Olakšati nabavku oružja za bezbednost i upotrebu protiv provalnika! Darko Božić @DumDum

  Приказа 17,715

HelmCast

Пре 26 дана

Gost emisije 'Tema Pravda" bio je Darko Božić autor kanala DUMDUM
#ZakonOOružju #@DumDum #DarkoBožić
Olakšati nabavku oružja za bezbednost i upotrebu protiv provalnika! Darko Božić @DumDum
*********
Вибер заједница канала HelmCast/ХелмКаст , поглeдајте емисије пре других : bit.ly/2Qs0mRH
-Molim vas da donacije koje biste uplatili nama preusmerite na neku humanitarnu organizaciju ili narodnu kuhinju.
-HelmCast se u potpunosti finansira od YT reklama i svojih proizvoda.
-Stavovi izneseni u emisiji ne moraju biti obavezno i stavovi HelmCast-a
Ukoliko vam se emisija dopala, možete nas kontaktirati putem:
Zvaničan Facebook profil : HelmCast.RS/
Zvaničan Twitter profil : helmcast?lang=en
Zvaničan sajt : www.helmcast.rs
Zvanični mail : info@helmcast.rs
*********

Коментара
Nenad Grubanovic
Nenad Grubanovic Пре 4 дана
Ne shvatam da dovodite za gosta potpunog laika koji tumači zakon kako on misli. Pritom ga potpuno pogrešno tumači.
LuxisAlukard
LuxisAlukard Пре 9 дана
Dobra emisija, iako je sličica za video potpuno besmilsena
Bladimir Poznanov
Bladimir Poznanov Пре 12 дана
KAKVO OLAKSANJE ZA NABAVKU ORUZIJA PA I ONO STO SMO IMALI SU NAM ODUZELI I TO SE SVE PLANSKI RADILO ZNALI SU KOLIKO CE NAS MALTRETIRATI.SA OVIM KOVIDOM PA SU SE UPLASILI ZA SVOJE DUPE I OTELI NAM SBE STO SMO IMALI.LEGALNO
AcaNik1973
AcaNik1973 Пре 14 дана
Ако власт не не види у народу непријатеља, нека либерализује закон о Оружју и муницији и Закон о нужној самоодбрани.
Fed Reserv
Fed Reserv Пре 16 дана
Češka i Slovačka od kada su zbog migrantske krize liberalizovali nabavku oružja-nijedan negativan efekat liberalizacije nisu imali. Island, daleko najnaoružanija država u celoj Evropi-ima daleko NAJNIŽU stopu kriminala. NEMA ništa loše i opasno u tome dozvoliti nekažnjavanim građanima da poseduju oružje. Represionizam u ovom segmentu relikt je komunističkog sistema koji je bokorio imbecilnu praksu da oružje mogu posedovati samo vojska i policija, ali se đubrovski licemerno nije libio da oružje NA SILU trpa u ruke onima koji ga nisu hteli-samo kada procene da su im potrebni glineni golubovi i topovsko meso. Krajnji rezultat ovako retardiranog stava je društvo u kom su naoružani-samo KRIMINALCI. SAD kao pandam liberalnog pristupa posedovanju oružja od strane civila je najbolji primer kako to funkcioniše u praksi. Da nema toliko oružja među civilima-kriminal bi ih progutao odavno.
milan savic
milan savic Пре 17 дана
Мој деда је 40 година имао дозволу за ношење пиштоља , и никад није злоупотребио то право , а носио је оружје свуда и увек , мој отац је 30 година имао дозволу за поседовање оружја односно до смрти , а сад је дошло време да ја који сам био у војсци , био одборник, у свему узоран граћанин , немам вољу да очев пиштољ који је кад је преминуо предат полицији јер сам био малолетан тражим, кад видим какав нам је закон о оружју. А он је такав да тера људе да нелегално поседују оружје и ћуте.
milan savic
milan savic Пре 17 дана
Дарко џабе је све што снимаш , и што сваки нормалан човек коментарише исто , само другим речима , покрени друже петицију да можемо масовно да натерамо одговорне да убрзају промене законе , и либеризују набавку оружја , мислим да ти то можеш , само омасови, јер одговорни и не читају коментаре на твом каналу , тебе треба изабрати да представљаш све грађане по телевизијама и то по националним које сви гледају и стално потенцирати промене. што смо ишли у војску ако немамо право да поседујемо и носимо оружје за личну безбедност. А што се тиче повређивања , коме треба оружје за то , бре цигла у главу и готово. А будала ће и кашиком себи или другом ископати око, не мора имати пиштољ, јер глупости не прави оружје већ онај ко га држи.
MILORAD PAVLOVIC
MILORAD PAVLOVIC Пре 18 дана
Svima sposobnima koji žele oružje treba dozvoliti da poseduju oružje. U tom slučaju stopa kriminala smanjila bi se 50%. Ali svecka banka ima mnogo protiv toga! Ko bi onda držao pare u banci? Svaki zakon ide na štetu građana i tačka! AkoVeliki pričaju o zlatnoj milijardi nema ni normalnog zakona!
Dejan Stolic
Dejan Stolic Пре 19 дана
Lepo je receno imas samo ono oruzije za koje drzava ne zna
Dejan Stolic
Dejan Stolic Пре 19 дана
Svako treba imati po jednu cuvarkucu (ko nije upucen to je m70)
Dejan Stolic
Dejan Stolic Пре 19 дана
Po meni je treba da se uvede zakon u kojem civili mogu da lakse dodju do oruzija i da se smanje takse
Bejrami Nuridin
Bejrami Nuridin Пре 19 дана
Provera oruzja na 3 meseca i provera znanja na 3 meseca a sto se dozvole tice odobriti svakom ko je prethodno proso vojnu obuku i psiho test.U slucaju obijanja kuce ili upada na imanje bez odobrenja da se daju veca ovlascenja u skladu sa zakonom ili situacijom.
predrag
predrag Пре 20 дана
Vulinu , zaista, svaka cast za inicijativu , ALI.........Poucen ,,iskustvom'' i ,,praksom'' o ovoj temi na prostoru gde zivimo ubedjeni sam pesimista da cemo se radovati posle najavljene promene konkretnog zakona ! Do neke izmene ili izmena ce svakako doci , ali to ce biti simbolickog karaktera .Bice uvijeno u ,,oblande'' sa mogucnosti sirokog tumacenja od strane zakonodavca . Darkovi predlozi jesu logicni ,ali nemojte biti naivni da ce odgovorni dopustiti tako nesto ! Zbog cega bi to uradili? Zasto menjati dugogodisnju praksu koja iz vizure vlasti savrseno drzi na uzdi toliki narod, zeljan nekog tamo oruzja , uz uvek prisutan rizik(ortodoksna glupost-prim.autora teksta) da se to oruzje nekad ,nedaj boze,upotrebi za nesto drugo. Dzaba cinjenica da smo mi vlasnici legalnog i prijavljenog oruzja apsolutno najbezgresniji i najmirniji drzavljani ove zemlje.Da nije tako vec bi bili na robiji, a oruzje oduzeto. Ukidanje poreza na isto zaboravite ovog momenta !! Da se drzava odrekne tog prihoda ? Nemojte biti naivni . Njim ujedno odbijaju neke nove , potencijalne vlasnike da uopste udju u pricu o nabavci, dobar broj starih teraju da se odreknu oruzja koje vec imaju. 3 u 1-bingo ! Netreba smetnuti sa uma i kancerozan uticaj nevladinih organizacija i stranog faktora u celoj ovoj prici . Ko je u ovoj problematici , zna da dugo vremena rovare i da im je iz opste poznatih razloga u interesu potpuno razoruzanje gradjana Srbije ! Licno , kao i zadnjih 30god , ispostovacu u potpunosti svaki doneti zakonski akt koji uredjuje ovu oblast . Daj boze da gresim u svemu navedenom i da dobijemo krajnje liberalan ZOM , tada cu pojesti tastaturu sa koje sam svoj stav preneo do vas .
ultrasvitez
ultrasvitez Пре 20 дана
Kad ce sef da dodje na red :p
ultrasvitez
ultrasvitez Пре 20 дана
Ooo kolega...iz iste smo stranke!
Skankhunt42
Skankhunt42 Пре 20 дана
JA BIH UVEO SAMO OZBILJAN PSIHO TEST I PROVJERU DA ČOVJEK NIJE KRIVIČNO GONJEN A KADA TO PRODJE DOZVOLI BIH I NABAVKU AUTOMACKOG ORUŽIJA
Velibor Stankovic
Velibor Stankovic Пре 21 дан
Mora da snosi odgovornost ko je uveo porez i ko je smislio razoruzavanje da bude osudjen narod je u nemilosti lopova krimosa i naravno arapa islamista kojih je vec 400 000 u srbiji
Aleks Radovic
Aleks Radovic Пре 22 дана
Darko je potpuno u pravu.Zasto ne organizujemo peticiju za izmenu zakona.Nijedna stranka ne izjašnjava se po ovom pitanju.Zasto?
Goran Stojadinovic
Goran Stojadinovic Пре 22 дана
Bravo Darko svaka ti je na mestu 👍
Danica Custonjic
Danica Custonjic Пре 23 дана
Ovaj priča gluposti.
Dejan I .
Dejan I . Пре 23 дана
uleto da gledam zbog darka al kad cu da i vulin reko nesto pametno napustio sam emisiju odma
Aleksandar Vujisic
Aleksandar Vujisic Пре 23 дана
Ako to ovde i zazivi,bice zbog poreza,cena naoruzanja ce biti ko da svako ko zeli da kupi oruzje za licnu bezbednost kupuje omanju atomsku bombu i opet smo na istom.
Anton Chigurh
Anton Chigurh Пре 23 дана
(tejzer pistolj sa elektrosokom na daljinu) i video nadzor i kraj price zato sto ce biti zloupotreba ili napraviti kameru koja ce da snima na pokret na samom oruzju koja se ne moze skinuti sa oruzja ... koja se pali cim se uzme pistolj sa mesta cuvanja
sole sotir
sole sotir Пре 24 дана
dali ce i lopovi posle nositi oruzje za samodbranu kad idu u pljačku??? pa da zakon ispadne kilavo sproveden da se umesto nas, naoruzaju lopovi. zakon treba glasiti. samo u okviru svog dvorista gde si ukucanin i prijavljen na to dvorište. . tako da lopov nemoze da nadje izgovor gde je posao sa oružjem.
denis muratovic
denis muratovic Пре 24 дана
U Bosni slican zakon ali narod da se tako izrazim ne jebe zivu silu,oruzja iz rata ostalo naravno sve na crno tako da iz jedne mjesne zajednice cca 800 domacinstava isto toliko ima oruzje na crno
Mik Lucijan
Mik Lucijan Пре 24 дана
Bravo Darko...
dragan milosevic
dragan milosevic Пре 24 дана
Kao policajac u penziji potpuno se slazem da treba promeniti zakon i ostale propise sto se tice oruzja. Slazem se da treba imati i vezbovna gadjanja. Postoji samo jedna zackoljica oko gadjanja jer pored poreza na oruzje imali bismo jos jedan namet. Sta sa tim ? Mozda bi oni koji imaju strelista dozvolili besplatnu upotrebu strelista ali ipak ostaje cena municije i lica koje bi vrsilo obuku i nadzor. Sto se tice zakona treba organizovati prikupljenje potpisa. Postiji samo jedan veliki problem u promeni Zakona a to je : ODLUKU O PROMENI ZAKONA DONOSE ONI KOJI IMAJU SLUZBENA OBEZBEDJENJA ai njihov status je takav da kada bi upotrebili oruzje sigurno nebi odgovarali pred sudom kao ostali "obicni" gradjani.
Владимир Трњаковић
Владимир Трњаковић Пре 22 дана
Порези и таксе су дефинитивно неправедни. А што се тиче неопходне обуке, треба је као и обуку цивилне заштите вратити кроз наставу у средње школе, служење војног рока, и вежбе резервиста, можда и кроз право поседовања и ношења ватреног оружја?
slava jovic
slava jovic Пре 24 дана
Najbolji savet je dao naš čuveni advokat TOMA FILA svojoj supruzi.Pokušaću da prepričam:" Ako vidiš provalnika, pucaj! Iz zatvora mogu da te izvadim, iz groblja ne mogu". Znači bolje je da odrobijate provalnika a ne on vas da robija!
Milan Marko
Milan Marko Пре 24 дана
Sa ovima na vlasti nema od tog filma nista! Petparacke price..
Milan Marko
Milan Marko Пре 24 дана
SESAC je organizacija za kontrolu naoruzanja po cijoj direktivi vlast radi..Vlast gazi Ustav na svakom koraku ali treba jos vise da jebu, dok nam oci ne poispadaju! Svo oruzje treba da pokupe jer ne vredimo k..cu!
zeleni zub
zeleni zub Пре 24 дана
Usao je sa sjekirom u njegovu kucu, sto znaci nije usao da opljacka nego da ubije. Pa i nije dekica zaboravio kako da koristi oruzje, uspjesno se odbranio uspjeo je da rani napadaca (steta sto ga nije ubijo). Sta ga je ubilo su nebulozni zakoni/ponasanje drzave. Apsolutno nije potrebno da bude restrikcija za posjedovanje oruzja. Ako je neko slobodan gradjanin treba da je u mogucnosti da posjeduje oruzje. Ako nekome nije dozvoljeno da posjeduje oruzje onda ne treba da bude slobodan... To sa posjecivanjem streljane je glupost na kvadrat, vec u startu se pravi elitni sport od posjedovanja oruzja. Kako bi se zvao taj zakon "ako si siromah treba te je#ati odmah".
savo mirkovic
savo mirkovic Пре 24 дана
Kad bi vlast imala samo jedan problem lako bi se sa golorukim narodom Obračunava a još i da ga naoruža
B L
B L Пре 24 дана
Slažem se sa većinom stvari, osim sa jednom. Da je obavezno jednom godišnje da se ide u strenjanu i ispali 50 metaka i potvrda nosi u MUP. To kosta dodatnih 3.000 din pored poreza na oružje. Pošto Darko radi na strelištu navodi vodu na svoju vodenicu. Hteo bi da osigura siguran profit, mora od nečeg da se živi. Šta će penzionisanim i aktivnim pripadnicima vojske i policije da su u obavezi da idu jednom godisnje u streljanu i prave sebi trošak ako neće. Ceo život se družili sa oružjem. Kome provalnik upadne u stan ne bi ga niko promasio u sobi na razdaljini od 2 metra pa da je i početnik. Dovoljna je obuka i da neko položi za posedovanje oružja. Pritom šta bi bilo sa licima koja su na radu u inostranstvu, a nisu u mogućnosti da jednom godišnje ispune zakonsku obavezu da odu na strelište i pucaju, pa bi kaznu platili. Takođe, neki poseduju skupoceno oružje koje su kolekcionerski primerci, ili gravirani i pucanje im samo obara cenu. Mislim da mnogo stvari u zakonu treba promeniti, ukinuti porez na oruzje jer je to glavna prepreka da ljudi legalizuju oruzje. Neće biti uspesna legalizacija jer ljudi ne žele da plaćaju porez. Prepostavljam da neki zbog poreza nabavljaju oruzje nelegalno. Bolje je imati uspešnu legalizaciju, da drzava ima sve podatke ko poseduje oruzje. A što se tiče nošenja i ne treba da se nosi. I ovako je lud narod jer je svasta preživeo. Svi su na ivici, samo nam još to treba. A i policija bi bila nervoznija pa bi ponovo kao i 90-tih sve pretresala, digni ruke, sta imaš u kolima, otvori gepek. Ovako se opet mirnije živi. Daleko smo mi po zaradama, toleranciji, mentalitetu i kulturi od ljudi iz zapadnih zemalja.
dragan milenovic
dragan milenovic Пре 24 дана
Dok on otkljuca sef stavi municiju pokrice ga zelena trava xexe sm na gotovs pod jastuk i duuuuuuum
Milan Marko
Milan Marko Пре 24 дана
Pa kad idioti odlucuju o propisu..postave nekog stranackog imbecila pa onda gledaj na sta lice propisi! U KZB ljudima oduzimaju lovacke puske koje stoje na dohvat ruke jer nisu u kasi ili sefu! Pa sta ce njemu puska u kasi ili sefu a zivi sa malom decom u Kopnenoj zoni! Tuga od drzave i vlasti..
Nick Zink
Nick Zink Пре 24 дана
Prezirem oruzje. Za apsolutno sam ukidanje i konfiskaciju svog oruzja, kao i za zabranu sportskog lova. Po pitanju odbrane doma vrlo je upitno koliko bi ljudi u stanju enormnog stresa bili u stanju i da otkoce oruzje a kamoli precizno da pucaju u drugo lice, i prakticno time postanu ubice, nevazan je razlog ubijanja drugog lica (kakva samoodbrana kakvi bakraci). Dalje to iz kuce !!!
Milan Marko
Milan Marko Пре 24 дана
@Z Z On licno izgleda..
Z Z
Z Z Пре 24 дана
Vuline, ti li si?
Z Z
Z Z Пре 24 дана
Ovo oko obaveznog godisnjeg gadjanja sa sertifikovanim trenerom je imbecilno. Vidi se da Darko nije sluzio vojsku. Realna situacija i streliste su nebo i zemlja, reklo bi se da momak hoce da poveca sebi promet posto radi na strelistu.
Bane Trifunović
Bane Trifunović Пре 24 дана
Koju god emisiju da pogledate po bilo kojem pitanju vlast uvek pravi problem svom narodu i o tome se non stop priča. Vlast radi protiv svog naroda a ne za narod, zato se sve mora srušiti do temelja, ili nam nema spasa iz robstva.
zastava zastava
zastava zastava Пре 24 дана
Kakva glupost, kao da u Srbiji ima provala u stanove kao u Americi.Kod nas se provaljuje u prazne stanove gastarbajtera ili ljudi koji žive I rade u drugom gradu a ne gde ima nekog. To su extremno retki slučajevi.
Djurica Milosavljevic
Djurica Milosavljevic Пре 24 дана
E pa dobro ste me uputili cime da se branim. Odsad cu pored vrata drzati budak, pajser, cekic, srafciger itd. Nego me plasi dali cu dovoljno brzo da zgrabim odgovarajuce oruzje.
Milosavljevic Milan
Milosavljevic Milan Пре 24 дана
Samo na crno. Budala prijavljuje oružije i najebe posle.
Pesme - Predrag Lasica
Pesme - Predrag Lasica Пре 24 дана
PRAVO NA SAMOOBRANU Pre nekoliko godina sam nabavio Tokarev TT-33 / 9 x 19 mm za lčnu samoobranu. Od tada mi više niko od komšija posle 19 .. ne dolazi na kafu. Vide li “senku”..? Sunce iza oblaka.. Navlače zavese, spuštaju roletne izbegavaju direktan pogled u oči. Ne progovaraju.Spava se sa pancirima,sa obrambenim nožem ispod jasuka. Komšija Brežnjev dovuče bestrzajni top 82mm M-60 na izbetonirano postolje u dnevnoj sobi I pokriva ceo travnjak u slučaju da neko krene.. ka kući ? Preko zelene površine. Njegova kći sa predivnim zelenim očima zbog zaštitinih zelenih taktičkih naočara zauzima položaj na gornjem spratu kuće I posmatra kroz optički nišan zadnju stranu ulice. Supruga Brežnjeva donosi svakom ponaosob kafu I osvežavajuće napitke. Njihov najmladji sin od 10 godina slaže granate u kutiju.Parčadna..Udarna,bomba.Bomba sa kuglicama. Potresna bomba,Toplotna bomba.Šok bomba..Oko 24 čuje se zlokobno repetiranje oružija u celom naselju.Svi su spremni. Oni kojima je do šale pozivaju komšije na kafu..Psi više ne laju, mačke se ne motaju oko kuće. Sve podseča na fotografiju spuštanja prvog modula na mesec. Ovo je mali korak za provalnika ali je naš prst je na obaraču. Ako bi se noć uznemirila I san pokvario tamo nekim ispaljenim hicem? Sutra bi se grozničavo prelistavala štampa da se vidi koga nema? Ma predivno. Od kada svi imaju pravo na samoobranu policija je razdužila oružije I svi kontrolišu saobraćaj. Vojska je nauljila puške I konzervirala ih. Sa 50 miliona cevi u državi razmišlja se rasformiranje profesionalne vojske jer je stanovništvo non stop na obaveznim kursevima sa stručnim I sertifikovanim kadrovima.Imaju taktičke is trojeve radnje.Te ubojne vežbe sa kriminalcima koji su osudjeni na smrt injekcijom,vešanjem ili trenigom stanovništva.Za trening stanovništva se dobrovoljno prijavljuju jer u slučaju ranjavanja a ne ubojstva.. Kazna im se preinačuje u doživotan zatvor. Pod treningom se podrazumeva pokušaj upada u štićeni dom naravno bez oružija ali sa obavesti stanovništva da će u narednih sedam dana biti pokušana provala. Ide se dotle da se postavljaju zamke,pričuvni senzori I psima zaštitarima se uklanjaju glasne žile jer su se neki več bunili na buku tako da od skora su svi u obavezi imati prigušivače. Jer nova godina se mora proslavljati samo jednom.Ne mora to biti svaki dan,zar ne? Boden je prošle sedmice ulovio dva provalnika dok drugi nisu niti jednog. Povećali su im broj kurseva I logističke podrške oko razrade plana hvatanja provalnika dok je Boden nagradjen ličnim grobljem sa deset mesta za njegove učinkovite rezultate. Zbog sve većeg manjka zatvorenika koji se dobrovoljno prijavljuju I smanjene stope kriminaliteta počeli su u sadejstvu sa skupinom lovaca puštati divlje životinje u kuće ne bi li ljudi ostali u formi I vežbali No .. krajem 2043 zbog manjka životinja I raspuštanja skupine lovaca jer nisu imali što loviti došlo je I do prezasićena te su počeli oduzimati oružije za ličnu saboobranu I naoružavati policiju te opremati vojsku. Sve se vratilo u normalu. Ljudi su počeli da se druže,da razgovaraju,da se šetaju I što je najvažnije ljudi su počeli da se vole.Treba čuvati ljubav jer imati pravo na život nije pravo imati Tokarev TT-33 / 9 x 19 mm za lčnu samoobranu.Policija je ta koja treba zaštititi svoje gradjane I naravno strožije sudstvo I bespogovorno velike zatvorske I novčane kazne odvratiće kriminalce od nauma da se provali u nečiji dom. Predrag Lasica
Dragan Raskovic
Dragan Raskovic Пре 24 дана
Dekica znao kako upotrebiti oruzije protiv provalnika a slazem se da treba godisnje da se ispuca minimum 50 kom ali potvrdu netreba da nosi u mup jer nije prakticno logicno je da to streljana dostavi mupu, umreziti streljane i mup iovako je cipovana dozvola.
Steel Cobra
Steel Cobra Пре 24 дана
Мени је сулудо кад су људи ономад добровољно ишли и предавали оружије.
Ales Pretor
Ales Pretor Пре 24 дана
Ajde vise kad ce taj zakon!!!!! Veca prava imam kao stranac u Americi nego u sopstvenoj zemlji u kojoj ne mozes da se branis od razbojnika. Koja je to vlast koja ne da da se narod brani, ne da licno naoruzanje. Kriminalci i razbojnici naoruzani do zuba, narod nenaoruzan. To je antinarodna vlast. Odmah da se menja to mora. Nema tu vise prostora ni vremena za gubljenje. Sve se slazem sa ovim covekom. Ovakvi nam ljudi trebaju u vlasti a ne polupani buzdovani. Dakle ako vlast donese zakon po kome se olaksano dolazi do dozvole za nosenje oruzja, imaju od mene glas na svakim izborima i ne samo od mene.
Desa Savic
Desa Savic Пре 24 дана
kada bi legalizovali nosenje oruzija bilo bi i mrtvih i ranjenih ...... nekima bi smetalo gde se parkira /nosi legitimaciju od policijslog sindikata / nekima bi smetalo pas kad zalaje ........a milion gradjana Srbije spada u suicide ... pre ili kasnije ........aaaaa imamo i registrovanih bar 20000 registrovanih narkomana u BG
Goran Sliskovic
Goran Sliskovic Пре 16 дана
Ako neko želi nekog mrtvog, ubit će ga i sa nelegalnim oružjem, to nije problem. Jer ja mislim da je više od 50% stanovništva Srbije naoružano i to ilegalno.
Desa Savic
Desa Savic Пре 24 дана
Svako ko je branio svoji imovinu do prosle godine ... proglasan je KRIVIM..../ treba zvati 192 i tuziti ga sudu ............... ni tada nije sigurno da ce pravda biti na tvojoj strani/
Desa Savic
Desa Savic Пре 24 дана
sve je to preuredio advokat od ostecenog
Desa Savic
Desa Savic Пре 24 дана
ga je uhvatilo za nogu i rasparalo pantalone ... doticni je TUZIO domacina da mu pas nije pelcovan .............. moraju da plate kaznu od 400000 /400 hiljada /dindzi
Desa Savic
Desa Savic Пре 24 дана
DZUKELA
Desa Savic
Desa Savic Пре 24 дана
upao provalnik /davno poznat miliciji/ u dvoriste u mome mestu .... hteo da krade poljoprivredni alat/motorku trimer i ostalo sto se zateklo u supi/obican SIDZUK / seoska
Никола Милошевић
Никола Милошевић Пре 24 дана
Odican gost. Mogao je intervju malo duzi da bude ali nadam se da ce biti u buducnosti. Pozdrav
Stevan Klasic
Stevan Klasic Пре 24 дана
To bi bilo super da se ljudi edukuju sa vatrenim oružjem
Vladimir Brkic
Vladimir Brkic Пре 24 дана
Vecina ljudi je vec nabavila oruzje na crno i nece dozvoliti da ih niko MUCI I ZLOSTAVLJA U KUCI.I TAKVI SU I NAJPAMETNIJI.A MI STO IMAMO SVE NA DOZVOLU NAS GNJAVE I KINJE TE POREZI NAMETI I OSTALO .
Zvekete zviz
Zvekete zviz Пре 24 дана
Dajte ljudi da se izborimo za osnovno ljudsko pravo: na samoodbranu. I skinuti porez na oruzje.
Malo Smeha
Malo Smeha Пре 25 дана
UIO 632 SRPSKA NAPREDNA STRANKA JE NAJ VEĆI KRIMINAL OD SVIH VLASTI KOJE JA PAMTIM U OVOM ŽIVOTU. SAMO IGOR JURIĆ UZME 10 MILIONA DINARA GODIŠNJE DIREKTNO OD VLADE SRBIJE ZATO ŠTO IMA SKLOPLJEN UGOVOR O POSLOVNO TEHNIČKOJ SARADNJI SA VLADOM SRBIJE I SAV TAJ NOVAC POTROŠI ZA PLAĆANJE RAČUNA NA IME KOMUNALIJA ZA KANCELARIJE SRPSKE NAPREDNE STRANKE. VAKCINA ZA KORONU JE PLJAČKA SRBIJE ODNOSNO POKRIĆE ZA PLJAČKU NOVCA PORESKIH OBVEZNIKA A ŠTA ĆE BITI SA NAMA NAKON PADA SA VLASTI ALEKSANDRA VUČIĆA BOG SVETI ZNA. MOŽEMO OČEKIVATI I DA NAM KINEZI UPADNU U DRŽAVU NAORUŽANI DO ZUBA I ZAUZMU SVE ŽIVO NA IME DUGOVA. ALEKSANDAR VUČIĆ SE PONAŠA PREMA SRBIJI KAO PREMA KRNTIJI OD AUTOMOBILA KOJU JE POZAJMIO NA PARKINGU I VOZIĆE JE PAR KILOMETARA I OTISNUĆE JE NIZ LITICU. NAKON PADA SA VLASTI ALEKSANDRA VUČIĆA SRBIJA ĆE BITI OTISNUTA NIZ TU LITICU. OPP 665
Desa Savic
Desa Savic Пре 24 дана
malo VISHE smeha
Desa Savic
Desa Savic Пре 24 дана
hehehehehe .... zar to nije bio Milosevic 90tih .... predao prodao IZDAO
Anton Chigurh
Anton Chigurh Пре 25 дана
Sto bi ispucali 50 metaka u streljani? Moze da se ispuca manje da bi obnovio znanje ali to ne treba da bude na 1god minimum vec na 2 god to kada se nauci naucio si isto kao bicikli da vozis..Kako ce da se brani lice koje nema pravo na oruzje? Prvi metak bi trebao da bude metak upozorenja a to bi trebo biti manevarski metak... Pa pozvao si nekog da mu vratis velik dug i namerno ga isprovociras ili vise puta ga zoves sa nove kartice porukom a to se sve isplati ubiti i ubijes ga a on ti pre toga provali u stan sa povikom koga ti zajebavaš i podmetnes mu pistolj u ruku. Ja mislim da bi naj bolje bilo ugraditi video nadzor ii u odbranu staviti (tejzer pistolj sa elektrosokom na daljinu) ili gasni pistolj ili projektovati kameru na oruzju koja se pali cim se uzme pistolj sa mesta cuvanja i koja se ne moze skinuti
Anton Chigurh
Anton Chigurh Пре 23 дана
Procitaj te opet moj komentar obnovio sam ga i poboljšao
Aljoša Petrović
Aljoša Petrović Пре 25 дана
Sto pre to bolje! Bezbednost nam je ugrozena, zbog migrantske krize
blackarow73
blackarow73 Пре 25 дана
Полицајци не испале 50 метака годишње. Предлог је глуп као ноћ. Већ имамо полагање у руковању ватреним оружјем. То је као да условиш свакога ко има дозволу за вожњу да мора да пређе Х километара. Скоро глупљи предлог чуо нисам.
Z Z
Z Z Пре 24 дана
@Vera Krneta dakle, ako ti je zivot ugrozen i jedini nacin da se spases je ronjenje (beg ispod povrsine vode), ti smatras da ti to treba onemoguciti ako nisi prosla kurs u prethodnih 6 meseci. E jesi glupa u p.m.
Vera Krneta
Vera Krneta Пре 24 дана
Nije uopšte glup predlog. Recimo, i ronioc koji nije obavio ni jedno ronjenje u 6 meseci, mora pre sledećeg ronjenja da odradi kurs da 'osveži' znanje. Radi se o održavanju odredjenog nivoa sposobnosti koje slabi u nedostatku redovne vežbe/upotrebe.
blackarow73
blackarow73 Пре 25 дана
Право на одбрану живота је основно људско Богом дано право. Право на оружје спада под основно људско право. Треба укинути глупи закон о оружју и муницији а не "мењати", "ублажавати". Оружје не треба да имају психички болесници и људи који имају историју неконтролисане агресије. Треба либерализовати закон чим пре.
Сербский Следопыт
Сербский Следопыт Пре 25 дана
онај ко не зна да репетира боље да дигне руке у вис и да се преда. тешко да дедеци неће знати пуцати. маторци боље знају оружје од млађих генерација. навија баба на своју воденицу, 50 метака сваке године колико кошта, плус њему за коришћење стрељане и Бог да те види :-)
Владимир Трњаковић
Владимир Трњаковић Пре 21 дан
@Z Z Познајем више особа које су положиле возачки испит, а после тога годинама нису селе за волан. Сада, када су баш приморане да возе, заиста су огромна опасност по себе и друге и срећа је да је то јако мали број људи. Не бих баш поредио ватрено оружје и бицикл. Мислим да се разумемо, у сваком случају закон драстично треба мењати. у што праведнијем смислу.
Z Z
Z Z Пре 22 дана
@Владимир Трњаковић mislim da pravo na samoodbranu u svom domu nije uporedivo sa ukljucivanjem motornih vozila u saobracaj (voznja bicikla je dozvoljena bez obuke). To je samo po sebi toliko ocigledno, da ne znam da li si sarkastican ili ozbiljan? Cak i da nekako uporedis ta dva slucaja (oruzje kod kuce i motorno vozilo na javnim putevima), ovde se radi o predlozenoj godisnjoj obuci, dakle po tvojoj logici svi bismo svake godine imali casove voznje iako smo polozili vozacki ispit.
Владимир Трњаковић
Владимир Трњаковић Пре 22 дана
@Z Z Ја сам присталица основних права и слобода, али нисам анархиста. Чини ми се да си превише либералан по овом питању. Мислиш ли да и возачка дозвола није битна, осим за професионалне возаче?
Z Z
Z Z Пре 22 дана
@Владимир Трњаковић mislim da se obuka u rukovanju i upotrebi oruzja, licnog i kolektivnog, moze i mora vrsiti u vojsci, ali to je oruzje koje pripada drzavi i koje se koristi samo na komandu. Sto se tice oruzja za licnu bezbednost, niko ne sme da bude ucenjen bilo cim vec treba sam da proceni cime i kako ce da se brani, a eventualna obuka u skoli (naoruzanje i nastava gadjanja) je besmislena jer skole nisu ni kadrovski ni materijalno-tehnicki opremljene za bilo kakvu obuku tog tipa.
Владимир Трњаковић
Владимир Трњаковић Пре 22 дана
@Z Z Нисмо у питању ти, ја или било који појединац, у питању је систематска обука целог становништва ове државе. Шта мислиш на поновну обуку у основним и средњим школама (прва помоћ, ватрогасна и цивилна заштита), па до каквог год служења војног рока, обуке и редовних вежби резервном саставу...?
Lazar Markovic
Lazar Markovic Пре 25 дана
Ni slucajno ! Sad kada se priprema narodna pobuna, likvidacije i upadanje sistemcima po kucama ne treba zakon dirati ..
Lazar-Beli Nikolić
Lazar-Beli Nikolić Пре 25 дана
Da li bi vredele neke peticije da se prave itd kako bi izmenili zakon? Opste poznato da ova drzava ide u korist kriminalcima (koji su i inace vecito na vlasti) nego postenim gradjanima ali......
Velibor Stankovic
Velibor Stankovic Пре 25 дана
Vraceno je milijon i petsto hiljada pusaka i milijon i pesto hiljada pistolja podatak je stasan urnebesan
Velibor Stankovic
Velibor Stankovic Пре 25 дана
Treba konstatovati arape na arapskom kako da oni brze pocnu da napadaju sramota srbija okupacija
Velibor Stankovic
Velibor Stankovic Пре 25 дана
Ovo jeste narod je razoruzan i krimosi to znaju i zato ce biti napada i povecanje krimi dela pljacki itd
Radenko Krivokuca
Radenko Krivokuca Пре 25 дана
Tesko da ce nam EU dozvoliti promenu zakona jako tesko!
Malo Smeha
Malo Smeha Пре 25 дана
LOE 699 KAKO ĆE DRŽAVA DA ULOŽI 18 MILIONA EURA U FABRIKU VAKCINA KAD AMBALAŽA ZA VAKCINU KOŠTA 5 RSD PO KOMADU I UTVRĐENO JE DA SE U AMPULI VAKCINE KOJA KOŠTA 5 RSD PO KOMADU A PROTIV NEPOSTOJEĆE BOLESTI KORONE NALAZI 95% DESTILOVANE VODE I 5% URBAZONA? NAJ OBIČNIJA SPAVAĆA SOBA DOVOLJNO JE PROSTRANA DA SE U NJOJ PAKUJU VAKCINE ZA CELU EVROPU. PROBLEM SAVREMENOG SHVATANJA PROSEČNOG SRBINA JE U TOME ŠTO KAD VIDI HALU PORED PUTA ON ODMAH TO POVEZUJE SA 1.000 RADNIKA JER U NEKIM DAVNIM VREMENIMA VELIKA HALA JE ZNAČILA MINIMUM 1.000 RADNIKA UNUTRA I AKO SVI ZAPOSLENI NISU IMALI POSAO. 10 RADNIKA JE SASVIM DOVOLJNO DA PROIZVODE USISIVAČE ZA CELU BIVŠU JUGOSLAVIJU U PROSTORU OD 100 KVADRATA NE RAČUNAJUĆI MAGACINSKI PROSTOR. NA PLACU OD 10 ARI 10 RADNIKA MOGU SVAKI DAN DA SKLOPE 100 USISIVAČA A TO JE SASVIM DOVOLJNO ZA CELU BIVŠU JUGOSLAVIJU. ALEKSANDAR VUČIĆ NIJE USPEO DA NAM PRODA VAKCINU DIREKTNO U SMISLU DA SE VAKCINIŠEMO I DA PLATIMO DOK NAM NEKO PIŠE PRIZNANICU. ZATO JE ALEKSANDAR VUČIĆ REŠIO DA OPLJAČKA NOVAC PORESKIH OBVEZNIKA NA NAČIN TAKO ŠTO ĆE ČEKATI NA AERODROMU VAKCINU IZ RUSIJE ILI KINE A NJU CE PAKOVATI NEKA DOMAĆA "SPAVAĆA SOBA FIRMA" U SRBIJI I JEDNOSTAVNO NIKAD LAKŠE NIJE BILO OPLJAČKATI SRBIJU. VAKCINA KOSTA 5 RSD PO KOMADU A NE ZNAM PO KOJOJ CENI JE KNJIŽE DA SU JE NABAVILI KAO I KOLIKO JE LJUDI U OVOM TALU. BZS 562
Predrag Jovicic
Predrag Jovicic Пре 25 дана
Ovo je bezvezan predlog . Bojim se da je jedini motiv kod DumDum-a licna korist. Drugi amandman pa penk svako puca kako puca a ne da ga uslovljava trener oce li ili nece imati oruzje .
Z Z
Z Z Пре 24 дана
@Predrag Jovicic svaka cast!
Predrag Jovicic
Predrag Jovicic Пре 24 дана
@Ante Pavlović Svako treba da ima jednak pristup pravu. Pravo jednog mora biti zagarantovano pravo drugog ako zelimo da imamo pravdu medju clanovima drustva. Stoga zakljucujem da nam treba drugi amandman prijeko , kako bi bili kadri odbraniti svoja prava.
Ante Pavlović
Ante Pavlović Пре 24 дана
@Predrag Jovicic nije rjesenje ni ameritardski sistem daj djuture.
Predrag Jovicic
Predrag Jovicic Пре 24 дана
@Ante Pavlović Samo glupom su ovo gluposti. Drugi amandman bi omogucio svakome da posjeduje oruzje i da ga koristi po zakonu , kome sada ovakav kakav je nista ne fali. Fali samo jednak pristup pravu posjedovanja oruzja. Naglasavam , jednak pristup pravu na posjedovanje oruzja .Partijekse strukture u korumpiranim drzavnim organima sada to zloupotrebljavaju u smislu da ne dozvoljavaju jednak pristup pravu na posjedovanje.
Ante Pavlović
Ante Pavlović Пре 24 дана
Mja daj krkanu pa nek roka kako mu ćejf, ne valjaj gluposti
ser Zile
ser Zile Пре 25 дана
Zakon je takav iz dva razloga: 1. Nesposobnost policije 2. Zasto da nesto radimo kad nemoramo Zamislite sad, ubistvo, policija treba da se bavi istragom, forenzikom, pronalazenjem, sprovodjenjem, isledjivanjem, osmatranjem, pracenjem, dokazivanjem. Lakse je ovako, niko nema oruzje, nema posla. Bleja i kurcenje po gradu.
Jedinica Bajkela
Jedinica Bajkela Пре 25 дана
M2010 Zastavin karabin
Jelenko Popovici
Jelenko Popovici Пре 25 дана
Ko je god zdrav i pametan trebamu dati orujze za odbranu vlasitoga praga doma svoga
Dragan Martinovic
Dragan Martinovic Пре 25 дана
Naravno da je dobro otvorice se i streljane maltene i u svakom vecem selu. Novo radno mesto i eto par hiljada novozaposlenih. Sta Vi mislite o tome?
Goran Jovanovic
Goran Jovanovic Пре 25 дана
TREBA MENJATI ZAKON O ORUŽIJA.
Price o oruzju
Price o oruzju Пре 25 дана
Samohrana majka u kuci u koju su upala dva i cak tri provalnika - potecijalna napadaca, kako ona da obbrani zivot dece pa i svoj? Strucnjaci treba da sednu i naprave zakon, krivicni i o oruzju i municiji u korist gradjana ove drzave i da se sve to regulise u tancnine.... Mnogo je tu pitanja sta i kako za koje strucnjaci treba da daju odgovor...
Воја Танкосић
Воја Танкосић Пре 25 дана
Браво за госта, тачно је тако, за време пре 90 - их није било проблема, сви су били наоружани и нико се није зајебавао !
Desa Savic
Desa Savic Пре 24 дана
hahahahaha ..... krao se benzin po njih 4ica ....... ili ti skinu sofersajbnu i da ti vrate 100 DM ...... da ti ugrade nazad ... 200 DM
Malo Smeha
Malo Smeha Пре 25 дана
PROIZVOD ALEKSANDRA VUČIĆA JE HELIKOPTER KOJI JE PAO SA DETETOM, POŽAR U ZGRADI TELEVIZORKE ZBOG UVOĐENJA POLICIJSKOG ČASA A KOJI NAM JE UVEDEN ZBOG POSTOJANJA NEPOSTOJEĆE BOLESTI KORONE I IGOR JURIĆ. OČEKUJEM OD VAS DA BUDETE PROTIV IGORA JURIĆA. TAKOĐE OČEKUJEM OD VAS DA BUDETE I PROTIV MILENE RADULOVIĆ JER ŽELIM DA ŽIVIM U DRŽAVI KOJA RAZVIJA PRAVE VREDNOSTI I U KOJOJ SE VIŠE NIKAD NEĆE PREDSTAVLJATI NARODU A OD STRANE PREDSEDNIKA REPUBLIKE KUKAVICE POPUT MILENE RADULOVIĆ I IGORA JURIĆA KAO HEROJI. IGOR JURIĆ JE JUČE URADIO NEŠTO JAKO RUŽNO. UČENIKU OSNOVNE ŠKOLE KOJI IMA 14 GODINA NAPISAO JE NA TWITTER-U DA JE PSIHOPATA. U OPŠTE NIJE ZNAO KO SE NALAZI SA DRUGE STRANE ALI JE ZNAO DA JE PEDOFIL I MANIJAK. OVA DRŽAVA IMA SVOJU DRŽAVU I U OPŠTE NAM NIJE POTREBAN REPUBLIČKI JAVNI TUŽILAC NA CRNO KOJI SE ZOVE IGOR JURIĆ. KAKAV ALEKSANDAR VUČIĆ TAKAV I IGOR JURIĆ KOJI IMA 1.000 KOJE KAKVIH TWITTER NALOGA I KOJI BOTUJE ZAJEDNO SA MILENOM RADULOVIĆ ZA SRPSKU NAPREDNU STRANKU. AKO JE HRABAR IGOR JURIĆ I AKO JE HRABRA MILENA RADULOVIĆ U ČEMU SE SASTOJI TA NJIHOVA HRABROST? MI RAZVIJAMO POGREŠNE VREDNOSTI U DRUŠTVU I OVDE ĆE JOŠ MALO BITI HRABAR I ONAJ KO POZOVE PAUK DA TI ODNESE AUTO. VREME JE DA SPREČIMO NA VREME IGORA JURIĆA DA SE IŽIVLJAVA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA. OVO SU PRAVI PODACI. U PROTEKLE DVE GODINE VIŠE TUŽILAŠTVO U BEOGRADU ODREDILO JE 57 PRITVORA LICIMA KOJE JE IGOR JURIĆ PRIJAVIO DA GA UZNEMIRAVAJU NA TWITTER-U A SVA TA LICA SU NAJPRE BILA IZVREĐANA OD STRANE IGORA JURIĆA SA RAZNO RAZNIH TWITTER NALOGA A ZATIM IM JE ON VEŠTO I LUKAVO STAVIO DO ZNANJA DA IH ON U STVARI PROVOCIRA I VREĐA I MNOGI OD NJIH SU MU PRETILI A MNOGI SU GA SAMO NAPUŠILI. SVE JE PRERASLO U JEDAN UHODAN CIKLUS U KOJEM JE IGOR JURIĆ ZVAO NEBOJŠU STEFANOVIĆA LIČNO DA PRIJAVI PRETNJU A ZATIM JE NEBOJŠA STEFANOVIĆ ZVAO UKP KOD ADE CIGANLIJE DA UHAPSE ONOG KO JE PRETIO IGORU JURICU I DA GA DIREKTNO PRIVEDU KOD SUDIJE VIŠEG SUDA U BEOGRADU KOJI SE ZOVE ZORAN ŠESTIĆ KAKO BI ON ODREDIO PRITVOR. HRABRO NEMA ŠTA. ONO ŠTO TREBA DA ZNATE KAD JE U PITANJU IGOR JURIĆ JE TO DA JE FONDACIJA TIJANA JURIĆ NA NIVOU FONDACIJE KATARINA REBRAČA I DA IGOR JURIĆ IMA SKLOPLJEN UGOVOR O POSLOVNO TEHNIČKOJ SARADNJI SA VLADOM SRBIJE I DA SVAKI METAR SVOG KRETANJA NAPLAĆUJE OD VLADE SRBIJE. SAV NOVAC KOJI IGOR JURIĆ SAKUPI NA OVAJ NAČIN PROSLEĐUJE KANCELARIJAMA SRPSKE NAPREDNE STRANKE NA IME NEPLAĆENIH RAČUNA ZA STRUJU, VODU, TELEFON... U STVARI KOMUNALIJE. IGOR JURIĆ SE RADUJE TUĐEM DOŽIVOTNOM ZATVORU A NE VIDI SOPSTVENO PROKLETSTVO KOJE GA JE SNAŠLO I ZA KRAJ ŽELIM DA ZNATE: SREĆAN JE ČOVEK KOJI NA PUTU TUĐE PRESUDE NE STOJI I U DRUŠTVU ONIH KOJI SE RADUJU TUĐEM ZATVORU NE SEDI. ŠTO SE TIČE KORONE TO ĆE REŠITI MEĐUNARODNI SUD KAD DOĐE VREME ZA TO. KAD GINE VOZAČ GINE I SUVOZAČ. PREDRAG KON JE IŠAO NA VRATA ALEKSANDRA VUČIĆA A ZAKLEO SE HIPOKRATU A NIJE SE ZAKLEO ALEKSANDRU VUČIĆU. KAD BUDE ALEKSANDAR VUČIĆ IŠAO U SUD IĆI ĆE SA NJIM I PREDRAG KON. ONAJ KOJI IDE NA VRATA LOPOVA IDE U ZATVOR ZAJEDNO SA LOPOVOM. SILA VLADA UZ POMOĆ NEKE SILE I SVE SE VRAĆA ISTOM MEROM. ONAJ KO SE RADOVAO TUĐEM ZATVORU DOŽIVEĆE DA SE NEKO RADUJE I NJEGOVOM ZATVORU JER SVE ŠTO POSTOJI NA SVETU MOŽE VAS SNAĆI U ŽIVOTU. RECITE STOP IGORU JURIĆU I MILENI RADULOVIĆ JER TO SU KUKAVICE A MI TRAŽIMO DRUŠTVO HRABRIH LJUDI.
Desa Savic
Desa Savic Пре 24 дана
aaa ko tera tih 57 pritvorenih da uznemiravaju Igora Jurica
Воја Танкосић
Воја Танкосић Пре 25 дана
Ко ми уђе на мој посед непозван или не дај боже да ми прети, убићу га сигурно, па ви правите законе какве хоћете ! Ја не знам да ли бежи или хоће да ме нападне, немам времена тада да размишљам !
Verka Knezevic
Verka Knezevic Пре 25 дана
Da li je neko konsultovao psihijatre ili psihologe kako se oseca neko u ciju kucu nepoznati provalnik provaljuje? On nezna kakvo oruzje nosi i da li ce on prvi da puca i ubije ga, a onda i njegovu familiju. Koliko smo dosad ubistva starih ljudi imali zbog gotovo beznacajnog novca.
Velibor Stankovic
Velibor Stankovic Пре 25 дана
Tacno tako
Verka Knezevic
Verka Knezevic Пре 25 дана
Da li su pitani psiholozi i psihijatri, kako se oseca covek bez obzira sto ima oruzje kada mu neko provaljuj u kucu. Kakav je to stres, jer on nezna sa kakvim je oruzjem dosao provalnik i da li ce mozda prvi da puca i ubije ga, a zatim i familiju.
Marija Sovljanski
Marija Sovljanski Пре 24 дана
Азиланти сви наоружани долазе ,а народ голорук.
Goran Avramovic
Goran Avramovic Пре 25 дана
Veliki pozdrav
umcarac11
umcarac11 Пре 25 дана
Hristos kao Istina koja živi u nama Upravo tako, Bog je Istina; Ja sam Istina, Put i Život kaže Isus ( Spasitelj). Jer Isus znači spasitelj. Bog ljude zna po njihovom karakteru pa kada se govori o imenu zapravo se govori o karaktreu, o onome šta čoveka određuje. Tako i Mesijin karakter spasitelja je odredio da je njegovo ime spasitelj; a spasitelj se na Hebrejskom kaže Isus. Što će reći da mi ne bi trebali da ga zovemo po imenu Isus nego po karakteru Spasitelj. Mesija kaže da ko bude tvorio Božiju volju On i Otac će doći njemu i nastaniće se u njemu. Spasitelj kaže da će Bog živeti u nama i deliće s nama trpezu. A gde će se to useliti Bog? U koji deo našeg bića? Pa u Istinu; kada se Isus (Spasitelj) nastani u nama , razvejaće naše zablude i uspostaviti Istinu u nama. Jer sam kaže: Ja sam Istina. I On će živeti u našoj istini, i On će biti naša Istina. A iz naše istine će izvirati naš sud. A posledica suda je naš doživljaj. Ako od istine dolazi naš sud onda će naš doživljaj svega biti ispunjen radošću. A duh koji koristi naša osećanja da odredi naše ponašanje će nam dati pravdu. Naše ponašanje je pravda koja dolazi od istine koja je u nama. Jer ako sudimo da je nešto lepo. Imaćemo lepa osećanja i u skladu s tim će biti i naše ponašanje. A ako sudimo da je nešto zlo, takva ćemo osećanja i ponašanje imati. Jer ne može neko ko je ljut da se smeši, ili ko je besan da bude smiren. Jer osećanja određuju kakvog ćemo duha biti. Ne može čovek biti veselog duha a da ima loša osećanja. Kako pismo kaže, Istina se saplela na putu pa pravda ne može da prođe. Evo još malo pa će dvadeset godina kako se družim da Hristom, i Istina u meni se stalno menja, i stalno rastem u njoj . Kako Sv. Ap. Pavle kaže; Ja ne mislim da sam dosrtigao savršenstvo , nego se trudim i usavršavam u Hristu. Tako Isus Hristos Kao Istina u meni stalno raste i usavršava se. I budući da smo rođeni kao Sinovi Božiji; mi u sebi možemo videti kako izgleda jedno Božansko Biće. Pa ako se u nama istina razvija i raste tako se dešava i u Božijem Umu. Jer Logos znači Um, Hristos je Um Božiji kroz koji Otac koji je u večnosti živi nesavršen život u vremenu. I Budući da smo kroz Hrista i mi Umovi Božiji jer smo ćelije njegovog tela; tako i kroz nas Otac živi nesavršen život u vremenu. Pavle ne kaže ćelije nego udi, jer tada nije postojala svest o ćelijama, pa on i nije mogao da kaže da smo ćelije Hristovog tela. Teško je to za razumevanje. Zato moli Boga da ti podari razumevanje i on će ti dati shodno tvojoj sposobnosti da razumeš. Kao što detetu u vrtiću ne možeš pričati gradivo za osmi; tako i Bog nas prvo pripremi, pa nas onda polako uvodi u istinu. Kad Hristos Kaže; Ja sam Istina, on zapravo nama kaže gde da ga tražimo, da treba da ga tražimo u svojoj istini. Jer čitajući Bibliju mi u sebe primamo Božije seme, Reč Božiju, samoga spasitelja. I to seme će se razviti u nama, i porašće iz njega veliko drvo. Drvo Života u našem umu. Iz tog semena u našem umu će se roditi Spasitelj naše duše. Zato za nas koji verujemo kaže da smo mi njegova majka; Jer kroz veru mi primismo njega kao Božije seme i on se rodi u našem umu. Ali čitati nije dovoljno nego se seme treba i zalivati verom čineći dobra dela koja je Pomazanik govorio da trebamo činiti. Da ne bi bili zaboravni slušači nego da tvorimo Božiju volju, i da kroz činjenje dobijemo razumevanje kroz otkrovenja. Jer ako smo tvorili Božiju volju došlo je do promene našeg uma. Došlo je do promene od zablude ka istini i on je sad tu u nama u našoj istini. I on Viče iz nas, čujemo njegove reči u našem umu jer misli koje se rađaju u našem umu imaju svoj izvor a to je istina. I mi ćemo iz istine čuti Božiji glas; prepoznaćemo ga u mislima koje se javljaju u našem umu kao Božanska otkrovenja. A ako iz zablude dolaze naše misli onda slušamo Sotonu (naš Intelekt). Zabluda je Istina nastala posle bluda. Već dok se spremamo da slažemo, ukrademo, u nama se javljaju misli kojima mi pred savešću opravdavamo taj svoj blud. Te misli zauzimaju mesto u našoj istini koja polako postaje zabluda. Sveti Duh koji je sila Božija se oslanja na našu Istinu, na naše misli, osećanja, naš sud, kada kreira naš život. Jer kako sudimo, takve misli i osećanja ćemo imati , a one su gradivne cigle u zidu našeg života. Naša Sudbina je ogledalo naše istine i našeg Suda. Zato joj je i u korenu reč sud. Ne zato što nam Bog sudi, već što je bog izvor našeg suda. Tvorite Božiju volju, budite milostivi, praštajte, blagosiljajte neprijatelje svoje a ne kunite. Ako vam ko udari šamar okrenite u drugi obraz, ako ste dali na zajam ne tražite nazad svoje. Budite milostivi i bićete pomilovani od suda i istine koja je u vama. Jer tako radeći doći će do promene vašeg uma, do njegove obnove i Bog ( Istina) će vas sačuvati od Suda. Ko Veruje Isusa Hrista i tvori Božiju volju spašen je i ne ide na Sud kaže Sv. Pismo Ako vam se svidela ova priča potražite na društvenoj mreži "svitanje rs" ima tamo lepe i ukusne hrane za jedan um Pozvani su svi dobri ljudi u društvo dobrih ljudi, izvolite poslužite svoj um A takođe na RSpost kanalu "Svitanje” ima puno video klipova koji obrađuju ove teme. Hvala
Shadow
Shadow Пре 25 дана
Неко може да има све оружје овог света и да буде неспособан да се одбрани, док други не мора да има ништа, до својих руку и да спаси себе против много опаснијег нападача. Није до оружја, већ до човека.
Shadow
Shadow Пре 25 дана
@Velibor Stankovic Искусан пљачкаш или лопов не убијају.
Velibor Stankovic
Velibor Stankovic Пре 25 дана
Da kako da ne iskusan pljackas i goloruk covek i zena ma stvarno a pogotovu ranjavanje
Shadow
Shadow Пре 25 дана
@Лав Лазар Бој не бије свијетло оружје већ бој бије срце у јунака ! Здраво Лаки !
Shadow
Shadow Пре 25 дана
@Robert Fodor Твоје право место и нечије друго право место не морају бити увек исти, гари. :)
Robert Fodor
Robert Fodor Пре 25 дана
@Shadow Stari to znaci da su mi um i srce na pravom mestu ;)!
Stefan Aleksic
Stefan Aleksic Пре 25 дана
Jes pa da im se narod naoruza i izadje ispred parlamenta.
Владимир Трњаковић
Владимир Трњаковић Пре 22 дана
Ти си заборавио да су не тако давно, на протесту испред скупштине, ухапсили и привели једну баку пролазницу на информативни разговор, јер је носила једно свеже јаје... и колико сам чуо, још јој га нису вратили. (у магацину са доказима је, дал` пиле или мућак, не знам)
Steel Cobra
Steel Cobra Пре 22 дана
@Milovan Jevtovic овај сад закон је баш у интересу и позиције и опозиције а није у интересу народа и појединца.
Steel Cobra
Steel Cobra Пре 22 дана
@Milovan Jevtovic наравно да је оружије озбиљна ствар. Много озбиљна. Уз нормално васпитање све се може. Ја сам одрастао са оружијем у кући и иако ме је одувек страшно занимало и привлачило као клинца, никада али никада ми није пало на памет ни да погледам а не дај Боже да узмем оружије без надзора и дозволе. Никад! Тако сам васпитан. Никада није ни заључавано ни сакривано и увек сам знао где је. По мом мишљењу уопште није проблем склонити оружије од деце. Ако не умете да васпитате своје дете онда постоје и сефови.
Milovan Jevtovic
Milovan Jevtovic Пре 23 дана
@Steel Cobra Ne lupaj 1991 veca je bila opasnosti da te ubiju nasi nego njihovi. Pijancenje I oruzje ne ide. 1999 druga prica disciplina za ponos. Posle 2001 pa dosad opet razularena banda.Zakon praviti u interesu drzave a ne pozicije Ili opozicije. Kako cuvati Licno naoruzanje od dece, proveo sam Dobar deo zivota sa oruzjem I ti je preozbiljna stvar. Neobucenost je ozbiljan problem I nekima je bolje da kotiste motku
Mарјан
Mарјан Пре 24 дана
100евра утока и ћао.
Ja Adut
Ja Adut Пре 25 дана
Pa pitajte se samo : KO ŽELI DA SRPSKI NAROD BUDE RAZORUŽAN 100 % ! Šta mislite i nabrojte slobodno.
Marija Sovljanski
Marija Sovljanski Пре 24 дана
Фашисти хоће владати светом,вековна жеља.
Владимир Трњаковић
Владимир Трњаковић Пре 25 дана
Владари из сенке, криминалци, имигранти...
Stevo
Stevo Пре 25 дана
Врх државне власти намерно разоружава народ јер се спрема рат тако да би што више Срба изгинули од имиграната и наступјућег рата који долази али ум обићног србина је мртав да схвати да ће ући у рат без оружја а то ће имати велике посљедице по овај народ ,
Stevo
Stevo Пре 24 дана
@Dragoljub Mijacic зовем се Стево и Србин из сарајева мајка из босне а отац из херцеговине тамо где су Срби бацани у јаме и оном и овом рату учесник сарајевског ратишта и као и моја браћа смо били на листи ликвидације спасио нас комшија тако да смо на време избегли борили се и видели издају овог народа од политичара криминалаца и комуњара само у мојиј јединици изгинуло 25 момака од 18 до 25 у нападу са Игмана од Мухађедина . А рат је пред вратима ово са короном је увод у једну велику катаклизму и свет никад неће бити исти као прије . Припремај се физички и метално ,живот није за свакога . Глувом не можеш причати а ћоравом намигивати ум код већине је мртав не служи за оно зашто је намењен безумницима је намењена судбина безумника. Свет је опасно место за живот а Срби још увек нису схватили после толиких покоља и протеривања да треба да буду наоружани до зуба .
Dragoljub Mijacic
Dragoljub Mijacic Пре 24 дана
pitam se dali se ti zbilja zoveš Stevo, neke pravopisne greške
Juba Panto
Juba Panto Пре 25 дана
UZBUNA - NACISTI NAS TRUJU SA NEBA I TRAKE SA RUKAVA NA USTA SU NAM STAVILI ( DOKAZI ) TRAGOVI OTROVA SE SADA I VIDE NA DRVECU KOJE UMIRE I NA SVIM KOLIMA I SADA SU U NASIM PLUCIMA PLAN NACISTA JE DA SE GASOVI SMRTI PO NEBU RASIRE I BILO LETO ILI ZIMA SUNCE IH ZAGREJE I IMAMO VESTACKE TOPLOTNE UDARE GASVI KRECU DA ZRACE I IZAZIVJU RAK KOZE RAK DOJKE KAO I MNOGE MLADEZE I BRADAVICE ( PREOKRET) GASOVI SMRTI KRECU DA ZAGREVAJU VAZDUH I TADA SE PRAVE VESTACKI OTROVNI OBLACI I UVEK POSLE TOPLOG KRECE HLADNO I VESTACKO NEVREME I OBICNI VIRUSI KOLO IGRAJU KOJI SE LAZNO NAZIVAJU COVID 19. UZBUNA!
Alexandar the Serb
Alexandar the Serb Пре 25 дана
Tako je, plus upucavanje migranata kolonizatora ne treba da podleze krivnicnom gonjenju. Pravo treba rodno podeliti, da jedni zakoni važe za belacki rod, a drugi za ostala ziva bica. Sadasnja definicija po kome su i druge rase podjednako ukljucene kao nasa a ostala bica iskljucena nije prihvatljiv.
Vladimir Petrovic
Vladimir Petrovic Пре 25 дана
Čuj "zaboraviš" da repetiraš oružije 😂😂😂😂😂😂😂
Vladimir Petrovic
Vladimir Petrovic Пре 25 дана
@Владимир Трњаковић 😂😂😂😂
Владимир Трњаковић
Владимир Трњаковић Пре 25 дана
Револвер? ;)
Sanja Dedic
Sanja Dedic Пре 25 дана
U strahu haha
Darker74
Darker74 Пре 25 дана
Holandija ima takav zakon, mom poznaniku marokancu je petoro upalo naoružanih u kuću, ubio je dvoje i troje ranio Sud ga je oslobodio bilo kakve odgovornosti po osnovu samoodbrane.Holandija dozvoljava držanje oružija pod uslovom određenog broja metaka koje je vlasnik mora da ispuca u streljani na godišnjem nivou.Dozvoljeno je držanje i poluautomatskog oružija, stim da moraju da imaju posebne sefove za municiju i oružije i policija dolazi ne najavljena u kontrolu sistemom slučajnog uzorka.
Sanja Dedic
Sanja Dedic Пре 23 дана
@bfGames series bas mislim na marihuanu jer drogirani voze auta cak i svoju djecu a zatupljeni mozak im bude ko pirekrompir.... samo je dobra u medicinske svrhe kome je zaista potrebna a daje se na recept u mnogim zemljama ali ograniceno. Da su ljudi slabi i tupi odgovara znamo kome
bfGames series
bfGames series Пре 24 дана
@Ante Pavlović pobrkala loncice da kao sto si i odgovorio nije koka il heros travica za osobnu uporabu
Ante Pavlović
Ante Pavlović Пре 24 дана
@Sanja Dedic pricamo o marihuani a ne heroinu, ne stvara fizicku nego cisto psihicku ovisnost, niti je itko ikada radi trave nekoga lišio života.
Sanja Dedic
Sanja Dedic Пре 24 дана
@Ante Pavlović pa ima i ljekovita svojstva ako se tako i upotrijebi kao lijek ali to se vec koristi u medicini svukuda.Mislim da nije isto masovna dozvoljena upotreba i stvaranje novih ovisnika ...
Ante Pavlović
Ante Pavlović Пре 24 дана
@Sanja Dedic vidim samo da terapiju preskaces
Darko Dragic
Darko Dragic Пре 25 дана
Dolazak na strelište! Opet guranje para nekom u džep. Kako svi gledaju da se ovajde u kriznim situacijama.... Pa što ne bi i meni uplatitili makar dopunu na telefon, može i neki dio Bitkoina.
Z Z
Z Z Пре 24 дана
Klasicna pljacka i gazenje prava gradjana.
Братислав Гарчић
Братислав Гарчић Пре 25 дана
Одлично!
outdezire
outdezire Пре 25 дана
Svako držanje oružja nosi sa sobom sigurnost ali i rizik. Koliko je celishodno naoružavanje potencijalno velikog broja ljudi zarad sporadične odbrane bezbednosti stana naspram bezbednosti čitavog društva, koju ne garantuje porast naoružanja u opticaju, naprotiv. Probati sa širenjem svesti kod građana o opasnostima, poraditi na prevenciji u kojoj država treba da služi za primer.
Dobrodoso Goso
Dobrodoso Goso Пре 25 дана
Мој аскурђел је био устаник и имао је кубуру и носио је са собом. Морао је 1813 оружје да преда Турцима, након пропасти устанка. Али га је поново набавио. Мој курђел је био сеоски кмет и носио је оружје за појасом. Учествовао је 1831 године у једној локалној буни против Турака. Мој наврндеда је носио оружје и служио Богу и народу. Мој чукундеда је носио оружје и учествовао у Србско-турским ратовима за ослобођење. Мој прадеда је носио оружје, био је Солунац, прегазио пешке Албанију, служио краљу и отаџбини после великог рата. Мој деда је имао пиштољ,, био кратко време у полицији али је напустио, није хтео против народа. Мој отац је имао пиштољ и користио га, додуше само на свадбама. А види мене на шта сам се, јадан не био изопачио. Јесам био деведесетих два пута али кратко на ратиштима и то је све. Немам ни ловачку пушку мученик, а камо ли нешто друго.
SRBSKI ČETNIČKI VOJVODA
SRBSKI ČETNIČKI VOJVODA Пре 25 дана
Moj deda je Vojvoda Četnički bio. Nemam ni ja ništa,sramota a tradicija ništa.
Darker74
Darker74 Пре 25 дана
Мој деда и његови сељаци су након сваког рата закопавали оружије, од пушке до хаубица и увек говорили "било која власт, никад неће бити народна и уз народ, нек се нађе при руци"
Ja Adut
Ja Adut Пре 25 дана
E to je i cilj nemaca , da i ti a i ja nemamo oružije a ovi naši nazovi političari jedva dočekali da ih poslušaju . Ovo vojno oružije tope a lično oduzimaju od naroda preko poreza i ako slučajno vičeš na nekog . Ma "inteligencija" nema šta !
Sasa Zivkovic
Sasa Zivkovic Пре 25 дана
to sto je vulin rekao rekao je radi reitinga,nece prpmeniti nista,uskoro ce jos po ostriti zakone o oruziju i municiji kao i o upotrebi istog,,obuka svake godine za oruzije je za retarde,,i pljaku gradjana,,svako ko nije dobio dozzvolu za oruzije treba da ode u vojni odsek kaze imam crno na belo,nesposoban sam za oruzije i da se odjavi,,da ne navodimo da se u komunizmu oruzije nije oduzimalo za prekrsaje tuce , zvali smo to diktatura,,jos se moglo i nositi,,oruzje svuda u evropi moze da bud epod jastukom il pojasam dok ste kuci,, u sefu je samo kad niste kuci.oruzije nesme da se oduzima licima koja su izvrsila samo odbranu
Branimir Nikolić
Branimir Nikolić Пре 25 дана
Ovoj državi u kojoj monopol nad silom drži ista krimi-db bratija već decenijama vi nudite konstruktivne predloge o liberalizaciji ličnog naoružanja ?! Pa to vam je kao da ste apelovali na razum i savest istih onih pljačkaša koji upadaju u kuće i muče starce. Zna se zašto je praktično onemogućena zakonita nabavka ličnog naoružanja, isto zato što se zakonski ne priznaje kao dokaz tonski ili video snimak koji biste napravili u situaciji kada vas neko ugrožava, vređa, preti, traži mito ili reketira. Razlog je što se tako krimi-db bratija zaštitila od naroda - napisali su zakone po svojoj potrebi.
zeljko rakicevic
zeljko rakicevic Пре 25 дана
DARKO BOŽIĆ - VOJVODA OD BARUTA I ŽELJEZA. Hvala na Istini.
SotirzvaniDjubre
SotirzvaniDjubre Пре 25 дана
Srbija je po broju naoruzanja po glavi stanovnika druga na planeti iza USA....Jos malo da se naoruzamo a?.Ja imam dve utoke,doduse legalne,za vas ne ne znam.
Desa Savic
Desa Savic Пре 24 дана
@nikkola illic ooovaaaj .......... ako je NElegalno ........ mozda je u pravu
nikkola illic
nikkola illic Пре 24 дана
Ala si lupio
Марко Маре
Марко Маре Пре 24 дана
Ovo je netačno skroz...
Desa Savic
Desa Savic Пре 24 дана
ako je Srbija druga ........Kosovari su PRVI
Владимир Трњаковић
Владимир Трњаковић Пре 25 дана
Оружје је и аутомобил, шафцигер, камен, борилачка вештина... све је могуће злоупотребити. Али право на самоодбрану је једно од исконских права - на живот!
Fed Reserv
Fed Reserv Пре 16 дана
@Paintball Serbia Današnji "pacifisti" su ili neki NVO šljam plaćen da rovari i baljezga naokolo ili levičari hipsteri. Niko iole normalan danas ne može davati podršku zakonu i sistemu koji prosečnom građaninu i žrtvi ukraćuje pravo na odbranu života i imovine i koji na taj način direktno favorizuje napadača i kriminalca. Taj ko u današnje vreme istinski veruje u maksimu "manje legalnog oružja-manje kriminala" je socijalno retardiran.
Sanja Dedic
Sanja Dedic Пре 22 дана
@Владимир Трњаковић Sve se slazem sa vama samo hocu reci da treba problem pregledati sa svih strana i mozda covjek moze da se zastiti kroz dobru pripremu na razne situacije .Mnogi su se spasili tako...i vama sve najbolje 🙂
Владимир Трњаковић
Владимир Трњаковић Пре 22 дана
@Sanja Dedic Наравно да је увек паметније избећи већу невољу од тренутно постојеће, па и бежањем, давањем новчаника исл. Али драго ми је да немате таква искуства, а дао бог да их не доживите: да вас неко уцењује и врши притисак ради новца и информација на разне начине и преко разних криминалних особа, а да не помињем ситуације тренутка када вас неко нападне ради сопствене саобраћајне грешке, сопствене болесне опсесије или било које ниске страсти... укључите мало машту. Ја сам само електротехничар (додуше радим специфичне ствари), а замислите тек гомилу других ризичних занимања или животних околности. Што неко рече у коментарима, "не тражи човек невољу, већ она њега". Свако добро вам желим.
Sanja Dedic
Sanja Dedic Пре 23 дана
@Владимир Трњаковић Sto bi vas neko napao flasom?? izbjegavati te situacije i ima pobjeci pametnije je.... zasto se sukobljavati ne kontam...sa idiotima...
Alan Podgorelec
Alan Podgorelec Пре 25 дана
@Владимир Трњаковић tocno tako jednostavan odgovor. Ne ubija oruzije ljude , nego ljudi .
royal league
royal league Пре 25 дана
Zalosno je sto zivimo u vremenu kad neciji zivot zavisi od novca.Molim vas da na Facebooku ili Instagramu posjetite ove stranice- ‌"Za Filipa" ‌"Josipova podrska" ‌"Dule do pobede" ‌PnMilena91" ‌"za Nikolu" ‌"Pomozimo Balsi" ‌"Za Magdalenu" ‌"Za Strahinju" ‌"Da Milica prohoda" ‌Za Gavrilovu pobedu" ‌"Za naseg Strahinju" ‌"Za Andjeliju"" ‌"Sanjaelakov" ‌"Za Lazu" ‌"Za Mihajlov osmjeh" ‌"Za Stefanaa!" ‌Za Teodoru Slovic" ‌"Josipova podrska" ‌"Za Viktora" ‌Tanja Zabarac" ‌"Bojan Jovana Milenkovic" ‌"Za Ilijin Zovot" ‌"Za Lazin zivot" ‌"Za Romana Sarenca" ‌"Svim srcem za Stefu" ‌"Za Mihajla i Dimitrija" ‌"Pomozimo Sari" ‌"Borba za Juliju" ‌"Za Miroslava" ‌"Za Nadju" ‌"Za Milosa" ‌"Pomozimo Stefanu" ‌"Borba za Lanu" ‌"Za Zeljanu" ‌"Za Vuksana" ‌"Za Mihajla" ‌"Za Srdjanov korak" ‌"Za nasu Teodoru" ‌"Pomozimo Tadiji" ‌"Bojanjovanamilenkovic" ‌"Za Uroseve prve korake" ‌Za Unin prvi korak" ‌"Za Andjelu Dimitrijevic" ‌"Za Natalijin osmeh" ‌988za Magdalenu" ‌"Svim srcem za Filipa" ‌"Za Unu" ‌588na3030zaKristinu" ‌"Za Viktorove prve korake" ‌"Za Andjelinu860" ‌"Za Marka" ‌"Za Nikolinu prvu rec" ‌"Za Bogdana" ‌"Za Danijela" ‌"Za Braca" ‌"Za Djoleta" ‌"Za Martin osmjeh" ‌"Za Slavoljuba" ‌Za Milenu" ‌"Za Jovanin prvi korak" ‌"Za Nikolininu sansu" ‌"Za Ogija Budi human" ‌"Za Kalinu" ‌"Svi za Nikolinu" ‌"Za Savu i Nauma" ‌"Za Dunju" ‌"Za Strahinju" ‌"Bojanu za pomoc" ‌"Za Petra" ‌"Za Pavlov prvi korak" ‌"Za Milanu" ‌"Za Savu Savica 674 na 3030" ‌"Za Dusana" ‌"Za Galinu" ‌"Vanja Djermanovic Junak" ‌"Za Taru" ‌"Za Jovanin zivot" ‌"Za Taskovic Nikolinu" ‌"Zlatan Alidini" ‌"Za Nemanju ‌"Za Teodoru" ‌"Za Lazu" ‌"Pomozimo Martinu" ‌"Za Unine prve rijeci" ‌"Svi zajedno za Mariju" ‌"Za Maksima" ‌"Za Dejana budi human" ‌"Pomozimo Luki" ‌"Za Mariju" ‌"Za Taru" ‌"Za Stefu" ‌"Pomoc Martinu" ‌"Svi za Teodoru" ‌"Za Tarin prvi korak" ‌"Za Gregora" ‌807na3030zajelenu" ‌"Za Urosa" ‌Za Milenu" ‌"Za Dejana budi human" ‌"Za Andreja" ‌"Za Milicin oporavak" ‌"Za Luku" ‌"Za Dusana Ratkovica" ‌"Za Stefu" ‌"Za Vicin korak" ‌"Za Milosa" ‌"Zalenuikostu" ‌"Za Aleksu do pobede". ‌"Za Pavla Pantelica, ‌"Pomoc za Mariju Milosevic" ‌"Za Nebojsu" ‌"Za Relju" ‌"Za Kostu" ‌"Za Marka" ‌ ‌ ‌ ‌Takodje ,ako ste iz Srbije,posaljite sms 62 na 3030 da mala Marija sacuva vid(ako ste iz Svicerske onda sms -human62 na 455). ‌Molim vas posjetite stranice,kao i fondaciju "ALEKSANDAR SAPIC"i potrazite na Faceboku ili Instagramu.Pozdrav i pomaze Bog .
BurnAllEmpires
BurnAllEmpires Пре 25 дана
@Su-Zana Babovic Definitivno ne uliva neko poverenje kada politicar ima humanitarnu fondaciju.
Su-Zana Babovic
Su-Zana Babovic Пре 25 дана
@BurnAllEmpires Uvek treba pomoci ali uplatiti na racun politicara je suludo i ocigledno da vrlo moguce da novac ne ide deci. Samo licno dati.
BurnAllEmpires
BurnAllEmpires Пре 25 дана
Uplatio par puta ali teske ruke, ne zbog tih ljudi vec zbog toga sto sve ide preko Sapiceve fondacije. Zar je moguce da ne moze licno njima na racun da se uplati nego mora na racun vaterpoliste koji je postao dr na nekom privatnom fakultetu.
Nebo Dosljak
Nebo Dosljak Пре 25 дана
Darko za sve si u pravu
Anton Chigurh
Anton Chigurh Пре 23 дана
@Предраг Р. pa moze ali da se izvrsi likvidacija sa tim navedenim opisima kako i sta ali nije efektivan nacin kao sto je metak sa metkom se ubistvo prevaro i napravi se ulaga samoodbrane ili samoubistva-ako je otimao postolj i on je opalio
Предраг Р.
Предраг Р. Пре 23 дана
@Anton Chigurh Друже злоупотреба и манипулација може да се изврши и хладним оружјем,отровом,па и овим елекктрошоковима,а може и псом??:-)) Ја схватам Ваш страх! Али то не значи да се неће обавити истрага! Не напротив ту се мора повећати полицијски посао и стручност! Посебно у такви ситуацијама! Које свакако неће бити честе! А ово кад неко у поноћи проваљује у мраку ,и Ви га затекне те у соби! Шта ту има да се објашњавам да њим! Али основни проблем није у самом ватреном оружју које једино има огромну моћ одвраћања! Већ у праву да без последица по нама бранимо своје,не обазурајући се на последице које може да претпи агресор! Сад мало теоретски! Само да не будем досадан! Знате шта је дефинисана праве Републику! То је наружани народ! Он је и радник,и ратник и полицајац и судија! И он као што брзо може да преда да неко у његово учествује у неком гласању или обављању неких заједничких функција! Тај исти може одмах да му одузме то право! Јер он је и судија,и полицајац и војник он је сам свој суверен! Е скуп таквих суверена је истинска Република! Е баш због тога у античком смисли речи ИДИОТ је био онај који се није интересовао и није учествовао у политичком животу! Тај је остављао да други одлучује у његово име. Значи одрицао се тога да буде СУВЕРЕН! НИЈЕ ЦЕНИО,ПОШТОВАО НИ ВОЛЕО САМОГ СЕБЕ!
Anton Chigurh
Anton Chigurh Пре 23 дана
@Предраг Р. ali se svi ti moji predlozi su da ne bi doslo do zloupotrebe obrane u ubistvo
Предраг Р.
Предраг Р. Пре 23 дана
@Sanja Dedic Госпођо да не препричавам прочитајте мој одговор Антону! Па ми онда одговорите! Да Вам Бог не да такво искуство! Свако добро!
Предраг Р.
Предраг Р. Пре 23 дана
@Anton Chigurh Драги пријатељу! Све то што Ви набрајате све је то у реду! Али све су то трошкови! Сад да не испадне да самог себе промовишем! Али верујте ми два су основна принципа обезбеђивања безбедности свогда дома, живота своје породице и свој живот у оквирима тога дома! 1.Принцип одвраћања! То су све мере које ће те предузети да криминалац уопште Ваш дом избаци из списка потенцијалне жртве. 2.Принцип законског права да користите два средства да би одбранил свој дом и живот Ваше породице од било каковог насилног упада! Само тим Ви нисте тај који доказије зашто је морао да употреби било које средство одбране,и да уопште размишља какве је штете при том нанео криминалци! Или просто! Значи поведе се истрага и каде се утврди да је то насилни упад у Ваш дом ,ту се прекида сва истрага! Ако је криминалац преживее онда му следи још и затвор! Ако није одна је то заслужена казна! Све остале мере су само такозвана тактичка средства којима се - добија време - отежава приступ и улазак у дом( посебна врста и прозори) - обавештавање и алармирање - прикупљање доказног материјала! -постављање препрека ту Вам је и пас - безбедна самоизолација( сигурна соба) - нелетална оружја и средства( ваши тизери) Све ове тактичке мере су свакако корисне и паметне и потребе! Али она два принципа су основна! Јер та два принципа користи и свака држава! 1Држава нас обучава,наоружава,купује разно наоружање и опрему.И некад то и јавно демонстрира. Војне вежбе,изложбе борбе параде. Као принцип одвраћање! 2.Она нас у случају одбрабеног рата овласти да нанесемо штету агресору. И не каже нам да у боју сад пазимо да га баш и не убијемо. Е па криминалац који упада у мој дом,је агресор! А сад остале тактичке мере су вам рецимо ,радарски и космички системе,припрема терена (препреке,бункери,склоништа, макете и остало). Е сад шта ће од свега тога држава и појединац употребити је друго питање и питање новца! Тако да Ви ако не желите баш ватрено оружје добро ,али други принцип је ОБАВЕЗАН! Свако добро! Нисте ми одговорили јели сте имали слично искуство? Не желим Вам то,не дао Вам Бог!
Nužna odbrana i pucanje u provalnika
17:51
DumDum
Приказа 75 хиљ.
Hurricane - Loco Loco (English Version 2021)
2:22
Hurricane
Приказа 110 хиљ.
Ženka tetreba
01:05
Ljubo Rudic
Приказа 2,7 хиљ.
Dok anđeli spavaju: Goran Šarić - Kosovo je rešenje, a ne problem
1:30:35
Malagurski Ukratko | Rio Tinto
19:25
Boris Malagurski
Приказа 102 хиљ.
Farbanje oružja u kamuflažnu šaru
20:42
DumDum
Приказа 84 хиљ.
Hurricane - Loco Loco (English Version 2021)
2:22
Hurricane
Приказа 110 хиљ.
Hurricane - Loco Loco (English Version 2021)
2:22
Hurricane
Приказа 110 хиљ.
LEON - BUM BUM (OFFICIAL VIDEO)
3:02
IDJVideos.TV
Приказа 74 хиљ.
Bunga-bunga afera. Kako je Palma prestao da bude smešan | ep232deo03
12:43
24 minuta sa Zoranom Kesićem - Zvanični kanal
Приказа 541 хиљ.