
bumtras99
bumtras99 Пре месец
ČItajte malo o gradu Maderburgu u Nemačkoj gde su Hrvati činili zločine još pre i prvog i drugog svetskog rata..pre ko zna koliko vekova...gde su u katedrali masakrirane devojke, odnosno mlade žene device, deca, starci itd...I dan danas tamo piše - Sačuvaj nas Bože gladi, kuge i Hrvata.
bumtras99
bumtras99 Пре 29 дана
@Natasa Pejic I treba da se zna da su tu rečenicu napisali Nemci koji su još tada upoznali Hrvatsku prirodu..
Natasa Pejic
Natasa Pejic Пре 29 дана
Zna se za to. Pozdrav.
bumtras99
bumtras99 Пре месец
Na Hrvatsko - Srpskoj granici se mora podići veliki - ogroman spomenik posvećen žrtvama Jasenovca koji će opominjati na zloćin koji Hrvati pokušavaj da sakriju već decenijama, i to je predlog Vladike Nikolaja ili tako nekog zaboravio sam trenutno... Radi se o zločinu koji je verovatno najstrašniji i najmorbidniji u istoriji čovečanstva. Mi ovde pričamo o monstrumima koji su pili ljudima krv na slamčicu poput Majstorovića, o ljudima koji su jeli i žive ljude i leševe... Da ne pričamo o nabijanju malih beba na bajonete i slično... Mladji Hrvati se uče da su tamo stradali najviše Hrvati komunisti..a Srbi nesto malo. To se ne sme zaboraviti i ne sme se dozvoliti.
Marius Lacatus
Marius Lacatus Пре месец
@Slaja Мisic ubijali pržeći strujom
Marius Lacatus
Marius Lacatus Пре месец
@Slaja Мisic trudnice
Slaja Мisic
Slaja Мisic Пре месец
Pravili sapune od malih beba.
Marina Beric
Marina Beric Пре месец
Tako je
Marina Beric
Marina Beric Пре месец
Na Kopaonik cemo postaviti ogromnog Obilica! Da se zna!
Marina Beric
Marina Beric Пре месец
@Анка Младеновић Vidi.. ja nemam pojma da li si ti drogirana ili se sprdas. Ja sam Srpkinja Sumadinka.. Vidis. i sama da pisem ekavicu. Malo si pobrljavila... Ni ja ne gotivim mesanje Bosančerosa u pitanja Srbije.. Alergiju imam na njihovu vladavinu po Srbiji, isto kao i na crnogorstinu. Ne znam.odakle si to naopako shvatila. Svakako, slobodna si da shvatas kako hoces , ja sam ti samo pojasnila sta je do mene, jer nije lepo da ne odgovorim na pitanja . U svakom slucaju, smiri se. Živciras se bez potrebe. Ostaj u zdravlju 🙂
Анка Младеновић
Анка Младеновић Пре месец
@Marina Beric Маче важно ви из Босне најбоље знате!!! Шта??????? Срби схвати не воле Лаж, Понижавање некога и величање Себе! Други причају о њиховом поштењу ,части! Срби не!!!!! Поздрави друга Контаминацију! Врло интересантан адвокат!!!👋👋👋👋👋
Marina Beric
Marina Beric Пре месец
@Анка Младеновић Nisi objasnila najbolje na sta mislis. Ako uopste i znas. Sve najbolje ti zelim
Анка Младеновић
Анка Младеновић Пре месец
@Marina Beric Не знам које ??Ти или ја? Православна Српкиња! Верујем у Господа Васкрслог Исуса Христа!!!! Прво варате народ, свој а после се кајете! Продаје те памет опасно!!!!! Неће моћи то код Правих Срба да прође! Него маче када будеш мала и ћутиш онда ћу се повући!! 👍🇷🇸
Marina Beric
Marina Beric Пре месец
@Анка Младеновић Odlicno za tebe. Da se 🐺ne sladi😁 Pozz, duso😉
963 inok
963 inok Пре месец
Dosta filmova dokumentarnih koje smo gledali su sklonjeni sa lica zemlje-ova zena sto je pricala o detetu i kako ga udaraju o zid sam i ja gledao ali ga vise nema nigde-ne moguce ga je naci-sto se tice filma treba snimiti i film visokobudzetni i dokumentarni film i jedno i drugo-
963 inok
963 inok Пре 26 дана
​@Ana Maksic Najodvratniji film ubedljivo na nasim prostorima ikad snimljen-
Marko Glisovic
Marko Glisovic Пре 26 дана
@Ana Maksic to sam gledao nego ovaj mislio sam da je nesto staro zaboravljeno ima vise sevedocenja ljudi na kanalu "jadovno moze se pogledati stradanje i njihov opis retkih prezivelih iz tog doba
Ana Maksic
Ana Maksic Пре 26 дана
Pogledati film Lordana Zafranovica Okupacija u 26 slika. Scena iz autobusa inspirsana instinitim dogadjajem.
Marko Glisovic
Marko Glisovic Пре 27 дана
@963 inok OK hvala
963 inok
963 inok Пре 27 дана
@Marko Glisovic jasenovac-traje samo par minuta jako je kratak bio-ma sklonjen sto posto jer je jako uzasno za gledati-veruj mi da nebih ponovo ni zelio da gledam-
Marina Beric
Marina Beric Пре месец
Žena, pod imenom Jadranka priča o filmu o ustaskim zlocinima, emitovanom posetiocima kompleksa, kao deo same postavke muzeja "Jasenovac" u Hrvatskoj, za vreme SFRJ! Ja sam ga gledala na skolskoj ekskurziji, isli smo iz Srbije po exYU republikama nekoliko dana, u 8. razredu osnovne skole, krajem osamdesetih, u osvit raspada YU. To je, verovali ili ne, bilo prikazivano u delu kompleksa koji je na teritoriji Hrvatske, dakle gledali smo ga usred Hrvatske pred sam rat, dok je bila u YU.. A posle su to ujaci devedesetih vrv. spalili. Prizori pravog klanja i mrtvih ljudi, dece.. svega.. Realnost koju su zlocinci sami snimili dok. kolju, a ne gluma. Strasno za oči nas dece od 14,15 godina, tada. Strasno i za odrasle. Zbog toga ce mi biti jako naporno. da gledam ovaj film "Dara iz Jasenovca" ! Moracu da se pripremam.. jer još ne mogu da zaboravim prizore iz onog dokumentarnoh filma.. utisak i šok koji. je to tada ostavilo na nase nevine, ciste decije mozgove.
Anka Mladenovic
Anka Mladenovic Пре 27 дана
@Marina Beric Истина је и Богу Драга!! Што теби смета када причам о патњи Срба у Србадији? Увек ћу писати када будеш коментарисала! Жива била! Да Господ наш нека те Освести! ОСВЕСТИ се! Или је касно да се Освестиш??? 😅😅😅🇷🇸✝️
Marina Beric
Marina Beric Пре 27 дана
@Anka Mladenovic Ja pricam istinu kao i svaki rodoljub. A ti smiri hormone i pakost!!! Leči se! Ne smaraj me vise!
Anka Mladenovic
Anka Mladenovic Пре 27 дана
@Marina Beric Мени је све јасно!!¡ Шта имаш ти да причаш када си у Америци?? Овде у Србији нема ко није опљачкао Српски Народ! И преварио! Отимају Трепчу ! Све,све !! Када је дошло време да Србе са вакцина против Ковида 19 вакцинишу! Да нестанемо! Свака Сила је за време!!! Сила Бога не моли! Бог СИЛУ НЕ ВОЛИ!! 🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸✝️✝️✝️
Marina Beric
Marina Beric Пре 28 дана
@F Nz Nije razumljivo o čemu pišeš. Malo si nejasan. Pozdrav
F Nz
F Nz Пре 28 дана
@Marina Beric Остао без текста!!!!!😀😀😀😀😀😀😀🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸 Гледају ћу преваре народа у Србији! Узимање Преваром новац! После буду фини и причају:: Покајали смо се!!!!! Ха,ха,ха!! И власт која је узимала и варала Српски народ од 2000.г довела их до границе издржљивости, рећи ће Покајали смо се!!!!!!! 👋😎🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸
Ljiljana Klajic
Ljiljana Klajic Пре месец
Auuu bre,spomenici nisi za dizanje???Sta bi sa svim ovim svetskim spomenicima???Svasta svasta,,spomenik je velicanstven ,ali mozda u pogresnom gradu, jer tu nije ni rodjen,negde daleko od drugosrbijanc.I nije cudo sto je Nikola Tesla bio u Beogradu dan I po, valjda je tado to video,pozz
Vida Vida
Vida Vida Пре месец
KAKO VAS NIJE SRAMOTA DA ORGANIZUJETE RASPRAVU O FILMU KOJI NIKO OD UČESNIKA NIJ NI POGLEDAO, SRAMOTNO I PONIŽAVAJUĆE.
Natasa Pejic
Natasa Pejic Пре 29 дана
@Diego Milito 🚨🎓 savršen odgovor.
Diego Milito
Diego Milito Пре месец
@Vida Vida Šta ti je titovka marama,jel ti dobro, šta tražiš ovde?Toliko se nerviraš kada su teme genocid nad Srbima da ne možeš da izdržiš da se ne obrukaš masno.
Vida Vida
Vida Vida Пре месец
Šta da gledam, da Vas sluša kako palamudite???????!!!°°°
Diego Milito
Diego Milito Пре месец
Raspravljalo se o temi,pristupu,idejama i načinu snimanja filma na ovakvu temu.Niko nije osudjivao film a ti nisi vrv ni gledala emisiju.
Mile Cubrilovic
Mile Cubrilovic Пре месец
Ana Maria, Ovo sto kazete je prestrasno, nazalost mnogo je takvih i slicnih familija bilo.
Dusan I Kliska
Dusan I Kliska Пре месец
Srpska Pravoslavna Crkva je u njenom istrazivanju dosla do 585.000 (na onovu crkvenih knjiga o evidencijama rodjenja i krstenja). Naravno, u tome broju nema evrentualnih ateista, a nisu ni sve crkvene maticne knjige sacuvane...
Dusan I Kliska
Dusan I Kliska Пре месец
@Dzontra Volta Samo u NDH kampanji iz leta 1942. na Kozaru, u logore je odvedeno 80000 ljudi stanovnika Kozare i neposredne okoline. Kako je u stvari doslo do napada na Kozaru? Kozarski partizanski odred je od pocetka rata izvodio gerilske diverzantske akcije u tom reonu (tzv. Potkozarje). Odred je vrlo brzo rastao da bi vec sredinom 1942. imao preko 3000 boraca, neki tvrde cak oko 3500. Njihove akcije su najcesce bile usmerene na zeleznicku prugu Banja Luka - Prijedor (Ljubija) - Bos. Novi - Bihac -Zagreb koja je od pocetka rata bila u funkciji izvlacenje rude gvozdja iz rudnika Ljubija. Kako je svako malo te 1941-1942. pruga bila u prekidu, komanda Wermahta je naredila komandi NDH (ustasama) da se oznacena transportna komunikacija sa obe strane pruge od po 15 km sirokim 'sanitarnim koridorom' ocisti od srpskog zivlja (koji su bili "jataci" i logistiicka baza za popunu odmetnika - partizana). Ustase su naredbu shvatile krajnje ozbiljno, a takodje su tu naredbu shvatili kao "zeleno svetlo", nakon prethodnih kritika nemacke komande da su ustaskim terorom (u Drakulicu, tada selo na severo-zapadnom obodu grada Banje Luke, sada deo grada - u noci 6/7. februara 1942. pobijeno je oko 2500 ljudi) doprineli jakom razbuktavanju ustanka, narocito u Potkozarju i tzv. Bos. Krajini (oko planine Grmec). Epilog ustaske akcije protivu kozarskog partizanskog odreda bio je odvodjenje oko 80000 stanovnika toga kraja - starci, zene, deca) u logore Jasenovac i druge logore toga lanca logora (Kosutarica, Mlaka, Donja Gradina, Gradiska i td.)
Dzontra Volta
Dzontra Volta Пре месец
Antihrist Jovan Culibrk, inace vladika spc, kaze da je cifra oko 80 hiljada...
Dusan I Kliska
Dusan I Kliska Пре месец
Vladimir Pogacic
Čekotovo
Čekotovo Пре месец
Dobar koncept emisije, ima duha, sa uključenjima je mnogo bolje.
ivan ivanovic
ivan ivanovic Пре месец
Marko, moj deda Cica Perović, Tanasković
spaleboy
spaleboy Пре месец
mogli ste neki bolji sok da mu uzmete
Markus Royal
Markus Royal Пре месец
Mozda je bolje Film o Srebrenici da se uradi sta misli te
Čekotovo
Čekotovo Пре месец
Mislimo da je to skroz bezveze i nenormalno, kao i tvoj neuravnoteženi komentar.
Aleksandar Terzija
Aleksandar Terzija Пре месец
Термин геноцид за Србе још не постоји на”западу”
Natasa Pejic
Natasa Pejic Пре 29 дана
Zato što ima previše koji pričaju engleski a ne znaju ni srpski. Svi se bave prevođenjem i poslovnim subjektima koji uništavaju Srbiju. Bruka.
Diego Milito
Diego Milito Пре месец
@Marina Beric Srbi su to da se bore za ono do čega im je stalo, ali njima nije stalo do borbe te vrste za širenje istine o pretrpljenom iskustvu genocida jer nisu dovoljno Srbi. Njih to suštinski ne interesuje a takav narod ne može da očekuje ništa dobro. rspost.info/first/vJW3oV3cZaGqn6c/video.html
Marina Beric
Marina Beric Пре месец
@Aleksandar Terzija ha ha.. nije lose vidjenje👍
Aleksandar Terzija
Aleksandar Terzija Пре месец
@Marina Beric ма то..после 2020/7578...више није ни битно...титаник неповратно тоне..а Срби..кад до сада нису потамањени..а очигледно нису...остаће до краја..ове планетарне приче..присутни
Marina Beric
Marina Beric Пре месец
Niti ce. Srbi su tu da im negiraju sve, pa i pravo na zivot i istoriju. Vise nema sumnje da u odnosima sa zapadom i Jevrejima [razocaranje, mada ne iznenadjenje (!)] nemamo vise sta da trazimo. Nasi Jevreji iz Srbije, ni cvrc..! Izgleda ne zele da postoje druge zrtve osim njih. Ako. Sad smo bar za vecita vremena, na ovom primeru glasne cutnje - s jedne, i propagande protiv filma - s druge strane, shvatili definitivno šta nam ko misli.
Aleksandar Terzija
Aleksandar Terzija Пре месец
1964.је антрополог Србољуб Живановић “стигао”до 840000 броја жртава..Бог зна тачно колико..
Krajina Express
Krajina Express Пре месец
@Југослав Николић па да, а једном је рекао како су за годину дана побили људи колико ни Турци нису за све време окупације ових простора па онда можеш мислити колико су за 4 године
Југослав Николић
Југослав Николић Пре месец
@Krajina Express Рекао, прослављајући! Сведочила тадашња девојчица затвореник, мислим до недавно жива, не сећам се њеног имена, ако се неко сети, нека напише и овде.
Југослав Николић
Југослав Николић Пре месец
@Predrag 123 Није олако, ако ниси пратио, слушао или читао о томе. У комисију, која је формирана дуго после рата, узели су тада младог и неискусног, асистента на факултету, мислим, Србољуба Живановића, патолога. Међутим, посао процене броја жртава, а и начина убијања, озбиљно је обављан неко време. До тада је установљен број масовних гробница и број убијених у њима, откопано их је до око 700.000 жртава у њима, а преостало толико да се могло са сигурношћу тврдити да има око 840.000 жртава. Покопаних. А колико је однела Сава, многе са скаредним написима "За Цветкову пијацу!"... и колико их је спаљено? Хиљаде су се лешева заглављивале испод железничког моста на Сави, па су немачки војници минама "рашчишћавали" ток! Око 2.000 је привремено сахрањено код куле Небојше. Сведочанства о овоме су се могла чути и гледати, и од самог С.Живановића, који је морао напустити земљу и посао због својих сазнања и учешћа у истраживању, па не знам одакле ти право да тек тако одбацујеш изнете податке? Такође се дало чути да је купање у Сави на савским обалама у Београду било забрањено дуго после рата, 15-ак година, можда и више. Шта мислите, зашто?
Aleksandar Terzija
Aleksandar Terzija Пре месец
@Југослав Николић ...Ирска је постала”лепа њихова”...а процес нестанка је назауставив..надам се..да ће усисати и њихове спонзоре и пројектанте...
Југослав Николић
Југослав Николић Пре месец
@Predrag 123 И ти што се зову тако су дошли на ред, и проћи ће као њихов тзв.поглавник-ни њега метак није одмах убио. Било би превише да један метак обави "освету". Нема те освете за њихова недела, они морају нестати с лица земље. Превише су ожиљака оставили на историји људског рода. Или ће спонзори њиховог постојања угасити пројекат, можда и сами неставши, или ће их појести сама сопствена апсурдност. На нама је да их разобличавамо и не дозволимо да нам више пију крв, од чега они живе, а ми нестајемо
Aleksandar Terzija
Aleksandar Terzija Пре месец
Филм о Јасеновцу ПОСТОЈИ...аутор..Данко Васовић
Ron Dutch
Ron Dutch Пре 29 дана
Film" Sumrak stoljeca , ili Testament ", Lordana Zafranovic je dokumentarni film koji govori o stradanju Srba i ostalih u Jasenovcu
janko urbanek
janko urbanek Пре месец
@Aleksandar Terzija Аха, слушо сам Данка на видеу. И објашњења о Курту Валдхајму. Ма наши политичари су га (Курта Вадхајма) штитили. А сад изгледа и ови садашњи...
Aleksandar Terzija
Aleksandar Terzija Пре месец
@janko urbanek пре 36 година је открио највећу аферу 20-тог века..Курт Валдхајм-УН-генерални секретар..2пута преседник Аустрије..Титов шпијун..регистровани ратни злочинац одговоран директно за 50000србске деце са Козаре...итд..да не ширим причу..опште познату
janko urbanek
janko urbanek Пре месец
@Aleksandar Terzija Не разумем ту 36 годину
Aleksandar Terzija
Aleksandar Terzija Пре месец
@janko urbanek 36година”не постоји”...а водитељ стрепи за свој канал
Marina Beric
Marina Beric Пре месец
ahahahaha.. vrhunski naslov 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 A tema ozbiljna.. tako je to..
Varbyboi
Varbyboi Пре месец
Одличан новинар, речит, начитан, елоквентан, патриота. Штета што је нерчик, најбоље је кад је сам у студију....
ДУШАН ВУКОВИЋ
ДУШАН ВУКОВИЋ Пре 29 дана
Никад није сам!
novo pejic
novo pejic Пре месец
Ti bas nerazumes nisi ti presednik ti mozes da lupetas sta hoces ko ti brani da snimas sta hoces
Nenad Vujic
Nenad Vujic Пре месец
Naravno da najbolji efekat može da dobije igrani film, pogotovo ako dobije oskara ;) onda bi efekat bio ogroman, dok bi dokumentarni film dosegao mnogo manje izloženosti te tako i mali efekat.
Diego Milito
Diego Milito Пре 29 дана
@Југослав Николић Sva njihova beda nesuočavanja sa zločinom najviše izbija na površinu kod ovakvih plemenitih koji se trude da budu objektivni. Takvi pokušaji bez obzira na eventualnu dobru nameru ostave uvek grozan utisak jer dolaze iz sredine koja je debelo ogrezla u disciplinovano istreniranoj laži i agresivnom odbijanju sa ozbilinim prihvatanjem i suočavanjem jer nema pritiska spopja koji bi jedino mogao da utiče da se to popako istinski menja. Veliko je zlo ostalo i ne čisti se 75 godina...posledica je ovakav odnos.
Југослав Николић
Југослав Николић Пре месец
@Antun Bistrovic Ни ја не бих издржао у својој кожи да су ми дедови и прадедови поклали толико људи и деце! А и срамота је да се позивате на објективност, никад вам није била особена, ни у најмањој мери. Бедно!
Dzontra Volta
Dzontra Volta Пре месец
@Antun Bistrovic Moze i igrani film da bude objektivan. Problem sa Srebrenicom je u tome sto je cela prica izmisljena i raskrinkana cak i od samih muslimana iz Srebrenice.
Antun Bistrovic
Antun Bistrovic Пре месец
E upravo se o tome radi....pa dali je vama srbima stalo do istine ili do toga kakav ce to efekat proizvesti!? Pa zar ne vidite koliko vas srbe boli ako smatrate da se na jedan neobjektivan nacin prica o Srebrenici. Zasto namecemo svoje nerijetko potpuno subjektivne i krajnje nerealne price jedni drugima, mjesto da animiramo vlastite javnosti na povjesna istrazivanja i da ih onda upotpunjavamo kroz saradnju na tako osijetljivim povijesnim temama.
Vladimir Bakic
Vladimir Bakic Пре месец
Аутор филма о Јасеновцу је Владимир Погачић. У том филму се наводи цифра од 840.000. жртава. Ту цифру помиње и Србољуб Живановић. Члан комисије за истраживање злочина усташког режима у логору смрти Јасеновац. Што се тиче броја Срба на територији НДХ. Ваш гледалац је навео број од милион и осамсто четрдесет седам хиљада. Што је број Срба на територији коју захвата садашња република Хрватска. Без територије Бих. Која је била у саставу НДХ. Где је по подацима пописа парохија Српске православне цркве пре 1941 године. Живело два милиона и сто педесет четири хиљаде Срба. Тако да је укупан број Срба који су живели на простору бивше НДХ много већи и износи око 3.000.000 људи. Покојни професор доктор Драгољуб Живојиновић помиње ту цифру у књизи коју је радио заједно са новинаром и публицистом Дејаном Лучићем. Варварство у име Христово.
Predrag 123
Predrag 123 Пре 28 дана
@Nina Meyer Jupiter
Nina Meyer
Nina Meyer Пре 28 дана
@Predrag 123 MARS
Jasmina Marjanovic
Jasmina Marjanovic Пре 28 дана
@Nina Meyer Bravooooooo
Predrag 123
Predrag 123 Пре 28 дана
Valjda je veće sprdanje kada se uveličava broj žrtava tim se obesmišljuju i stvarne žrtve
Nina Meyer
Nina Meyer Пре 28 дана
@Predrag 123 nadji neku drugu stranicu da se sprdas za zrtvama iz Jasenova kako te nije sramota
Petar Patuljic
Petar Patuljic Пре месец
Akademik Živanović je iz američkih izvora došao do podatka da je više od 1.400 katoličkih sveštenika u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini u toku Drugog svetskog rata klalo, mučilo, silovalo i na razne načine ubijalo i prevodilo u katoličanstvo Srbe, Jevreje i Rome. Međunarodna komisija za istinu o Jasenovcu ima podatke za 1.171 katoličkog sveštenika. Među zločince katoličke sveštenike nisu ubrojane časne sestre-zločinci - predočava akademik Živanović. - Iskazanao prostim jezikom, od svaka tri katolička sveštenika, dvojica su bili ubice. Do sada je identifikovano blizu 400 jama, vrtača i bunara u koje su bacane žrtve, najčešće žive.
Marina Beric
Marina Beric Пре месец
@Marko Majerhold Nije, jer ta dela, za razliku od Hrvata, Srbi nikada ne rade; poznati smo kao viteški ratnici, pa nečoveštava s nase strane ni u Vukovaru nije bilo.☝️ Ti mozes jedino da mislis na vase naoruzane mladice u ratnim dejstvima, sto je druga prica. U ratu se ubija na sve strane, svako svakoga, u borbi... A Jasenovac je bio podmukli logor za nenaoruzan narod, od bebe do babe !! To je ta "sitna" razlika, plus u ratu ne pucaju deca, uzrasta od bebe do 18 godine, onaj uzrast koji ste vi mucili i ubijali, male Srbe i ostale narode u Jasenovcu i drugim logorima i stratištima, nego mladji punoletnici za vojsku stasali, odrasli muskarci, koji su dobrovoljno i svesno pucali na nas. Tako da tvoja prica nema veze s vezom. Suprotno tvojoj tvrdnji, u Vukovaru su vasi lekari ubijali Srbe u bolnici, hej, nemocne pacijente, i to zverski! Isto onako kako ste radili u Jasenovcu, decenijama pre. Dakle opet vi zlocinci, a ne mi. Zato ćuti, pametnije ti je
Marko Majerhold
Marko Majerhold Пре месец
To što vi pisete je jednako kao i ona zaklana dijeca u Vukavaru.
Marko Majerhold
Marko Majerhold Пре месец
Daj mi samo objasni po kojim dokazima ste dosli do tih brojeva.Vi vredate zrtve i radi takvih ludosti nikad necemo na zelenu granu
Mevlid Mevlid
Mevlid Mevlid Пре месец
1.580
Marina Beric
Marina Beric Пре месец
Tacno
Petar Patuljic
Petar Patuljic Пре месец
Jovan Ducic, pesma 1943, 4 minuta, Сину тисућљетне културе (Песма о Хрватима) rspost.info/first/z2isjHq5iZ7Bi6c/video.html Ти не знаде 'мрети крај сломљеног мача На пољима родним, бранећи их часно Китио си цвећем сваког освајача Певајућ' му химне, бестидно и гласно. Слободу си вечно, закржљала расо Чек'о да донесу туђи бајонети По горама својим туђа стада пас'о Јер достојно не знаш за Слободу 'мрети. Покажи ми редом Витезе твог рода Што балчаком с руку сломише ти ланце Где је Карађорђе твојега народа Покажи ми твоје термопилске кланце. С туђинском си камом пузио по блату С крволоштвом звера, погане хијене Да би мучки удар с леђа дао Брату И убио пород у утроби жене. Још безбројна гробља затравио ниси А крваву каму у недрима скриваш Са вешала старих нови коноп виси У сумраку ума новог газду сниваш. Бранио си земљу од нејачи наше Из колевке пио крв невине деце Под знамење срама уз име усташе Ставио си Христа, Слободу и Свеце. У безумљу гледаш ко ће нове каме Оштрије и љуће опет да ти скује Чију ли ћеш пушку обесит' о раме Ко најбоље уме да ти командује.
zory 49
zory 49 Пре месец
Dara je mitomanijsko smeće koje su i stranci ismijali
Natasa Pejic
Natasa Pejic Пре 29 дана
@Југослав Николићbravo o tome se zapravo i radi, to su ti subjekti koji se bave engleskim jezikom a ne znaju ni ko su i šta su. Neki miks koji se večito love od strane Big Hantera koji zna da su divlje svinje. Na licu im se to vidi a ne kamoli kad progovore(svinjskim izrazima). Zna Srbija i svet da prepozna večite lovine. Pozdrav.
Југослав Николић
Југослав Николић Пре месец
Ако си "исмијали" онда је "смиће", а не "смеће". Ви заиста не знате ни ко сте, ни којим језиком говорите, па, следствено, ни шта говорите. Трагично је што је истим таквим суманутим вашим прецима омогућено да поубијају милион људи, стотине хиљада деце... Одговорност није само на њима, зликовцима, извршиоцима злочина...
postmano
postmano Пре месец
@Marina Beric 👍
Marina Beric
Marina Beric Пре месец
@postmano Bravo
postmano
postmano Пре месец
Hahahahaha , pa ti stranci su vam stvarali državu , tako da nas zabole za vaše konstatacije .Nama je bitno da se sve više priča o skrivanju naše tragedije i žrtve koju je srpski narod podneo , gurajući se pod tepih lažnog bratstva i jedinstva one proklete Jugoslavije !!! A posle decenijskog mraka pod proustaškom žutom vlašću (koja je vama odgovarala , jer ste pokupovali pola domaćih firmi kao i što ste koristili preko tih firmi ,bescarinski sporazum sa Rusima) , napokon istina dolazi na videlo (ne zbog nas koji to odavno znaju) već zbog našeg podmlatka i onih koji su živeli kao hipnotisani u YU zabludi !!! A to je vama trn u oku , jer nema više besplatne sise kao što ste decenijama navikli, da sisate majčicu Srbiju ! Od sada možete da sisate nešto drugo !!!🤣🤣🤣
Живојин Јововић
Живојин Јововић Пре месец
Нажалост емисију пратим одложено. Госпођа која сведочи о постојању документарца из самог комплекса је потпуно у праву. Био сам као клинац на екскурзији и гледао сам филм. Наставници су плакали, а деца су била у шоку. Данима смо препричавали утиске. Стравично, ја се и данас јежим иако бледе сећања.
Slaja Мisic
Slaja Мisic Пре месец
@Dzontra Volta I tamo govore o prekopavanju. Neki su trazili.... Radi utvrdjivanja???! E to je tek uzas.
Dzontra Volta
Dzontra Volta Пре месец
@Biljana Bojovic Tito je 1945 zabetonirao sve jame po hercegovini, a na spomenicima stradanja srpskog naroda, uglavnom je pisalo da su stradali od strane fasista i domacih izdajnika. Bio sam u Jasenovcu pre 3 godine. Na ulazu u muzej stoji portret zenge sa kalasnjikovim i prica se o domovinskom ratu. Opsta sizofrenija.
Predrag Stojkovic
Predrag Stojkovic Пре месец
@Biljana Bojovic знам да има документарни филм о Јасеновцу, јер сам га као млад са родитељима обишао. 70 год. прошлог века. Да ли још постоји тај документарац- незнам.
Marina Beric
Marina Beric Пре месец
@Biljana Bojovic Da.. Isto. Krajem osamdesetih, ekskurzija u osmom razredu. Pricali su nam te tacne podatke. Tada. Medjutim, danas lazu i kriju!!
Biljana Bojovic
Biljana Bojovic Пре месец
И ја припадам тим генерацијама... и моја су сећања готово избледела: били смо као на некој изложби, али се фотографија не сећам јер ми је позлило. Не сећам се реакције друге деце, учитељица...јер ми је поглед остао прикован за нешто што је личило на рукавицу челичну и имало сечиво са бочне стране. Сећам се да је почело нешто да ме гуши и да су ме извели напоље... сећам се и широког травнатог простора.... Сада, после толико година, запрепашћује ме чињеница да су нас децу водили тамо да то видимо- у то доба, у Титовој Југославији; не знам шта да мислим о томе, али схватам да се тада није сматрало, ни говорило да Јасеновац треба заборавити. И није се крио број жртава. У школи смо учили: 1706000 жртава рата, 800000 у Јасеновцу.
Mirjana Horvat
Mirjana Horvat Пре месец
Najbolji film na temu konc logora po meni je italijanski "Život je lep" gde igra čuveni Roberto Benini. Potresno
Antun Bistrovic
Antun Bistrovic Пре месец
Ja kao duboko vjerujuce ljudsko bice nikako ne mogu biti za proizvodnju ovakvih igranih filmova jer oni ne samo da ne pridonose zdravo-razumskom proucavanju povijesni zbivanja iz doba NDH, vec djeluju potpuno kontra-produktivno i za onaj dio srpskog stanovnistva koji zeli svojim slobodomislecim umom, zaista dokuciti sto se to realno zbivalo u tom za hrvate, mozda, najmracnijem povijesnom dobu a po srbe, jevreje i rome sigurno najtragicnijem. Mislim kako je ogromna sramota za nas hrvate taj istoriski period ali je isto tako velika sramota da mi nismo uspijeli do dana danasnjega napraviti niti jedan igrani film o Jasenovcu. E sad zasto je to tako...vjerovatno zato sto je Tito zaradi "mira u kuci" odlucio da ne cacka po "ranama" a s druge strane je imao osvetu za to u Bleiburgu i kroz kriznji put. Mislim da smo takvim rjesenjem mi hrvati ostali zakinuti za "katarzu" i dan-danas trpimo posljedice jednog takvog rjesenja (trpanja pod tepih". Devedesetih je dosao rat i sad ste vi srbi dobili sansu za "istoriskim posrtanjem" i naravno da ste ju iskoristili kao i uostalom i mi hrvati 41-e. Niti vi srbi niste prosli katarzu iz devedesetih kao ni mi hrvati cetrdesetih i sve to govori da smo mi dva nacionalno nedovoljno osvijestena, pa mozda se moze i reci bratska naroda. I sad mjesto da se trudimo i jedan i drugi narod da sto vise i tim kvalitetnije "metemo pred svojim pragom", mi se borimo za eticnu i moralnu dominaciju.Mi hrvati treba da snimimo film o Jasenovcu, vi srbi o Srebrenici, bosnjaci o srbima iz Sarajeva itd itd....a sto mi radimo, pokusavamo jedni drugima nametnuti svoje vidjenje povjesni zbivanja. Upravo to rade nedovoljno sazrele nacije, namjesto da svaka prihvati svoj dio odgovornosti. Pozdrav sa zeljom da budete uspjesni u svom daljnjem radu.
Југослав Николић
Југослав Николић Пре 29 дана
@Mevlid Mevlid Нису ни после
Antun Bistrovic
Antun Bistrovic Пре 29 дана
@Mevlid Mevlid U povijesti svih naroda je dokazano pa i u NDH-a da su se drzave sirile u odnosu na kolicinu moci, tako je uvijek bilo i tako ce uvijek i biti. Normalno je da su narodi pozeljeli zivjeti samostalno pa malo su cesi i slovaci kulturniji od nas balkanaca i opet su pozeljeli da se razdvoje i nema u tome nicega loseg. Malo mi je nejasna vasa ostrascenost ali ok, ratovali smo pa zato i da nam je Bog barem dao toliko mudrosti da ne teramo jedni druge iz kuca ali i tu svako ima svoju pricu. Ja hocu samo da kazem da svako treba da preuzme svoj dio odgovornosti kao sto ga je preuzeo Milan Babic ili Svetozar Pribicevic u malo daljoj povjesti ali u nasoj krvi je da upiremo prst u onog drugog i to je nasa obostrana greska.
Југослав Николић
Југослав Николић Пре 29 дана
@Antun Bistrovic Да, сваком своје, и у моралном и материјалном погледу. Могу то на много ружнији начин да искажем, и да не буде довољно ружно према оном шта сте заслужили. И није да сад исказујем "територијалне" претензије, на пр.према Вуковару тј. Барањи, већински чак и данас српској, где још увек сваки дан премлаћујете српску децу. А још увек нам се качите на грбачу, и то се овде толерише. Препуни смо ваших (некада?) "Идеа", издавачких књижарских предузећа, музичара... Па чак и јт коментатора! Не требате нам, зло нам мислите и једва чекате да вам се пружи прилика да га и чините, а сами по себи сте ништавни. Терајте се што даље! Пример сте изрођавања под злобни страним утицајем, вековима, и сада сте изградили идентитет на томе. Насупрот томе, ми, Срби смо увек тежили слободи, самосталности-не и изолованости, и помагали смо и другима да то остваре, по цену великих жртава. Да сте били под Аустријом, Италијом или Мађарима, не би вас било, само би презиме Хорват било мало чешће у Мађарској. Српском народу сте се за слободу захвалили "србосјеком". Како се захвалили, тако ће вам будућност бити "светла"
Mevlid Mevlid
Mevlid Mevlid Пре 29 дана
@Југослав Николић Nisi me shvatio. Kazao sam da , "kad još nije bilo Jugoslavije 1915 da su pripadnici hrvatskog naroda činili zločine po Mačvi" , znači bez povoda a da prije toga Srbi nisu napadli Hrvate.
Mevlid Mevlid
Mevlid Mevlid Пре 29 дана
@Antun Bistrovic Nisu samo Srbi to želeli , to su hteli i Hrvati kako bi došli do slobode nakon 1000 godina. Da li ti shvataš da su Hrvati imali Bosnu kao banovinu pa čak i do Zemuna im je dato da vladaju , ali opet im malo. O kakvoj represiji ti pričaš ?!
El Dragon
El Dragon Пре месец
Globalistima je istorija "kost u grlu" ako nije u sluzbi razbijanja nacije i demoralisanja. Oni su protiv Spomenika Nemanji ali su za film o Jasenovcu - odrzava plamen mrznje izmedju Srba i Hrvata. Tako ce jednog dana da okrenu tablu na temi "Srebrenice" U Americi Liberali i Levicari stalno drzi Robstvo nad glavama belih ljudi.
El Dragon
El Dragon Пре месец
@Dusan I Kliska Zahvaljujem na vasem iskrenom odgovoru. Moje smatranje je uzelo u obzir 'veci sliku' - ni malo mi nije bila namera da uvredim ili umanjim zrtve niti da oslobodim odgovornost NDH. Hrvatska smatra Oluju kao svoju najvecu pobedu - nad svojim vekovnim sunarodnicima. Vase osecanje je potuno opravdano.
Dusan I Kliska
Dusan I Kliska Пре месец
Mnogo sam razmisljao o tome - - da li mrzim Hrvate zbog onoga sto su ucinili u vreme NDH? Otkrio sam na kraju da ne umem da definisem mrznju kao jasno prisutno, diferencirano osecanje. Sts znaci mrzeti? Da li to znaci, zeleti nekome zlo, bilo koje vrste? Nisam u stanju da kod sebe prepoznam takvo osecanje jer, prosto nemam u sebi takvo osecanje. Kako se uopste moze mrzeti bilo ko, pojedinac ili grupa, bez individualno i/ili grupno odredjenog identiteta? Mislim da je to nemoguce. Razumem naravno ljude koji su zlocinima drugih ostali bez svojih bliznjih. Porodica iz koje poticem, nije izgubila nikog od ustaske kame: moji preci su u toj situaciji nasli nacin da izbegnu zlo. Ne mislim da su bili nesto posebno pametni - verujem da su imali i dosta srece i bili su odlucni u nastojanju da sacuvaju svoje zivote. Mogu medjutim da razumem mrznju koju preziveli eventualno osecaju prema dzelatima svojih bliznjih i/ili potomcima dzelata. Licno, doneo sam odluku 1991. godine da nemam vise nista sa Hrvatskom. Posle avgusta 1991. godine, nikada vise nisam otisao u Zagreb. Za mene je to sa Hrvatskom zavrsena prica. Nista vise ne pratim u vezi Hrvatske. Ne interesuju me, niti zelim imati bilo sta sa Hrvatskom i Hrvatima. Otprilike nesto kao da uopste ne postoje. Cuo sam na pr. da su skoro imali zemljotres, mislim negde na Baniji. Malo je zabolelo jer je Banija u stvari srpski deo u okviru sadasnje Hrvatske, da bih tada shvatio da su u Hrvatskoj i Baniju preimenovali u BANOVINA. To je po meni, patolosko stanje duha. Ko bi onda zeleo da ima bilo sta sa takvim ljudima. Jer, sta je sledece u tamosnjem ludilu? Hoce li preimenovati i reku Savu jer ih mozda podseca na Svetog Savu (Nemanjica)? Daleko im lepa kuca! Konacno - treba praviti ovakve filmove jer, ZRTVE IMAJU PRAVO DA NE OSTANU BROJEVI, BEZ SVOG IDENTITETA. Jer, kad se bilo kom oduzme i izbrise njegovo ime i prezime i tako ponisti cinjenica njegovog POSTOJANJA, cini se ponovno ubistvo jednom vec ubijene zrtve. Svaji koga je Bog stvorio dajuci mu individualnost, ima pravo da bude otet od zaborava u nistavilu ponistenja identiteta i svodjenja na BROJ. Trebamo se tome uciti od Jevreja: oni su u proteklih 75 godina IDENTIFIKOVALI vise od 3,5 miliona svojih zrtava u 2WW. I nastavljaju dalje!!!
El Dragon
El Dragon Пре месец
@jelena jovanov???????????
jelena jovanov
jelena jovanov Пре месец
!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anna Maria
Anna Maria Пре месец
Moj pradeda stradao u Jasenovcu, prabaka oterana na prisilni rad u Njemacku fabriku, prezivela vratila se 45 i nasla otetog sina u Zagorju, (cerki najmladjoj koja je imala samo 3 godine se gubi svaki trag na trgu bana Jelacica gde su decu istovarili) koja su kasnije rasporedjena po bogatim hrvatskim porodicama da rade kao sluge. Na trgu su radili pokrstavanje dece. Drugi deda donoseci drva iz sume zatice u kuci zaklanu zenu i malog sina Jovu .Dedina sestra muz i njihove tri ćerke tinejdzerke zaklane i bacene u bunar u selu Nova Krivaja
minimalizam2
minimalizam2 Пре 29 дана
@Diego Milito, neka takva sorta jeste.
Diego Milito
Diego Milito Пре 29 дана
@minimalizam2 Nije ustaša, no njiOvo cvijeće mirišljavo. Mudžahedinturskisin.
minimalizam2
minimalizam2 Пре 29 дана
@U kanal, a evo ga i neoustaša.
minimalizam2
minimalizam2 Пре месец
@Bozidarko Savic, šta je pisalo u pismu? Da li je znala ko je?
Bozidarko Savic
Bozidarko Savic Пре месец
SVI mi koji smo IMALI u PORODICI te slucaje TREBA DA SE UDRUZIMO I POPISEMO TKO SI BILI NASI DRAGI A SVI SRBI TREBA DA NAS POMOGNU U TOME JER DRUGACIJE ONI CE SVE TO IZBRISATI .. ..
Podcast 064: Jovan Memedović
2:37:57
Agelast
Приказа 418 хиљ.
Podcast 049: Miloš Milaković
2:56:58
Agelast
Приказа 552 хиљ.
Learning Math
2:37
Buttered Side Down
Приказа 2,7 мил
EDITA - MELEK (OFFICIAL VIDEO)
3:29
Edita
Приказа 2,1 мил
Sednica Predsedništva SNS u debelom crevu | ep226deo04
5:00
24 minuta sa Zoranom Kesićem - Zvanični kanal
Приказа 274 хиљ.
Geopolitika 4.2.2021  gosti Ivan Pajović i Zoran Buljugić
1:21:01
novosadskatelevizija
Приказа 16 хиљ.
Темные времена
2:05:19
YouTube Movies
Приказа
Goran Šarić - „Poreklo Crnogoraca”
49:00
KCNS
Приказа 102 хиљ.
Охотники за сокровищами
1:58:34
Жена смотрителя зоопарка
2:01:29
Learning Math
2:37
Buttered Side Down
Приказа 2,7 мил
EDITA - MELEK (OFFICIAL VIDEO)
3:29
Edita
Приказа 2,1 мил
Sednica Predsedništva SNS u debelom crevu | ep226deo04
5:00
24 minuta sa Zoranom Kesićem - Zvanični kanal
Приказа 274 хиљ.
BETparačke PRIČE #102​​ - Frilenser
12:37
MaxBet
Приказа 72 хиљ.
Tajiš
3:26
Various Artists - Topic
Приказа 128 хиљ.
GRANNY CAN'T BELIEVE IT! 29 TikTok Tricks, Trends and Viral Hacks
12:44
5-Minute Crafts LIKE
Приказа 11 мил
ELENA - FOBIJE - (OFFICIAL VIDEO)
3:33
Elena Kitić
Приказа 1,6 мил