Albanija je drevna srpska zemlja! Biljana Živković

  Приказа 14,907

HelmCast

Пре 12 дана

U 41. emisiji Razbuđivanje gostovala je Biljana Živković dugogodišnji novinar, publicista, rodoljub, rusofil, koja je napisala dvadesetak knjiga na temu nacionalne istorije i stradanja.
Autor i voditelj Milan Čučković
#BiljanaŽivković #Raška #Srbija

Albanija je drevna srpska zemlja! Biljana Živković
*********
Вибер заједница канала HelmCast/ХелмКаст , поглeдајте емисије пре других : bit.ly/2Qs0mRH

-Molim vas da donacije koje biste uplatili nama preusmerite na neku humanitarnu organizaciju ili narodnu kuhinju.
-HelmCast se u potpunosti finansira od YT reklama i svojih proizvoda.
-Stavovi izneseni u emisiji ne moraju biti obavezno i stavovi HelmCast-a
Ukoliko vam se emisija dopala, možete nas kontaktirati putem:
Zvaničan Facebook profil : HelmCast.RS/
Zvaničan Twitter profil : helmcast?lang=en
Zvaničan sajt : www.helmcast.rs
Zvanični mail : info@helmcast.rs
*********

Коментара
Dragan Cvetanovic
Dragan Cvetanovic Пре 2 сата
Predivno Puno hvala Mnogo naučenog. Živela Srbija
Vjekoslav Markovic
Vjekoslav Markovic Пре 2 дана
Velike pohvale gosci sa puno ljjbavi bozanske prica
Bobi Bobi
Bobi Bobi Пре 3 дана
I dont cnow what they tell but we ballkan people will be together we have a same history and very close to each other. Dont let a politics to divide us. Welcome all serbian people on albania
Сташа M
Сташа M Пре 6 дана
Уједно болно и емотивно!🕊️🥺🌷Професори, наставници да ли Вас је срамота?!
Dragutin Dragutinovic
Dragutin Dragutinovic Пре 6 дана
Strasno stase od nas uradilo. Zahvaljujuci Bogu i ovakvim ljudima doce se do istine i nase istorije.
Zvono
Zvono Пре 6 дана
Džabe imali pa nemali.
Lazar Obradovic
Lazar Obradovic Пре 6 дана
svaka cast! zivela!
Bozidarko Savic
Bozidarko Savic Пре 7 дана
Draga SESTRO U PRAVU SI POJEDINAC KOJI IMA DOBRU VOLJU KIJI IMA U SEBI DUH ZAR ZELJU DA POMOGNE SVOME RODU TAJ POJEDINAC MOZE MNOGO VJERUJTE MI ... GODINAMA VODIM U GRACANICA U PEC U RS KA SOPIMA U BG, U VALONA , DRAC KA SRBIMA IZ PIJETRANIJANC RUMUNIJA NASE MLADE IZ DIJASPORE POKRENULO SMO SVE I SVASTA OD OBICNE MATERIJALNE POMOCI / FOLKLORNE GRUPE / UDRUZENJA / MNOGE INICIJATIVE .. SRBSKA ANTIKA DIJASPORA IZ IT JE PRESRECNA DA SU USPELI NAJPAK DA KONTATIRAJU SA SVOJIM RODOM RASUTIM I RAZAPETIM KAO I ONI ... SVI POJEDINCI KOJI ZELE MOGU !!! BRACO DANAS VISE NEGO IKADA NASA DIJASPORA IMA OGROMNU POTREBU DA SE POVEZE DA RAZMENJUJE POSJETE I PODRSKE .. ALBANSKOM NARODU SRBSKOG KORIJENA - VELIKA PODRSKA- BRATSKI POZDRAV ❤️❤️❤️🌿 BRACI IZ DIJASPORE NA DRUGIM KONTINENTIMA SALJEM SRDACNE POZDRAVE ❤️ ❤️❤️🌿 BRACO ONIMA KOJI SU U TOKU I SVIMA DRUGIMA KOJI JOS NEZNAJU OBAVESTAVAMO DA JE POCELO SIRENJE I UMREZAVANJE UDRUZENJA POD NAZIVOM SRBSKO OGNJISTE !!!
Aco Polo
Aco Polo Пре 7 дана
Bravo 👍 to je tacno i genetski gledano je tacno tako. Pravi albanci su dovedeni 1043 godine na balkan i pripadaju genetski gledano jednoj podgrani haplogrupe J2b sve ostale haplogrupe su poarbaseni srbi. Znaci haplogrupe I2a, R1a i pogotovo E-V13 i N-P189.2 nemaju nikakve veze sa pravim albancima. Kod hrvata je slicna situacija po franackim analima je hrvate na balkan doveo karlo veliki da mu cuvaju granicu. Doveo ih je sa podrucja ceske / poljske i svi su pripadnici jedne izolovane haplogrupe R1a tacnije jedne podgrane te haplogrupe R1a-YP6098 to su izvorni hrvati sve ostale haologrupe koje se danas nalaze kod hrvata osim R1b su starosedeoci balkana i to nekadasnji srbi i bili su hiljadama godina pre dolaska pravih hrvata tu na balkanu. cak i izvorni grci mogu da se identifikuju jer su dosli 1300 godina pre hrista u evropu i to iz egipta i pripadaju haplogrupi J2a.
C M
C M Пре 7 дана
ALBANIJA JE SRBIJA, NIJE ZA DZABE ENVER HODZA ZATVORIO ALBANIJU 60 GODINA, SAMO IMA JEDAN RAZLOG A TO JE DA NEBI SRBI ULAZILI I IZLAZILI IZ ALBANIJE SRBIJE.
nada zulovic
nada zulovic Пре 7 дана
Samo da ne postanemo narod o kome ce se jednog dana,u buducnosti,govoriti u stilu-postojao je jedan narod...Ne bi bili jedini! Tako sad o Etrurcima govorimo.Pomirljivo,sa setom i nekom cudnom nostalgijom slusamo kako su mnogi Albanci Srbi poreklom i kao da se pripremamo da i mi sami,nasi potomci i opet jednog dana govorimo..e da,mi znamo da smo poreklom Srbi...ALI!!! Lepa emisija,divna zena,cudan narod..isuvise pomirljiv!
Bozidarko Savic
Bozidarko Savic Пре 7 дана
BRAVA !!! GODINAMA OBAVESTAVAM NASE ISTORICARE O DOK... KOJE SAM NASAO U ITALY .. IZ KOJIH JE JASNO DA SU TO DREVNI SRBI KOJIMA RIMLJANI DAJU NAZIV ALBANI PO GEOGRAFSKOM POLOZAJU ... PO ALBA a to jeste ZORA!!! NAROD KOJI ZIVI TAMO GDJE SVICE ZORA !¡!!! GDJE IZLAZI SUNCE GLEDAJUCI IZ RIMA ... TO JE PRVI NAZIV ZA NAROD CELOG BALKANA A TEK POSLE SE POJAVLJUJU DRUGI NAZIVI VARVARI / BARBARI / TRIBALI to znaci PLEMENA , it'd... Niz NAZIVA TOKOM ISTORIJE RIM PO STRATEGIJI CESTO RAZDVAJA I MIJENJA IMENA NARODIMA MJESTIMA ...
13berza
13berza Пре 8 дана
Biljo draga, Makedonci veči deo - a pozdrav brači Srbima !!! Jesu li sebe Makedonci nazivali Srbima pre 3-4000 godina , bilo bi drugo što se treba dokazati, ali se zna da su pre 2400godina bili samo Makedonci na prostorima Albanije, sadašnje severne Grčke, veči deo Bugarske i naravno sada okupirana i silovano nazvana Severna Makedonija !!! Zaboravite zapadnu/Vatikan/propagandu i biče Srbija sva super ...
Ivana Stojkovic
Ivana Stojkovic Пре 8 дана
👏👏👏👏👏Величанствено. Хвала за емисију и за гошћу.
Vran Mosor
Vran Mosor Пре 8 дана
Sudeći po fizičkom izgledu, Srbi i Albanci su definitivno jedan narod. Ostatak je posrbljen.
Вoжд Вeчни
Вoжд Вeчни Пре 8 дана
Ал зато 80% срПа пише ћопавицом🙉🙉🙉
Milan
Milan Пре 9 дана
KOLIKO SU NAS LAZI UCILI U SKOLI PROKLET BIO TITO I NJEGOVE ULIZICE TJ DIKTATORI
Branko Nikolić
Branko Nikolić Пре 9 дана
Zahvala do neba tom Albancu koji je poklonio to brdo našem narodu.
svetlana milivojevic
svetlana milivojevic Пре 9 дана
Divna beseda .. hvala Vam ..
nedzada krehic
nedzada krehic Пре 9 дана
Budalo zatucana!
Vladimir Tešović
Vladimir Tešović Пре 9 дана
Добар дан. Да ли можете да напишете број телефона од гђе Живковић због наруџбине књига? Унапред захвалан
Kolubarski Mars
Kolubarski Mars Пре 9 дана
Е-пошта: zirabo1959@yandex.ru Телефон: +38164 1485628.
Haidut Komita
Haidut Komita Пре 9 дана
Албанија је дуго била део Бугарске империје. Стотине хиљада Бугара још увек живе у Албанији, а има много бугарских села. Последње што Албанци раде је да буду Срби. Попут становника северне Македоније - укључујући мене, они нису Албанци или Македонци, већ Бугари.
gfdfga adfgadfg
gfdfga adfgadfg Пре 8 дана
koje to bugarske imperije majke ti? Pa pokazi mi bugarske toponime u Albaniji
Branko Miladinovic
Branko Miladinovic Пре 9 дана
Divna emisija, a jos bolja gosca. Zato nam se sve ovo i desava, jer neznamo svoje korene, pismo i kulturu. Samo nastavite da dovodite goste kao Biljanu, sve pohvale. Predlazem Biljani da pogleda emisiju yutjub tv sabac leksikon 05 04 2016 o Trebinju Ducicu, mojim precima, imajuci u vidu Blagovesti. Sa postovanjem Branko bivsi dir Sabacke gimnazije, penzioner Trebinjac
Rosa Jovanović
Rosa Jovanović Пре 9 дана
Neće zapad zauvjek dominirati, jer satanisti nesmeju opstati neće im dati dragi Bog,a onda će Srbi da vaskrsnu.
Rosa Jovanović
Rosa Jovanović Пре 9 дана
Draga naša Biljana slušajući sve ovo vidim da su Englezi bili prisutni na nekim od vaših okupljanja, pa nije ni čudo da je Amfilohije tako brzo smaknut. Oni se ponose s tim da su osnovali Albaniju ,a sad će raditi sve da zaustave Srbe da ožive prošlost tamo. Gdje oni dođu tu nema napretka Srbima. Njihova mi je politika podobrano poznata. Samo se njima nepovijajte , ako išta mislite obnoviti MOLIMVAS.
Rosa Jovanović
Rosa Jovanović Пре 9 дана
Pa OVA priča treba da uđe u školske udžbenike
Rosa Jovanović
Rosa Jovanović Пре 9 дана
Pa zidanje SKADRA na Bojani su nekad znali i vrabci na grani
Rosa Jovanović
Rosa Jovanović Пре 9 дана
Koje sve radio na tome da nas zatire i satire na sve strane nestalo njihovog potomka, a to su većinom Englezi, Švabe i Austrijanci.
Markus Monroe
Markus Monroe Пре 9 дана
JA MISLIM DA BI MI TREBALI DA TI LJUDI VRATIMO U SRBIJI , BOLJE DA IH SPASIMO I DA POSTOJE TU MEDJU NAMA , NEGO DA IH ZA NEKIH 50-60 ZAUVEK IZGUBIMO , I DA U IME ALBANCA RATUJU PROTIV NAS ... Juzna Srbija je prazna , 1000 kuće stoje prazne, 100 škole su prazne of Vranja, Vlasotince do Niš I knjazevac.... HAJDE DA SPASEMO TE LJUDE
Markus Monroe
Markus Monroe Пре 8 дана
@Милан Потић neće ih biti za 50 godina ... I sada imaju ne naša imena ..... tada nemozemo nikoga vise da spasimo.... kao sto sada Srba u makedoniji nema ... Ili kau u Bugarski .....
Милан Потић
Милан Потић Пре 8 дана
Ако су поред свих страхота које су доживели одлучили да ипак остану своји на своме, ми то морамо да поштујемо.
gfdfga adfgadfg
gfdfga adfgadfg Пре 8 дана
oni su nasa tapija u Albaniji
Antonio Jonjic
Antonio Jonjic Пре 9 дана
Cini mi se da blokirate komentare neistomisljenika, bez obzira sto nisu uvredljivi. Kritikujete vlast za cenzuru, a vas portal ju providi. To se zove .........
petar petrovic
petar petrovic Пре 9 дана
zeleo bih broj telefona gospodje biljane zivkovic radi porudzbe knjiga
N. Kostic
N. Kostic Пре 9 дана
E moja Srbijo, na šta si spala? Pojedinci podmeću priče kao što su to nekada radili nacisti ili komunisti. Još malo pa će ispasti da su svi srpskog porekla. Nije ni čudo što nas drugi mrze kad im osporavamo pravo na identitet, poreklo i istoriju.
Милан Потић
Милан Потић Пре 8 дана
Зашто би неком признао идентитет ако је он последица манипулације.
Kolubarski Mars
Kolubarski Mars Пре 9 дана
Зашто су Американци онда отерали Милана Ст. Протића из Вашингтона? Тај исти Протић је ишао под руку са највећим олошима под руку пре 20 година... и био део уништење наше земље. Новинарство није дактилографија већ истраживање. Живковићка је написала 19 књига. Стручни људи су то аминовали. Уосталом, погледај емисије и књиге са професором Капланом Буровићем, па ћеш отворити видике.
N. Kostic
N. Kostic Пре 9 дана
Nema potrebe da iznosim dokaze. Novinar i istraživač? Ovakvi ljudi mogu samo da nastupaju na YouTub-u, dok pravi poznavaoci istorije kao što je Milan St. Protić bivaju ambasadori i zaslužuju svako poštovanje. Na stranu to da li je nekome simpatičan ili ne.
Kolubarski Mars
Kolubarski Mars Пре 9 дана
Који су твоји докази за супротност тврдње Биљане Живковић?
007 Dusko Popov
007 Dusko Popov Пре 9 дана
Kada se istina zna, jasno je onda zasto albanci srpskog porijekla ne zele i odbijaju da imaju bilo sta slicno sa siptarima sa KiM. Sta rade ti prokleti pacovi iz vatikana
Djole Djole
Djole Djole Пре 9 дана
Biljo ti koji ukidaju pomoc Srbima u Albaniji nisu srbska, nego sebarska (svak gleda sebe) i jugoslovenska fuk...ra koja sluzi zapadnim interesima. Veze ti sa Srbima nemaju. Kvislinzi.
007 Dusko Popov
007 Dusko Popov Пре 9 дана
Tito je zabranio sa vatikanom istinu o srbima, laz uci evropa u skolama, zlocin vatikana.
Kintec Azard
Kintec Azard Пре 10 дана
Хоћу да научим писмо ђеда мог! Ко је бранио ђеду да те учи? Срамота сваке породице, која дозволи да деца не знају ћирилицу и српски језик. Без обзира на забране, прогонства итд нико не може да ти забрани да у својој кући учиш дете ћирилицом. Господин после шездесет година сетио да учи, боље икад него никад. Криви су родитељи, због тога немара данас постоје балије или такозвани бошњаци.
Ras Turismo
Ras Turismo Пре 10 дана
Грци су извршили већи геноцид и културоцид над Србима него Ватикан, мислим да чак Ватикан чува србске тапије за не дај Боже.
Ras Turismo
Ras Turismo Пре 10 дана
Да ли вас подсећа страдање Светог Владимира ЈОВАНА на страдање ЈОВАНА Крститеља?
KATARINA Hrsum
KATARINA Hrsum Пре 10 дана
Eto to nam reci mi znali nismo,neznaju jedino kopilad titova da albanija stari I novi epir nisu bila srbska zemlja
Milunka Savić
Milunka Savić Пре 10 дана
Svaka čast za emisiju. Veliko poštovanje za gospođu Biljanu!
TurboXII
TurboXII Пре 10 дана
Ovakve OSOBE TREBAJU SRBIJI ,DA NAM VODE ZEMLJU,KOJIMA SE U GLASU VIDI LJUBAV PREMA SVOM NARODU,A NE FARSE ,LAZI,MULJANJA,I PRODAJA SVOG NARODA I SVOJE ZEMLJE,KRVLJU NATOPLJENE NASIH PREDAKA SLAVNIH..NEK IM JE VECNA SLAVA I HVALA..AMIN 🇷🇸✝️
Љубица П.
Љубица П. Пре 10 дана
Одавно нисам осјетила толику количину емоције као у овој емисији слушајуhи господју Биљану. Туга ме хвата када сад у средњим годинама сазнајем неку сасвим другу страну историје. Плачем шта сам све у школи учила годинама 😢...а увидјам да сам учила лажну историју😣😭!!!
Milos Milenkovic
Milos Milenkovic Пре 10 дана
Vrlo perfidna odluka vas sa helmcast-a da moj komentar o poreklu albanaca stavite na kraju tj.pri dnu ovog klipa...lukavo lukavo. Ali istinu necete moci sakriti jos dugo. Koliko god se trudili.
Облак Радосав
Облак Радосав Пре 10 дана
Браво водитељу, настави тако са дивним гостима😊. Дивна гошћа😊🇷🇸☦... напишит њен број да купим књиге за себе и за поклон. Закључак јој је диван🏅
Kolubarski Mars
Kolubarski Mars Пре 10 дана
+381641485628 Телефон за Биљине књиге
Aleksandar Veliki
Aleksandar Veliki Пре 10 дана
Све похвале колеги Чучковићу на, још једној у низу, предивној емисији. Поштовање и за госпођу Живковић!
Milos Milenkovic
Milos Milenkovic Пре 10 дана
Njegos NIJE SRBIN, ovo se vesto skriva od srpskog naroda. Petrovici prosto nisu srbi!! Mi ucimo laznu istoriju a oni, lazni srbi, upravo i organizuju ovakve kvazi istoricare(pun ih je YT) kako bi sirili njihov smrad odnosno lazi.
Milos Milenkovic
Milos Milenkovic Пре 10 дана
Kralj Zogu i Petar Peteovic su rodjaci a poticu iz plemena Kliment ili na albanskom Keljemendi. Ovo su istorijske cinjenice. Ima zapisa ko zeli ovim da se bavi da su se Klimenti doselili podno Rudnika(Topola) i da porodica Karadjordjevic slavi Svetog Klimenta rimskog. Imate na google-u dokaze kako princ Filip proslavlja Sv.Klimenta. Srpska istorija je prepuna lazi koju ogromna vecina u Srbiii ne zna i koja se skriva evo vec stotinama godina.
Nenad MILASINOVIC
Nenad MILASINOVIC Пре 10 дана
Prvo ime sloveni je izmislio vatikan da bi izbacio ime srpsko drugo pravo ime Srba je Serbi. A Srbi je ubacio Vuk karadzic po nalogu vatikana
Рада Танасковић
Рада Танасковић Пре 10 дана
Није тачно. Срби је старо име. Србин и Србље. То видимо, сем по свом изговору свог имена, и по повељама, хрисовуљама, Душановом законику, Законоправилу... У свим нашим старим књигама ми смо Срби и Србље. Имена Серби, Сорби, чак и Сирби или тоталне прерађевине типа Трибали ( српско село Српчиште Грци записују као Трибалисте) су нам давали народи који имају много тврђе р од нас. Они ломе језик и гуше се док изговоре р а нама р служи као вокал. Чак и у руски је цар Петар, да би личео на немачки, увео много самогласника у 18 веку. До 18 века код Руса смо били Срби а од почетка 18 Серби.
Riza Murati
Riza Murati Пре 10 дана
Ti uopste ne pricas is tiny sramota sto sedis tu ti si luda
Милан Потић
Милан Потић Пре 8 дана
Она је потпуно у праву. Међу Албанцима најмање је правих Албанаца досењених из Кавкаске Албаније у 11. веку.
F Zogu
F Zogu Пре 10 дана
Fake fake news serbian milosevic propaganda amerika australia afrika azia europa are serbia hahaha wtf
Милан Потић
Милан Потић Пре 8 дана
100% real facts.
Драшко Дашић
Драшко Дашић Пре 10 дана
Људи, генетика је доказала своје, Арбанаси немају везе са већином данашњих Срба.
Рада Танасковић
Рада Танасковић Пре 7 дана
@Драшко Дашић , Драшковић к'о Драшковић ми значи да у једну руку узме ватру а у другу воду па једном руком пали, другом гаси. Иначе, у крајњој линији су сви људи настали од 1 претка, па као такви, не могу бити несродни. Чак се и у биологији прародитељи називају Адамом и Евом, али се наглашава да то нису библијски Адам и Ева. И и ј хаплогрупе су имале заједничког претка ИЈ а у збиру те 2 групе код Срба пређу 50%. А и све остале су кад тад имале заједничког претка. Рецимо, предпоствимо да неки човек има 10 синова, што је накад био чест случај, и код 3 се не деси никаква мутација на хаплогрупи, код 7 се деси, наравно код сваког на различитом месту, с тим што се код једног деси баш велика мутација која иницира потпуно нову хаплогрупу. И деси се да се тај брат који је носилац нове хаплогрупе одлично слаже са никим братом који је носилац непромењене очеве линије, они се даље заједнички куће, њихови потомци се слажу... Њихови потомци су носиоци различитих хаплогрупа, али то не значи да никад нису имали заједничког претка. Кроз векове се ти људи намноже, рашире се, и наиђе рат или нека страшна болест и побије 16 од 17 мушкараца, као што се десило при продору предака неких данашњих западњака, и изгину многи потомци оног човека, а преживи тек гдекоји, и не нађе се ни 1 скелет у њиховој прапостојбини него се нађе неки тамо на ивици њиховог ареала, распрострањења, а преживи покоји и тамо и у прапостојбини, али они више не знају једни за друге, није имао ко ни предање да им пренесе, и кад се нађе скелет, дође неко и каже - па тамо је живео заједнички предак. А да ли је? Или је он био само 1 од потомака предачке линије? Плус што су Срби небројено пута имали уско грло у еволуцији, небројено пута се десило да од 100 људи изгине пола или више од пола. Да ли су равномерно убијани носиоци свих хаплогрупа? Наравно да не. Неке фамилије се затру, од неких неко и претекне. На народима који су као Срби кроз историју имали страшне погибије не може се данашња слика преносити у прошлост јер се може десити да данас има 30% или 10% потомака оних којих је некада било 60 или70% а оних којих је некада било 1% да данас има 10, 15 или 20%. Велика су била страдања. Сувише велика. Само Турци су у 3 наврата побили по трећину Срба.
Драшко Дашић
Драшко Дашић Пре 8 дана
@Рада Танасковић Шта ти значи ово ,,Драшковић к'о Драшковић"? Скроз си побегла на другу страну и нема везе с везом што ти причаш. Срби носиоци староседелачких хаплогрупа? Јесу, али веома различитих што значи да су састављени од скупина људи које имају различитог мушког претка, значи немају везе поједини Срби међу собом. Не одузимам српство ниједном данашњем Србину, али исто тако важи да прифатамо чињенице а не да заступамо научну фантастику како нама одговара.
Рада Танасковић
Рада Танасковић Пре 8 дана
@Драшко Дашић , Драшковић ко Драшковић. У генези Срба су учествовале све староседелачке групе централне и јужне Европе, зато имамо говор бистрији од Руса и других Словена, имамо и обичаје који налазе упориште у Библији, које је описао Мојсије пре 3500 година, а то је приношења колача, имамо бадњак који је, највероватније увео свети Никита Белопаланачки, рођен око 320 године, као и кућне молитве, мешење поскура за велике празнике и недељу, мада се, на жалост, тај обичај полако губи. Мог закључак да је свети Никита увео бадњак је због тога што су сачувани списи где се каже да је он учио народ јеванђељу, уводећи јеванђеље у свакодневни живот, а кад се чита јеванђеље од Луке о рођењу Христовом и гледа понашање Срба за Божић, то је јеванђеље исписано животом, од уношења сламе у кућу и опонашања животиња као да је штала ( Господ се родио у штали), ложења Бадњака на отвореној ватри ( анђели су се јавили пастирима који су се грејали код отворене ватре и рекли им да се родио Христос Господ), итд. То што је само у задњих 250 година направљено 5 нових народа од Срба агресивном политиком Немачке и Хабзбуршке монархије, касније Аустроугарске, под утицајем Ватикана, па су се створили нови народи са истом генетичком сликом која замагљује истину.
Драшко Дашић
Драшко Дашић Пре 8 дана
@Рада Танасковић Не могу да кажем да нема основе то што тврдиш, али буди реална. Ако би гледали која је је заправо хаплогрупа учествовала у чијој генези, онда ми Срби заправо и нисмо Срби, онда испадне да смо већина нас оно што нисмо и нисмо оно што јесмо како вели филм ,,Нож".
Рада Танасковић
Рада Танасковић Пре 10 дана
Није тачно. На Косову има процентуално доста Е хаплогрупе због Титове стимулације да рађају по више од 10 деца, али има пуно великих Срба носилаца Е хаплогрупе, а та хаплогрупа је изворно афричка и у Африци је и најбројнија, у многим земљама око 80%, али је има широм Европе као и блиског истока у различитом % и носе је припадници потпуно различитих група народа, што значи да није главна у генези. У Албанији Е хаплогрупе има око 26% ако се добро сећам, и то је и најбројнија. Све остале су испод 20 што говори о великој помешаности данашњег албанског народа, што и историја потврђује. Нема код њих, малте не ни 1 хаплогрупе које нема код Срба, али се доста хаплогрупа врти око 10, 15%, нема неке носеће. Албанизовани Срби су могли да имају И2а, И1, Р1а, Р1б, Ев13, Г, Ј1, Ј2 хаплогрупу...
Olgica Vujić
Olgica Vujić Пре 10 дана
Zašto bre Albanci muče Srbe,koji su na svojoj drevnoj Postojbini.Zašto ste bre uništili sva obeležja i sve što je Srbsko.Bolje je da im ne uskraćujete prava koja vi imate,a uskraćujete im osnovna ljudska prava.Dobro upamtite,OSVETA JE BOŽIJA.
Verica Cvetkovic
Verica Cvetkovic Пре 10 дана
Gosci su suva usta jer prica. Voditelj treba da obezbedi veliku flasu vode i casu, da ona moze da pije po potrebi.
Бамцо Дервента
Бамцо Дервента Пре 5 дана
Даће Бог !
Saga Sagorcica
Saga Sagorcica Пре 10 дана
Hvala Bogu dragim kad postojite da izvodite pravu istinu o Srpskom narodu, živi i zdravi bili.
j Ha-Nocri
j Ha-Nocri Пре 10 дана
Ma 99% Japanaca su Srbi
Majkica Najbolja
Majkica Najbolja Пре 6 дана
Ne preteruj,samo samuraji su bili srbi.SAM U RAJ,sam ide u raj.,slusa samo cara i boga i sam se ubija,vrshi harakiri.
Milos Milenkovic
Milos Milenkovic Пре 10 дана
Nije tacno, albanci imaju jevrejsko poreklo-jevreji sefardi proterani sa Pirinejskog poluostrva posle murskih ratova. Grci takodje, turci i deo crnogoraca. Da, i crnogorci takodje. Zato su svi crni. Albanci su se naseljavali na teritoriji stare Dalmacije (danasnja Albanije, ne ona u danasnjoj Hrvatskoj). Ova zena blage veze sa zivotom nema i ne slusajte kvazi istoricare koji se pojavljuju na ovakvim udbaškim kanalima kako bi se zaludjivao narod. Srpska istorija je takodje prepuna lazi i ovakvi poznavaoci kao sto je ova zena su i doveli do toga da se ne zna ko je ko na ovim prostorima.
Milos Milenkovic
Milos Milenkovic Пре 8 дана
@Милан Потић moje tvrdnje se mogu potraziti na internetu ili u bibliotekama ako vas bas zanima. Kako sam ja uspeo da nadjem mozete i vi. Niko vam ne brani. A to cekanje da vam neko podeli link ili pokaze prstom gde da trazite kod mene ne prolazi. Pitate se zasto? Zato sto ce se potruditi da i to malo podataka nestane sa lica zemlje. Lazni srbi su nam pisali istoriju odnosno sakrivali i lazni srbi nas uce istoriji.
Милан Потић
Милан Потић Пре 8 дана
Било бо добро да уз све тврдње изнесете и неки доказ,линк неке историјске књиге или документа.
Milos Milenkovic
Milos Milenkovic Пре 10 дана
@Verica Cvetkovic sta vas konkretno zanima? Malo je neozbiljno pitati tek tako sta je istina...istina je sirok pojam u nasem slucaju
Verica Cvetkovic
Verica Cvetkovic Пре 10 дана
A sta je istina?
211 Leon
211 Leon Пре 10 дана
Od svih TURAKA tzv srbi su najbednije pleme
Милан Потић
Милан Потић Пре 10 дана
У Епиру су већину на северу чинили Срби а на југу углавном Власи ,који су себе сматрали Србима или јако сродним нама. То се може видети из дела Јована Музаке који је детаљно описао стање у Епиру и међусобне односе племићких породица Епира. Званично Јован Музака је своје дело написао на Латинском језику, што наравно није тачно. Сам Јован у свом историјском делу жали се како по доласку Турака мора да бежи и живи у данашњој Италији чији језик не зна. Ако су Власи причали језиком сличним данашњим насилно латинизованим румунским, онда му свакако не би било тешко да савлада Италијански, а већ знајући и латински. Међутим он каже како тај језик не зна. Касније је Влашки језик у Влашкој а данашњој Румунији насилно латинизован , а Влашки у изворном облику употребљен је за стварање Албанског. Сам Јован Музака пише како се престони град породице Музака зове Београд(Берат) а област Опар из којег потичу насељен је Словенима(Србима).
Милан Потић
Милан Потић Пре 9 дана
@Стефан Стефан Ја не знам које је лудило или слепило тебе захватило, али ја сам јасно написао да оригинал историјског документа није доступан, и да САМ мислим да је намерно написано Словени уместо Срби. Прочитај добро и пажљиво ако си писмен оно што је написано, и не нападај људе без разлога.
Стефан Стефан
Стефан Стефан Пре 9 дана
@Милан Потић Значи пише СЛОВЕНИ али Ви телетабиси се правите да је СРБИ па из Ваших суманути идеја рађају се идеје југословенства где МИЛИОНИ СРБА ИЗГУБЕ ГЛАВУ. Тако да Вашем лудилу нема краја а оно траје и траје док нас Србе све не сахраните,док је нас Срба Ви се нећете смирити. Знатњ како ће Срби вратити своје територије у Албанији?! Пре свега војно се мора ући и победити а онда све Албанце протерати или их држати као што Израелци држе Палетистинце,буквално без икаквих права и то у отвореном затвору. То је једина истина а Ваше лудило да видите Срби тамо где пише Словени већ је милионе Срба коштало главе,ако се неко има други идентитет онда је небитно шта је права историја,битно је само оно у шта људи верују. Ако пише Словени то није исто што и СРБИ!!
Милан Потић
Милан Потић Пре 9 дана
@Стефан Стефан Оригинал дела није доступан, а како пише у књизи коју је написао Karl Hopf- Chronique Greco-Romanes, можда није ни сачуван. Мени то указује да дело из неког разлога не сме у јавност. Вероватно зато што је написано на српском а не на латинском како се тврди. Тако је и име Срба промењено у Словени. Не можемо бити сигурни како тачно пише у делу.
Стефан Стефан
Стефан Стефан Пре 10 дана
Јел написано СЛОВЕНИМА или СРБИМА?! Јако битно јер то двоје није исто.
Милан Потић
Милан Потић Пре 10 дана
Ако ћемо истини за вољу, први наш српски цар а не краљ светац био је Јустинијан Управда. И Константин(Костадин) додуше мада је он далеко од свеца.
Luka Gasic
Luka Gasic Пре 10 дана
Поздрав, за Биљану, емисију и све оне који подржавају и шире истину о Србима и нашој историји. Да свако допринесе само мало, пренети својој породици и пријатељима пуно ће учинити.
Timko Gicev
Timko Gicev Пре 10 дана
Devojce ti si ,FROJD, ubavo e koga covek te slusa....Golem Pozzzz...
Branko Nikolic
Branko Nikolic Пре 10 дана
Postovanje Gdjo Biljana, slazem se sa Vasom opaskom da su Nemanjici 51. dinastija
Anka Kljaic
Anka Kljaic Пре 10 дана
Samo gutamo I Dubrovnik je bio nas I to more smo izgubili e narode moj 🤔
Anka Kljaic
Anka Kljaic Пре 20 сати
@Стефан Стефан neko nas prokleo eto da jo's I ne opsujem!
Стефан Стефан
Стефан Стефан Пре 10 дана
Чим дозволимо да нешто буде "НАШЕ" онда је следећи корак да губимо то.
Natasa Ugussi
Natasa Ugussi Пре 10 дана
Istina o Srbima u Hrvatskoj se nezna
Dušan Medić
Dušan Medić Пре 10 дана
Poštovana Biljana svaka čast za Vaš trud. Sve to treba ispričati na nacionalni TV u srednjim školama i na fakultetima.
007 Dusko Popov
007 Dusko Popov Пре 9 дана
Neda vatikan istinu u javnost , oni kontrolisu medije i skole jer su im stbi dozvolili.
Душан Гашевић
Душан Гашевић Пре 10 дана
Дивна емисија. Одавно нисам чуо да неко са толико љубави говори о свом народу! Моја захвалност и дивљење госпођо Биљана!
Mile Denic
Mile Denic Пре 9 дана
Postoji jos jedna zena bogdanovic voditeljka bum bum radija
Dragana Ivanovic
Dragana Ivanovic Пре 10 дана
Ја још имам књиге за библиотеку, али не знам како да донесем
Anka Kljaic
Anka Kljaic Пре 11 дана
Zidanje Skadra na Bojani 👍👍👍👍da li deca sad to uce ⁉️
Dragana Ivanovic
Dragana Ivanovic Пре 11 дана
Па кад су кроз векове крали наше жене.
Dragana Ivanovic
Dragana Ivanovic Пре 9 дана
@Robert Fodor Да, знам, живела сам у Приштини. Сећам се детета, које је са породицом дошло из Албаније, којем је мама дала чоколаду. Одбило је, тражило је хлеб.
Robert Fodor
Robert Fodor Пре 9 дана
Vecina Srba na teritoriji danasnje Albanije se poarbanasila nebili nasla spas od neizdrzivog turskog terora. A za vreme envera hodze njegov rezim je nasilno menjao Srbima imena i terao ih da postanu albanci. Engleske i austrougarske "kurve" su pocetkom 20-og veka presudno uticale da se formira albanska drzava i jezik. Srbska i "crnogorska" vojska su bile prisiljene od strane Engleza da napuste oslobodjeni Drac 1918-te, zapreceno im je granatiranjem sa engleskih i francuskih ratnih brodova u Jadranu.
Anka Kljaic
Anka Kljaic Пре 11 дана
Moj slobodarski Obrenovac e I moji dedovi su krvarili I bili tamniceni za slobodu srba I oslobodjenje od zlotvora vracas se sa solunskog fronta ziv a arbanas te kao nahrani napoji a onda kad krenes u ledja te upuca e to su mi pricali moji 👋👋👋😱🤔
Verica Cvetkovic
Verica Cvetkovic Пре 10 дана
Covece.
Olgica Vujić
Olgica Vujić Пре 11 дана
Pozdrav svima Srbima u Albaniji.
Vesna Labovic
Vesna Labovic Пре 11 дана
Bravooo,divna zena.
Svetislav Marjanovic
Svetislav Marjanovic Пре 11 дана
Svaka čast ! Potpuna istina !
Jovan Dragojevic
Jovan Dragojevic Пре 11 дана
Znamo jeste i bice
Zoran Petković
Zoran Petković Пре 10 дана
АМИН .
Stana Marceta
Stana Marceta Пре 11 дана
Svaka cast konacno da cujemo delom o nasoj istoriji a izrodi se odricu svoji korena samo radi materijalni dobara
sami smajli
sami smajli Пре дан
Gospo tvoja domovina ti je kaukaz ne siri laz
Iggy Luja
Iggy Luja Пре 11 дана
I onda kazu braca Grci, a gore od Vatikana unistavaju srpski indentitet gde god mogu.
Viking KNN
Viking KNN Пре 11 дана
Ljudi manite se mitomanije,dajte da sacuvamo ovo sto imamo,vratimo Kosovo,dozovemo pameti Crngu Goru i Sacuvamo Republiku Srpsku,mi bismo sve da je Srpsko a Srbija nam je prazna ne znamo no nju da vodimo a kamoli da posrbljujemo Albaniju i slicno....Dozovite se pameti
Verica Cvetkovic
Verica Cvetkovic Пре 10 дана
Treba raditi na svemu.
Nikola Djordjevic
Nikola Djordjevic Пре 11 дана
Sve to ide odjedanput. Svest ne funkcionise parcijalno. Srbi se bude gde god da su.
БАШ ЧЕЛИК
БАШ ЧЕЛИК Пре 11 дана
Пуно ми је срце слушајући вас, организујте посету Српским крајевима у Албанији, има доста нас који би кренули са вама. Поздрав
Viking KNN
Viking KNN Пре 11 дана
Dnka analize pokazuju nesto drugo,mozda 20 % Albanaca ima Srpsko poreklo.....
Рада Танасковић
Рада Танасковић Пре 10 дана
@Viking KNN , ако су на старим локалитетима на нашим просторима налажене И1, И2, Р1б ( није предачка за данашње западњаке већ за носиоце Р1б хаплогрупе на овим просторима), Г, а пар хиљада година касније стиже и Ј, онда и Е, вероватно је и Р1а била присутна, али пошто су они спаљивали покојнике логично је да скелети са том хаплогрупом нису могли бити нађени, све те хаплогрупе су имале удео у стварању српског народа јер се прва овде појављује И хаплогрупа пре више од 30 000 година, раздваја се кроз време на И1, И2а1 И2а2 и Иц и мноштво подгрупа, а пре око 12, 13 000 година долазе носиоци Г и Р1б хаплогрупе а пар хиљада година касније и остали, логично је да су сви они дали свој допринос настанку српског корпуса јер је тада живело јако мало људи. Наравно да је највећи допринос И хаплогрупе као најбројније, али су сви допринели сразмерно броју својих носилаца. Томе у прилог иде изузетно широк простор на коме се простирало српско име. Пре 2000 година Срби су живели, доказано, на Кавказу, на Балкану, у средњој Европи до Северног мора и у Малој Азији у граду Сербогордону и околини... На Кавказ су стигли са носиоцима Г хаплогрупе са којима су се сродили и при упаду предака данашњих западњака пошли су на исток. На том простору где су се пре 2000 година налазили Срби данас срећемо носиоце Иц хаплогрупе. Због тога могу закључити да је српско име дубоко у прошлост везана за И хаплогрупу. На Сардинији срећемо 37,5 И2а хаплогрупе а Сардинија може постати од Сарбиније. И Швеђани, Шведи, како они себе зову данас, код којих има око 37% И1 хаплогрупе можда су били Срби пре него што су постали Свби кад су пристигли носиоци Р1б хаплогрупе, a онда кроз хиљаде година, даљим умекшавањем Шведи. Само претпоставка, али врло могуће тачна. Јер у шведском и српском језику срећемо речи које показују сличност, попут границе и гранчице, а није лако то објаснити... Одужих. Опростите.
Viking KNN
Viking KNN Пре 10 дана
@ILLYRIAN SOLDIER 187 Ok koje ti onda haplogrupe smatras za Srpske?
ILLYRIAN SOLDIER 187
ILLYRIAN SOLDIER 187 Пре 10 дана
To Nije istina ja se bavim sa dnk i istorijom I mogu ti reci da najmanje je 70 posto
Alexander Kovach
Alexander Kovach Пре 11 дана
Истина увек прокрчи пут и зрачи и у најтамнијој тмини. Срце трепери док слушам какву неправду и јад наш род трпи. Свако добро. Предивни сте.
Dragana Djuricic
Dragana Djuricic Пре 11 дана
Сјајна гошћа. Дивно и надахнуто излагање..
СВЯТОГРАД ЛУГАНСКИЙ
СВЯТОГРАД ЛУГАНСКИЙ Пре 11 дана
Браво, Сестра Биляна! Поздравляем, СпасиБОГЪ за здравое слово. Русские и сербы братья навеки!🙏Аминь.
Zoran Petković
Zoran Petković Пре 10 дана
@Ve rica Arsic-VericaSavic96 И по духу и по генетици , ми смо браћа и сестре .
Ve rica Arsic-VericaSavic96
Ve rica Arsic-VericaSavic96 Пре 10 дана
Pozdrav iz Beograda brate po duhu!
Kolubarski Mars
Kolubarski Mars Пре 11 дана
Добро нам дошао брате!
Slavica 88
Slavica 88 Пре 11 дана
Поздрав из Црне Горе за ЛУГАНСК
KIM Nema predaje
KIM Nema predaje Пре 11 дана
SVAKA VAM CAST BILJANA ZIVKOVIC! NEKA SE BAR NEKO BAVI SA NASOM ISTORIJOM KAO STO STE VI I DRUGI CASNI LJUDI!
Kolubarski Mars
Kolubarski Mars Пре 11 дана
Зато је и доведена. Ово је иначе прича за ТВ са националном фреквенцијом.
denis donbas
denis donbas Пре 11 дана
Ceo Balkan pokrivaju konverti koji nam postadose najveci neprijatelji,od Kurvata do ovih koji sebe nazivaju"Ilirima"i naravno Bosanskih poturica!Sve iz interesa,prodali veru za veceru!
Ja Adut
Ja Adut Пре 11 дана
немам моћ да слушам ову неправду . Да имам моћ тресла би се планета а не овај Балкан који је претрпео инфекцију из Азије . И данас балкан заудара на азију !
Nikola Djordjevic
Nikola Djordjevic Пре 11 дана
Nije stvar u Aziji stvar je u Vatikanu ! Carstvo zla tamo stoluje sto mi cesto gubimo iz vida.
Sasa Mihajlovic
Sasa Mihajlovic Пре 11 дана
Uz veliko postovanje sestri Biljani, Samuilo i njegova drzava je bila Srpsko carstvo. Samuilo pri opsadi Skadra on poziva Kralja Vladimira da se preda recima, predaj se brate, nemoj da prolivamo bratsku krv.... Sve najbolje na divnim recima, istini i prelepoj energiji koje ste podelili sa nama.
13berza
13berza Пре 8 дана
Izvinite ali gluposti su to... ni moji Makedonci ne uče praviljno - Samoil je bio jevrejin koji je kao Zaev danas posvadjao centralne Makedonce sa Vizantojom koja je imala makedonskog cara Vasila i zato je dobio krunu od Vatikana kao i Zaev vlast dobio od zapada... Bugari su samo oni malo azijata doseljenih i kao i grci od njemaca/vatikan uzdignuti iznad domačih Makedonaca - od negde 240g posle Hrista je Arie na koga se Hitler poziva i danas Grci krenuo da falsifikuje istoriju - zapad prvo i vas laže jer prvo ne sme da postoji Makedonija, a onda im smetaju Srbi - ne verujte njihovim knjigama
Рада Танасковић
Рада Танасковић Пре 8 дана
@Sasa Mihajlovic , Бугари имају много српских имена јер их је више од 80% постало бугаризацијом Срба. Нису они давали после бугаризације татарска имена деци. Чак и они Бугари који су Татари су временом престали да дају татарска имена типа Асан и слично.
Sasa Mihajlovic
Sasa Mihajlovic Пре 8 дана
@Рада Танасковић ha,ha,ha. Kosara bugarsko ime, nemam vise komentara
Рада Танасковић
Рада Танасковић Пре 9 дана
@Sasa Mihajlovic , Часлав јесте био Србин и то нико озбиљан не спори. Али за Самуила нигде нема података да га је било брига за српску ствар и много је зла нанео Србима. Омекшао је мало тек после удаје Косаре за Јована Владимира. Али постоје документи да је његов братанац који је наставио да влада после њега себе звао бугарским царем. Самуило кажу да је био полујермен, а то не мења пуно ствар јер су и Јермени имали жељу да владају другима док их Турци нису скршили. И нису баш много благонаклоно гледали на друге.
Sasa Mihajlovic
Sasa Mihajlovic Пре 10 дана
@Рада Танасковић To je zvanicna istoriografija.....ili lažna! samuilo je bio poreklom Jermen, on je u stvari u srcu danasnje stare srbije podigao srpsku, a ne bugarsku pobunu, protiv romejskog carstva. Iz bitke u bitku je pobedjivao i pritom oslobadjao Srpske, zemlje, epir, tesaliju, ser, тракију, шоп (данашњу западну бугарску) oslobadjao je teritoriju za teritorijom. U ranom srednjem veku je svaki plemic ili velikas sa bilo kakvom snagom pokusavao da zadobije sve teritorije pod svoje okrilje. primer - Gradjanski ratovi izmedju Stefana i Vukana Nemanjica, Altomanovica i Lazara Hrebeljanovica sa Bracom Mrnjavcevic, Altomanovica protiv Lazara.......itd. Pouzdano se zna da je jedan od najvecih junaka i srpski veliki zupan Caslav, poreklom iz malog grada nadomak (70 km) Crnog mora, pa jel to znaci da je on Bugarin tj. Mongol.
Ljiljana Denda
Ljiljana Denda Пре 11 дана
Hvala na divnoj emisiji.Odavno znam za Srbe u Albaniji,ali je lepo cuti od nekog ko je odlazio medju njih.
Kolubarski Mars
Kolubarski Mars Пре 11 дана
Ићићемо да их посетимо ако Бог да.
Драгољуб Бадрљица
Драгољуб Бадрљица Пре 11 дана
Велики поздрав поштованој госпођи Биљани из Мокрина и Кикинде.
Slavica 88
Slavica 88 Пре 11 дана
Čitajući komentare... sramota je koliko srbi malo znaju o srbima u albaniji. Niti znaju nit hoće da čuju.
super fuzz
super fuzz Пре 11 дана
Dobro, i šta ćemo sad sa tim podatkom? Oni i hrvaćani će nam uvek biti dušmani
Kolubarski Mars
Kolubarski Mars Пре 11 дана
Да посетимо Скадар и наше светиње тамо, као и Србе што живе у том некад престоном граду.
Kolubarski Mars
Kolubarski Mars Пре 11 дана
Оно што нас никада нису учили у школи...
Sasvukan
Sasvukan Пре 11 дана
Nemoj Biljana, molim te! Nemoj da svojatamo sve i svakoga
gfdfga adfgadfg
gfdfga adfgadfg Пре 8 дана
kakav glupan
Sasvukan
Sasvukan Пре 10 дана
Kako da ujedinimo one koji ne zele da se ujedine sa nama?
Zoran Petković
Zoran Petković Пре 10 дана
Србима србско , било , јесте и биће , истина је најјачи аргумент да ујединимо Србе и православце и мухамеданце и католике .
Sasvukan
Sasvukan Пре 10 дана
@ILLYRIAN SOLDIER 187 Sto bi 2pac Shakur rekao We need some changes!
ILLYRIAN SOLDIER 187
ILLYRIAN SOLDIER 187 Пре 10 дана
Sta nemoj
Stanic Daniel
Stanic Daniel Пре 11 дана
A JA SAM SA MARSA!
moj helm
moj helm Пре 11 дана
Тамо и остани.
Johnny Cage
Johnny Cage Пре 11 дана
Дубоки наклон и поштовање госпођо Биљана! Каква лакоћа приповедања, свака част!
Kolubarski Mars
Kolubarski Mars Пре 11 дана
Треба делити овакве емисије.
Vladimir Kisin
Vladimir Kisin Пре 11 дана
Све похвале за гошћу и водитеља.
Buco Koprivica
Buco Koprivica Пре 11 дана
SRBSKO !!
Лале
Лале Пре 11 дана
Свака част
Bojana Novaković
Bojana Novaković Пре 11 дана
Ако мислите да су они људи што су после другог рата бежали у Србију из Албаније били они досељеници са Кавказа, врате се. Е после су их Титове повластице према мањинама, присилиле да и у матичној држави буду оно од чега су побегли. Ако не верујете, погледајте данашње Албанце по КосМету. Антропологија је чудо од науке, код ње нема грешке. Велика је разлика између староседелаца Срба и оних што су дошли са Кавказа или одакле већ. Међу тим што су дошли постоји велики број поштених људи којима чинимо неправду присвајајући њихово Шиптарско име и порекло. Ствари се мењају сваки дан нисмо много далеко од истине.Поздрављам
Стефан Стефан
Стефан Стефан Пре 9 дана
@Bojana Novaković Написали сте да сада смо ми Срби нешто згрешили према арнаутским избеглицама на Космету. Наћи тачна имена и њихове све потомке послати за Албанију када се вратими доле,ако Вам је то проблем можете и Ви са њима за Албанију па заједно тугујте.
Bojana Novaković
Bojana Novaković Пре 10 дана
@Стефан Стефан Јесте ли прочитали шта сам одговорила? Неко брише коментаре.
Bojana Novaković
Bojana Novaković Пре 10 дана
@Verica Cvetkovic Јесте ли прочитали мој одговор?Три пута сам писала. Неко брише коментаре.
Стефан Стефан
Стефан Стефан Пре 10 дана
Шта сте Ви овде написали?! Сада ће бити да смо ми Срби њима нешто згрешили...
Verica Cvetkovic
Verica Cvetkovic Пре 10 дана
Ne razumem. Kako prisvajamo njihovo ime i poreklo?
umcarac11
umcarac11 Пре 11 дана
O Istini Sudu i Ljubavi I Gospod Bog pusti tvrd san na Adama, te zaspa; pa mu uze jedno rebro, i mjesto popuni mesom; I Gospod Bog stvori ženu od rebra, koje uze Adamu, i dovede je k Adamu. A Adam reče: sada eto kost od mojih kosti, i tijelo od mojega tijela. Neka joj bude ime čovječica, jer je uzeta od čovjeka. Za to će ostaviti čovjek oca svojega i mater svoju, i prilijepiće se k ženi svojoj, i biće dvoje jedno tijelo. A bjehu oboje goli, Adam i žena mu, i ne bješe ih sramota. Prva Mojsijeva 2:21-25 Zatim zmija vara Evu da proba rod sa drveta poznanja dobra i zla; a ona daje i Adamu da proba. I dolazimo u sledeću situaciju. Tada im se otvoriše oči, i vidješe da su goli; pa spletoše lišća smokova i načiniše sebi pregače.. Prva Moj. 3:7 Ako imamo na umu Hristove reči da je carstvo nebesko u nama samima, da je to svet naših misli: naš um, onda možemo videti da način našeg mišljenja i doživljaj svega zavisi da li jedemo sa drveta života ili ovog drugog drveta. Jer dok su jeli sa drveta života Adam i Eva nisu imali svest da je biti go sramota. Svest o sramu dolazi tek sa kušanjem plodova sa drveta poznanja dobra i zla. Pogledajmo decu: Hristos kaže da je njihovo carstvo nebesko, a deca ne znaju da je biti go sramota. Tek kroz našu školu, kroz vaspitanje nas koji smo zli deca počinju da imaju svest šta je dobro a šta zlo i da treba da se stide golotinje svoga tela. Sve ove stvari se dešavaju u našem umu. Mi smo nekada jeli plodove sa drveta života koje je deo nas, deo našeg uma. Što će reći da Hristos oduvek živi u nama. On je Istina u našem umu koja kaže da ništa samo po sebi nije zlo nego ako mi mislimo da je nešto zlo onda je nama to zlo. Svest o zlu mi smo dobili kušajući plodove sa drveta poznanja dobra i zla, slušajući svoj intelekt. Postavlja se pitanje: zašto sada mi ne čujemo glasove i misli koje dolaze sa drveta života? Zato što se heruvim sa plamenim mačem, heruvim zaklanjač, naš intelekt vije ispred drveta života i sprečava nas da čujemo glas razuma koji je u drvetu života. Sada kada znamo da je Hristos deo nas samih: da živi u nama: A Jevanđelje nas uči da treba da jedemo njegovo telo i da treba da pijemo njegovu krv jer je u tome Život. Šta je telo Hristovo? To je istina koja je u drvetu života. Šta je krv Hristova koja nas pere od svakog greha? To je osećanje radosti koje izvire iz ljubavi prema bližnjima i prema Bogu koji je Istina. Jer kada se hranimo istinom mi ne sudimo da je išta zlo, već nam je sve dobro i svemu se radujemo, kao i mala deca što čine. Pa i ako se malo naljute brzo oproste i opet se raduju. Dok ko jede sa drveta poznanja dobra i zla, negov sud koji počiva na zabludi je pun zla i on umesto da pije vino radosti, krv Hristovu, on pije vino gneva Božijeg. Svi misle da je sveti gral čaša, ali nije: sveti gral je sud u kome je krv Hristova. Sud iz koga izvire Ljubav i Radost življenja. I ta krv je vino novog zaveta , Ljubav Božija koja se prolila za naše spasenje da u njoj imamo život. A sud koji počiva na istini će uvek iz sebe davati da se pije vino radosti. A sud koji počiva na zabludi će uvek iz sebe točiti vino gneva. Kako sudimo iz takvog suda pijemo vino ljubavi ili greha. Vidimo da se sve ovo dešava u našem umu: kao i da je jako važno važno kakva je istina koja je u nama. Heraklit kaže; “Oči su ljudima rđavi svedoci, ako imaju varvarske duše”. Ali Heraklit je tu malo kratkovid, jer nije spoznao da ono šta vidimo prolazi kroz filter naša istine, i da od istine zavisi nakvo je svedočanstvo naših očiju. Od naše istine zavisi naš sud, a od suda osećanja koja će dati naša duša. Nije duša kriva što su naše oči kvarne. Istina je ta koja će učiniti da mi izgubimo dušu. Ispravno bi bilo reći; Oči su ljudima rđavi svedoci, ako je njihova istina sastavljena od zabluda. Ako vam se svidela ova priča potražite na društvenoj mreži "svitanje rs" ima tamo lepe i ukusne hrane za jedan um Pozvani su svi dobri ljudi u društvo dobrih ljudi, izvolite poslužite svoj um A takođe na RSpost kanalu "Svitanje” ima puno video klipova koji obrađuju ove teme. Hvala
Nenad MILASINOVIC
Nenad MILASINOVIC Пре 11 дана
Grci 2500 Godina rade duhovni genocid na srbima
Tanga Krajisnik
Tanga Krajisnik Пре 10 дана
Dragi nenade možeš li to malo da pojasnis kako radi taj g e n o c i d
Nenad MILASINOVIC
Nenad MILASINOVIC Пре 10 дана
@Tanga Krajisnik Na teritoji egejske makedonije i grcke su ziveli srba a grci su azijati tamne puti kao arabi a ko ode u grcku moze da vidi da su grci 90% bele puti tj.Serbi
Milan Mrga Jovic
Milan Mrga Jovic Пре 10 дана
@Nenad MILASINOVIC da brate, do dolaska osmanlija na balkanu pretezno su ziveli srbi, i balkan je bio podeljen na srbske banovine zupe i srbske zemlje, posle odlaska vidi se taj problem okupiranja i koje posledice on ostavlja, svi znamo ko su muslimani u bosni i sandzaku 100% srbi koji su se odrekli svoje srbske vere samo da ne bi placali danak, sve u svemu to je to da ne pisem vise, a znam dosta toga bojim se da ne razocaram neke ljude o njihovoj istoriji, izvsrice ljudi samoubistvo
Nenad MILASINOVIC
Nenad MILASINOVIC Пре 10 дана
@Tanga Krajisnik grci su sve srpsko prisvajali kao grcko nasledje a na srbima su vrsili genocid isti kao sto radili hrvati
Milan Mrga Jovic
Milan Mrga Jovic Пре 10 дана
@Tanga Krajisnik cuo sam za to brate citao sam pre nekoliko godina neki pdf dokument i gledao sam te slike, odsecali su i zenama grudi, i srbi misle da su im grci braca zato sto ne citaju i nepismeni su
Krivokapić u verbalnom sukobu sa čelnicima DF-a
1:54
Al Jazeera Balkans
Приказа 31 хиљ.
TEODORA X MC STOJAN - VOLI ME, VOLI ME (OFFICIAL VIDEO)
2:56
IDJVideos.TV
Приказа 4,2 мил
CORONA - LEGENDE (OFFICIAL VIDEO)
3:12
KDM Exclusive
Приказа 4,1 мил
Вучић: Поручено нам је из ЕУ да будемо понизнији
1:35:39
Promena - ZORAN MILIVOJEVIĆ
30:01
Zenska Tv
Приказа 20 хиљ.
Geopolitika 1. april 2021 gost Goran Šarić
1:11:05
novosadskatelevizija
Приказа 44 хиљ.
GOVORNICA 16.06.2018 prof. dr Milan Brdar
3:29:35
RTV Marš HD Valjevo
Приказа 250 хиљ.
02 - Herodot, istorije, knjiga druga:  Euterpa - Egipat
3:13:20
Audio knjige i odabrana predavanja
Приказа 10 хиљ.
Ime novog Bondstila na Kosovu krije plan Albanaca | Svet sa Sputnjikom
1:07:35
Krivokapić u verbalnom sukobu sa čelnicima DF-a
1:54
Al Jazeera Balkans
Приказа 31 хиљ.
TEODORA X MC STOJAN - VOLI ME, VOLI ME (OFFICIAL VIDEO)
2:56
IDJVideos.TV
Приказа 4,2 мил
CORONA - LEGENDE (OFFICIAL VIDEO)
3:12
KDM Exclusive
Приказа 4,1 мил
Doja Cat - Kiss Me More (Official Video) ft. SZA
5:18
dojacatVEVO
Приказа 17 мил
Aca Lukas - Makina (Official Video 2021)
2:45
Aca Lukas
Приказа 1,5 мил
ALBANSKA GOLGOTA | PRVI SVETSKI RAT
21:22
Ozbiljne Teme
Приказа 150 хиљ.
GOLDIE x SHEA x STRUKA - U KOJOJ SI KLASI? [Official Music Video]
3:42